اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961007273657793

پاور بانک جدید شیائومی

شیائومی پاور بانک استیل ۶۰۰۰mAh ZMI را رونمایی کرد

کد: 13961007273657793

https://goo.gl/dPCtp4

، تهران , (اخبار رسمی): این پاور بانک جدید توسط ZMI تولید شده است و دارای یک بدنه ی استیل ضد زنگ است و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. پاور بانک استیل ضد زنگ ZMI با قیمت مناسب ۲۴۹ یوان (۳۸٫۰۵ دلار) عرضه می‌شود.

شیائومی پاور بانک استیل ۶۰۰۰mAh ZMI را رونمایی کرد
شیائومی پاور بانک استیل ۶۰۰۰mAh ZMI را رونمایی کرد

این پاور بانک دارای یک باتری پلیمری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر و همچنین USB نوع C دو طرفه با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع می باشد.

شیائومی‌ یک پاور بانک جدید را تحت پلت فرم crowdfunding اش رونمایی کرده است. این پاور بانک جدید توسط ZMI تولید شده است و دارای یک بدنه‌ی استیل ضد زنگ است و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. پاور بانک استیل ضد زنگ ZMI با قیمت مناسب ۲۴۹ یوان (۳۸٫۰۵ دلار) عرضه می‌شود.

در مورد ظاهر باید گفت که پاور بانک استیل ZMI با استفاده از استیل ضد زنگ ۳۰۴ ساخته شده که به منظور افزایش تابش خیره کننده، بیشتر جلا داده شده است، به طوری که به آن یک حالت آینه مانند می‌دهد. بدنه با لبه‌های قوس دار متقارن و گوشه‌های منحنی، شکل یک گوشی هوشمند را می‌گیرد که در بالا نیز دارای یک نشانگر LED است.

این پاور بانک دارای یک باتری پلیمری با ظرفیت بالا ۶۰۰۰ میلی آمپر و همچنین USB نوع C دو طرفه با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع است. ورودی این پاور ۵V / 2A یا ۹V / 1.8A است در حالی که خروجی آن ۵٫۱V / 2.4A، ۹V / 1.6A و ۱۲V / 1.2A است. همچنین این پاور بانک استیل به همراه یک پوشش محافظ چرمی‌PU، کابل آداپتور OTG و لوازم جانبی دیگر عرضه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیائومی شاپ

فروشگاه اینترنتی شیائومی شاپ عرضه کننده تخصصی محصولات برند شیائومی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]