اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960813266597693

امنیت سایبری

راهکارهایی برای حفظ امنیت سایبری در محل کار شما

کد: 13960813266597693

https://goo.gl/ByGJ7P

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب قصد داریم مسائل مربوط به امینت سایبری که در طول سال زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند را شرح دهیم تا همه بدانند که چگونه از کسب و کار خود در برابر مجرمان محافظت کنند.

راهکارهایی برای حفظ امنیت سایبری در محل کار شما
امنیت سایبری بخشی از کار شما است. برای حفظ آن باید چکار کرد؟

برای اشخاصی که در محیط های بزرگ کاری مشغول به فعالیت هستند، بهترین قدم برای شروع دنبال کردن راه‌های امنیتی است. با مطالعه این مطلب با راهکارهای امنیتی جهت حفاظت کسب‌وکار خود بیشتر آشنا خواهید شد

به گزارش کسپرسکی؛ امنیت سایبری بخشی از کار شما است و هر اشتباه کوچکی از سوی شما می‌تواند کل مجموعه را درگیر کند و آسیب‌های غیر قابل جبرانی را به بار آورد. تنها چیزی که اهمیت دارد برقراری امنیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • مراقب کلمات عبور باشید

شما می‌توانید برای این کار از یک نرم افزار مدیریت کلمات عبور استفاده کنید که می‌تواند به امن نگاه داشتن کلمات عبور و البته حفظ آن‌ها کمک بسزایی کند.

 

  • از وای‌فای امن استفاده کنید

امروزه وای‌فای به یکی از ضروری‌ترین‌های زندگی ما تبدیل شده است. اگر وارد مکانی با وای‌فای رایگان می‌شوید، اطمینان حاصل کنید که شبکه‌ای که به آن وصل شده‌اید، امن است. فریب مجرمان و افراد بدخواه را نخورید. بهتر است هنگام اتصال به وای‌فای از وی‌پی‌ان شرکت خود استفاده کنید و از انجام کارهای حساس یا معاملات مالی بپرهیزید.

 

  • از USB های غیر مطمئن استفاده نکنید

اگر شما یک USB را در پارکینگ دفتر خود پیدا کنید چه کاری را انجام می‌دهید؟ متاسفانه تحقیقات نشان داده است که اکثر افراد آن‌ها را به کامپیوترهای خود متصل می‌کنند که این موضوع می‌تواند برای کمپانی‌ها خطرآفرین باشد.

 

  • از حملات فیشینگ جلوگیری کنید

هیچ شرکت بزرگ و کوچکی در برابر حملات فیشنگ در امان نیست. اکثر کمپانی‌ها تجربه‌ی حداقل یکبار حمله‌ی فیشنگ را داشته و قربانی آن شده‌اند. اما چگونه می‌توان از حملات جلوگیری نمود؟ این فریب کاملا ساده است: قبل از کلیک کردن کمی‌فکر کنید.

 

  • از اطلاعات مهم خود بک‌آپ‌ گیری کنید

باج‌افزارها در فضای اینترنت در حال رشد هستند و قصد عقب‌نشینی نیز ندارند.ه نگامی‌ که مجرمان سایبری به داده‌های قربانیان دسترسی می‌یابند و کل سیستم آن‌ها را بدست می‌گیرند، این قربانیان هستند که وحشت‌زده می‌شوند و هر کاری برای گرفتن دسترسی مجدد سیستم خود اعم از پرداخت باج‌های سنگین انجام می‌دهند. ارزش بک‌آپ گیری از اطلاعات مهم در اینجا است که خود را نشان می‌دهد. شما همچنین می‌توانید به صورت خودکار از داده‌های خود توسط راهکار امنیتی اسمال آفیس کسپرسکی بک آپ بگیرید.

 

  • امنیت فیزیکی

مجرمان از هر آسیبی چه فیزیکی و چه سایبری در کسب‌وکار شما برای حملات استفاده می‌کنند و توسط آن امنیت یک مجموعه را به خطر می‌اندازند. کافی است که ایمنی را به معنای واقعی کلمه مهم بدانید و برای برقراری آن تلاش کنید.

از کسب‌وکار خود محافظت کنید و راهکارهای فوق را با همکاران و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع: کسپرسکی آنلاین

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان(ایدکو)؛ بعنوان صاحب امتیاز سایت کی بازار، نه تنها به عنوان یکی از سه نماینده برتر و بزرگ کسپرسکی و نخستین Platinum Partner کسپرسکی در حوزه محصولات شرکتی کسپرسکی در ایران فعالیت می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]