اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961008273717793

شیائومی دوربین پانورامیک مینی MADV را رونمایی کرد

کد: 13961008273717793

https://goo.gl/DGDKz9

، تهران , (اخبار رسمی): تنوع محصولات شیائومی پایانی ندارد، محصول جدید این بار یک دوربین پانورامایی می باشد. این محصول دارای رابط USB Type-C می باشد که اجازه می دهد به طور مستقیم به گوشی هوشمند متصل شود.

شیائومی دوربین پانورامیک مینی MADV را رونمایی کرد
شیائومی دوربین پانورامیک مینی MADV را رونمایی کرد

دوربین عکاسی پانورامیک مینی MADV دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در یک طرف و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در سمت دیگر است.

شیائومی‌محصول جدیدی را تحت پلت فرم crowdfunding رونمایی کرده است. محصول جدید این بار یک دوربین پانورامایی است. این محصول یک دوربین پلاگین و بازی است که دارای رابط USB Type-C است که اجازه می‌دهد به طور مستقیم به گوشی هوشمند متصل شود. این دوربین، دوربین پارانومیک مینی MADV نامگذاری شده و توسط Beijing Crazy King Technology Co. Ltd تولید شده است. با توجه به علامت تجاری شیائومی، این دوربین دارای قیمت مناسب ۳۹۹ یوان (~ ۶۱ دلار) است.

دوربین عکاسی پانورامیک مینی MADV دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در یک طرف و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در سمت دیگر است. اندازه آن جمع و جور و تقریبا به اندازه ی یک ساعت مچی مردانه است. با چنین اندازه‌ی کوچکی و وزنی که فقط ۲۳/۵ گرم است، به راحتی می‌توان آن را در جیب قرار داد. این دوربین همچنین دارای یک لنز فیش آی با زاویه دید ۲۱۰ درجه دوگانه است که هر لنز دارای یک دیافراگم بزرگ F1.8 است که در هر دو طرف به مراتب کاهش می‌یابد. این دوربین می‌تواند با رزولوشن (۵K (5276 x 2688 پیکسل عکس‌های پانوراما با کیفیت بالا JPEG و فیلم‌هایی با وضوح ۱۹۲۰ * ۹۶۰ پیکسل و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، بگیرد.

علاوه بر این، دوربین از تثبیت کننده تصویر الکترونیکی پانورامیک، عکس برداری از سیارک‌ها، توپ کریستال، فیش آی و دیگر حالت‌های عکسبرداری پانورامیک پشتیبانی می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن MADV Mini می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های پانورامیک را مشاهده و ویرایش کنید. این برنامه از اشتراک گذاری در پلت فرم‌های مختلف تنها با یک کلیک و همچنین ضبط زندگی پانوراما پشتیبانی می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیائومی شاپ

فروشگاه اینترنتی شیائومی شاپ عرضه کننده تخصصی محصولات برند شیائومی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]