اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960808266077793

محصول جذاب دیگری از کمپانی شیائومی

صندلی ماساژور هوشمند شیائومی

کد: 13960808266077793

https://goo.gl/NKX8EV

، تهران , (اخبار رسمی): اخیرا میجیا ۱۲۴امین محصول جدید خود را رونمایی کرده است، این محصول یک صندلی ماساژور هوشمند، با قیمت ۳۹۹۹ یوان، (۶۶۶ دلار) است و می‌تواند توسط نرم افزار Mijia کنترل شود.

صندلی ماساژور هوشمند شیائومی
صندلی ماساژور هوشمند شیائومی

این صندلی ماساژ دارای طراحی L مانند است و پشتی آن تا ۱۲۵cm منطقه ماساژ را تحت پوشش قرار می‌دهد که در مقایسه با صندلی ماساژ سنتی بیش از ۶۰٪  بهبود یافته و می‌تواند از شانه تا ران را پوشش دهد. همچنین با طراحی دستی مکانیکی زاویه‌ی ماساژ تا ۱۰۳ درجه قابل تغییر است که عضله پشت را پوشش می‌دهد و  توپ‌های ماساژ سیلیکونی آن می‌توانند راحت‌تر بدن شما را لمس کند.

تراشه‌ی صندلی ماساژور هوشمند شیائومی‌ فشرده‌تر از مدل‌های سنتی است و با دقت بیشتری بدن را ماساژ می‌دهد. در مقایسه با فرکانس ماساژ دستی سنتی، تنظیم قدرت این صندلی انعطاف‌پذیرتر و سریع تر است و ضربه زدن در موقعیت دقیق‌تر انجام می‌شود.

علاوه بر این، دستگاه از شبیه سازی گرانش صفر پشتیبانی می‌کند، که می‌تواند پاها و بدن را در ۱۲۶ درجه تنظیم کند و در نتیجه بدن شما آرام‌تر می‌شود.

صندلی ماساژور هوشمند شیائومی‌ می‌تواند توسط برنامه Mijia کنترل شود که از تنظیمات حالت ماساژ پشتیبانی می‌کند. صندلی از مواد پلاستیکی PU سازگار با محیط زیست ساخته شده، که بادوام، ضد آب و نسبت به سایش مقاوم است. مصرف برق صندلی در حالت کار کمتر از ۱۰۰ وات است، و در حالت درمان مصرف آن تنها ۰٫۵ وات است، و نویز کلی آن کمتر از ۵۵db می‌باشد. فروش صندلی ماساژور هوشمند شیائومی‌از ۹ دسامبر آغاز خواهد شد.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیائومی شاپ

فروشگاه اینترنتی شیائومی شاپ عرضه کننده تخصصی محصولات برند شیائومی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]