اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960923271587793

برند Huami اسمارت واچ ورزشی Amazfit را رونمایی کرد

کد: 13960923271587793

https://goo.gl/3egNVB

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی، سازنده ساعت هوشمند Huami است که نسل دوم و پر انتظار ساعت هوشمند ورزشی Amazfit 2 را در چین از طریق یک پخش زنده، رونمایی کرد. این شرکت این محصول را در دو نسخه عرضه می کند؛ اولی اسمارت واچ ۲S، که دارای قیمت بالاتر و ویژگی‌های پیشرفته‌تری است و دومی اسمارت واچ ۲ است.

برند Huami اسمارت واچ ورزشی آمازفیت ۲ و ساعت آمازفیت ۲s را رونمایی کرد
برند Huami اسمارت واچ ورزشی Amazfit را رونمایی کرد

هر دو ساعت هوشمند دارای قابلیت استفاده در آب تا عمق ۵۰ متر هستند. در حالت شنا، شناگران می‌توانند تعداد حرکت‌های انجام شده توسط دست و فهرست کارایی حرکت را چک کنند.

ویژگی‌های ساعت هوشمند ورزشی آمازفیت ۲ هوآمی‌ و ساعت هوشمند ورزشی ۲S

ساعت هوشمند ورزشی آمازفیت ۲ ظاهری کاملا تغییر یافته را در مقایسه با مدل نسل اول نشان می‌دهد. تغییری که در طراحی وجود دارد به نحوی است که هر دو نسخه جدید دارای ظاهری اسپرت‌تر و قوی‌تر هستند. این طراحی جدید نشان دهنده‌ی ویژگی‌های ورزشی متعددی است که این در ساعت هوشمند وجود دارد. این ساعت حالت‌های مختلف برای فعالیت‌های ورزشی مختلفی از جمله شنا دارد. از جنبه نمایشی، هر دو ساعت ۲ و ساعت ۲S دارای شیشه‌ی حرارت دیده ۲٫۵D با حاشیه‌های سرامیکی hand-polished هستند. دکمه‌ها و همچنین محل شارژ، از استیل ضد زنگ ۳۱۶L ساخته شده‌اند. بدنه‌ی ساعت دارای یک فیبر کربن لیزری ۳D و همچنین کیس پلی کربنات تقویت شده‌ی شیشه‌ای است. از سوی دیگر، ساعت هوشمند ورزشی آمازفیت ۲S دارای صفحه‌ای ساخته شده از شیشه‌ی Sapphire است و بندهای آن به جای لاستیک دارای چرم هستند. بند چرم از همان مواد فلورو الاستومر استفاده شده در اپل واچ ساخته شده است.

هر دو ساعت هوشمند دارای قابلیت استفاده در آب تا عمق ۵۰ متر هستند. این ساعت همچنین دارای دو حالت شنا است؛ یکی حالت استخر شنا و دیگری حالت آب آزاد (رودخانه). در حالت شنا، شناگران می‌توانند تعداد حرکت‌های انجام شده توسط دست و فهرست کارایی حرکت را چک کنند. این ساعت همچنین می‌تواند سبک حرکت شنا مانند شنای سینه، حالت آزاد، شنای به پشت و شنای پروانه را شناسایی کند. به غیر از حالت شنا، تا ۱۰ حالت مختلف دیگر مانند دویدن، راه رفتن، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری در محیط داخلی، دویدن در محیط داخلی (تردمیل)، شنا در استخر، الپتیکال، کوهنوردی، دو میدانی، شنا در آب آزاد و غیره وجود دارد. Huami همچنین اعلام کرد که این محصول را در CES 2018 نمایش خواهد داد و سه حالت ورزشی جدید شامل گلف، فوتبال و تنیس را نیز در این رویداد رونمایی خواهد کرد.

علاوه بر این‌ها، ساعت هوشمند ورزشی آمازفیت ۲ هوآمی‌ دارای GPS و عمر باتری طولانی است. این اسمارت واچ می‌تواند تا ۳۵ ساعت حتی با روشن بودن قابلیت ردیابی GPS، دوام بیاورد. به همین ترتیب، به راحتی می‌توانید از آن برای ردیابی ورزشکاران در مسابقات میدانی استفاده کنید. دارای قابلیت نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب نیز است. ساعت هوشمند ۲ همچنین از اپلیکیشن جدید Amazfit Watch 2,0 و Yue Run circle و دیگر برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این می‌تواند برای کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند شیائومی‌ مورد استفاده قرار گیرد. از پرداخت آنلاین Alipay پشتیبانی می‌کند و می‌تواند پخش کننده موسیقی را از طریق بلوتوث کنترل کند. همچنین شما می‌توانید به مشاهده هشدارهای تماس، تنظیم کردن ساعت، نظارت بر الگوی خواب خود و بررسی آب و هوا از طریق برنامه، بپردازید.

قیمت گذاری و تاریخ عرضه به بازار

در مورد قیمت‌ها باید گفت که اسمارت واچ ورزشی آمازفیت ۲ دارای قیمت ۹۹۹ یوان (~ ۱۵۰ دلار) است که تقریبا مشابه قیمت نسل اول ساعت آمازفیت است. از سوی دیگر، Amazfit Sports Smartwatch 2S دارای برچسب قیمت ۱،۴۹۹ یوان است که به وضوح به دلیل طراحی کلاسیک بیشتر و بند چرمی‌ آن است. ساعت هوشمند ورزشی آمازفیت ۲ در حال حاضر در حال پیش فروش است. در حالی که ساعت هوشمند Amazfit 2S در ۹ ژانویه از طریق کانال‌های مشابه به فروش می‌رسد. هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان فروش جهانی نشده است، اما انتظار داریم که این اتفاق به زودی رخ دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیائومی شاپ

فروشگاه اینترنتی شیائومی شاپ عرضه کننده تخصصی محصولات برند شیائومی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]