اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960926271897793

یک محصول جدید دیگر از شیائومی

آینه عقب DVR ماشین Yi شیائومی عرضه شد

کد: 13960926271897793

https://goo.gl/Y2Pfjd

، تهران , (اخبار رسمی): این ورژن آینه‌ی عقب مدار بسته ماشین YI شیائومی از آینه‌ای با کیفیت بالا و ابعاد ۳۱۵x80x35.8 میلی متر، مجهز به صفحه نمایش لمسی ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ × ۴۸۰، استفاده کرده است.

آینه عقب DVR ماشین Yi شیائومی عرضه شد
آینه عقب DVR ماشین Yi شیائومی عرضه شد

آینه‌ی عقب DVR ماشین Yi شیائومی دارای WIFI است که با نصب برنامه می‌توان در هر زمانی از طریق چک کردن تاریخچه، ویدئوها را پخش کرده و آنها را بر روی گوشی هوشمند دانلود کرد

روز گذشته، تکنولوژی Yi شیائومی‌ به طور رسمی‌ آینه‌ی عقب DVR ماشین Yi شیائومی‌ را با قیمت ۳۴۹ یوان (۵۸ دلار) عرضه کرد که ضبطی با کیفیت بالا را از عقب و جلو ارائه می‌دهد و دارای صفحه نمایش لمسی ۴٫۳ اینچی، قابلیت نمایش واضح عکس‌ها و فیلم‌ها در شب، به اشتراک گذاری WIFI و غیره است.

این ورژن آینه عقب مدار بسته ماشین YI شیائومی‌از آینه‌ای با کیفیت بالا و ابعاد ۳۱۵x80x35.8 میلی متر، مجهز به صفحه نمایش لمسی ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ × ۴۸۰، استفاده کرده است. دوربین جلو دارای سنسور عکاسی حرفه‌ای ۲ مگاپیکسلی است که از فریم‌های ۱۳۸ درجه پشتیبانی می‌کند و ضبط ویدئویی با کیفیت ۱۰۸۰P را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ارائه می‌دهد، دوربین پشتی نیز با کیفیت ۱مگاپیکسل، برای ضبط ویدیو ۷۲۰P واضح و بدون تحریف با پشتیبانی از زاویه دید ۱۲۰ درجه، است.

این دستگاه در سه محور بالا، متوسط ​​و پایین و سه سطح برای تنظیم سنسور G ساخته شده است، هنگامی‌که وضعیتی اضطراری رخ دهد، دستگاه آن را به طور خودکار تشخیص داده و نسخه پشتیبانی از ویدئو تهیه می‌کند تا به عنوان شاهدی برای وضعیت باشد.

آینه عقب DVR ماشین Yi شیائومی دارای WIFI است که با نصب برنامه می‌توان در هر زمانی از طریق چک کردن تاریخچه، ویدئو‌ها را پخش کرده و آنها را بر روی گوشی هوشمند دانلود کرد، همچنین می‌توان ویدئو را در Wechat، Weibo و غیره به اشتراک گذاشت. پیش فروش آینه عقب ماشین مدار بسته YI شیائومی‌ امروز است اما فروش آن در روز ۲۵ دسامبر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیائومی شاپ

فروشگاه اینترنتی شیائومی شاپ عرضه کننده تخصصی محصولات برند شیائومی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]