اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960816267245632

جواهرات ایتالیایی

کد: 13960816267245632

https://goo.gl/zNC7w8

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی عطرهای Bvlgari

جواهرات ایتالیایی
جواهرات ایتالیایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از لوکس بایر؛ یکی از نام‌های مطرح و پرطرفدار دنیای کالاهای لوکس و فاخر که به واسطه‌ی طراحی و ساخت محصولاتی نفیس، مدرن و منحصربفرد، همواره با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده است؛ خانه‌ی ایتالیایی Bvlgari است. مؤسس این برند، جواهرسازی یونانی بنام Sotirios Voulgaris است که پس از یادگیری شیوه‌های طراحی و ساخت زیور آلات، در سال 1877 عازم ایتالیا شد. پس از اینکه وولگاریس، تجاربی را در زمینه ساخت و فروش زیور آلات در شهرهایی نظیر ناپل کسب کرد؛ در سال 1884 عازم رم شد. وولگاریس، در رم به واسطه‌ی همکاری با طراحان و فروشندگان به نام جواهرات و کالاهای لوکس، به طراحی محبوب در نزد اشراف و خانواده‌های سلطنتی تبدیل شد. موفقیت و محبوبیت این طراح یونانی، وی را بر آن داشت تا در سال 1884، کارگاه اختصاصی خود را با عنوان Bvlgari در رم افتتاح کند. این عنوان که از نام خانوادگی مؤسس برند گرفته شده است؛ خیلی زود به جایگاهی رفیع در نزد مخاطبان و اشراف دست یافت و نام بولگاری، بعنوان برندی که در تهیه کالاهای لوکس و جواهرات بی نظیر است؛ در شهر رم پیچید.

موفقیت‌های روز افزون این برند و کالاهای لوکس آن، موجب شد تا با وولگاریس با همکاری خانواده خود، نخستین فروشگاه اختصاصی از زیور آلات و اکسسواری بولگاری را در رم افتتاح کنند. این فروشگاه، عاملی برای توسعه و پیشرفت مضاعف برند شده و به مرور، نام بولگاری مرزهای ایتالیا را درنوردید و فروشگاه‌های بولگاری در سال 1970 در شهرهایی نظیر پاریس، ژنو، مونت کارلو و نیویورک؛ محصولات این برند رابه مشتریان خود ارائه می‌کردند.

با گذشت یک قرن از تولد این برند پر آوازه ایتالیایی، امروزه محصولات مختلفی از سوی بولگاری و در بیش از 300 فروشگاه لوکس ارائه می‌شوند. جواهرات، ساعت، کالاهای چرمی‌و اکسسواری و پوشاک، محصولات پرطرفدار این برند هستند که برای بسیاری از علاقه‌مندان مد و کالاهای لوکس به انتخاب اول تبدیل شده‌اند. همگام با موفقیت‌های گسترده بولگاری در صنعت جواهرات و مد، لاین عطرسازی این برند لوکس نیز مسیری موفق را طی کرده است و همچون دیگر محصولات محبوب این خانه، عطرهای بولگاری نیز با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان عطر مواجه شده‌اند.

لاین عطرسازی بولگاری، در اوایل دهه 1990 و در همکاری با گروهی از عطرسازان مطرح، افتتاح شد. عطرهای بولگاری، در گروه عطرهای دیزاینر-پرستیژی جای می‌گیرند که همواره به کیفیت و نو آوری توجه ویژه‌ای دارند و علاوه بر آن، به اصول و سنت‌های عطرسازی فاخر و نیز روح هنری برند، وفادار هستند. این برند محبوب و پر آوازه، تا به امروز شش مجموعه عطر در قالب محصولات تولید انبوه و نیز دو مجموعه از عطرهای فاخر و هنری را ارائه کرده که در ادامه نگاهی خواهیم داشت به این مجموعه‌ها و عطرهای آن‌ها.

Eau Parfumee

نخستین عطری که از سوی بولگاری معرفی و بعنوان اثری بدیع، خلاقانه و مدرن، مورد توجه واقع شد؛ عطری با عنوان Eau Parfumee au The Vert بود که در همکاری با یکی از هنرمندان جاودانه عطرسازی مدرن، ژان کلود اله نا، ساخته و در سال 1992 معرفی شد. عطری سبز، شاداب، شفاف و چند لایه که از همراهیچای و مرکبات با ادویه‌هایی همچون هل، فضای زیبای خود را شکل داده و با ادغام در زمینه‌هایی چوبی و گل بو، به کمال می‌رسد. این عطر بیاد ماندنی، پایه گذار شکل گیری یکی از دو مجموعه عطر فاخر و هنری لاین عطرسازی بولگاری شد؛ مجموعه‌ای تحت عنوان Eau Parfumee که آثار ارزنده‌ای با الهام از فرمول عطر اصلی، در سال‌های اخیر به آن اضافه شده است.

Eau Parfumee au The Blanc محصول 2003، یکی دیگر از آثار این مجموعه است که تازگی خود را این بار از هم نشینی چای با مشک، فلفل سیاه و آرتمیسیا در فضایی خاکی، سبز و ادویه ای- پودری گرفته است. Eau Parfumee au The Rouge عنوان عطر دیگری از این مجموعه است که این بار، فضای سبز و گیرای عطر اصلی را با لایه‌هایی میوه‌ای و رزینی از انجیر و صمغ‌های درختی آراسته است؛ عطری که Olivier Polge خالق آن است و در سال2006 معرفی شد.

Jacques Cavallier که یکی از عطرسازان مطرح و از مهم‌ترین هنرمندان عطرساز خانه‌ی بولگاری است؛ پس از موفقیت Eau Parfumee au The Blanc در سال 2003، اثر دیگری برای این مجموعه خلق کرد که در سال 2015 به مجموعه اضافه شد. Eau Parfumee au The Noir عطری است که با ارائه‌ی فضایی دودی، تاریک و چرکین از همراهی چرم و عود با تنباکو، چای و رز، فضایی متفاوت از دیگر آثار این مجموعه را دنبال می‌کند. دیگر عطری که در سال 2015 به این مجموعه اضافه شد؛ اثری با فضایی شفاف، تمیز، سبز و پودری از اسطوخودوس، بنفشه و زنبق با عنوان Eau Parfumee au The Bleu است که حول محور چای بوی عطر اصلی شکل گرفته است.

The Classic

The Classic عنوان مجموعه‌ای از عطرهای مردانه بولگاری است که با عطر Bvlgari Pour Homme در سال 1994 متولد شد. عطری سبز، چوبی و ادویه‌ای که بر ستون‌هایی از چای، مشک، نوت‌های چوبی و ادویه‌ها استوار شده است و با قلبی گل بو-ادویه‌ای و لایه‌هایی آلدهایدی آراسته می‌شود تا نمایشی باشکوه از ادای دین بولگاری به ترکیبات آروماتیک-فوژه باشد. این عطر که توسط Jacques Cavallier ساخته شده است؛ در ادامه دنباله‌های مختلفی به خود دید که موجب تداوم موفقیت‌های آن در سال‌های اخیر شده است. نمایشی مدرن با محوریت فضای عطر اصلی که در لایه‌هایی مرکباتی، سبز و رزینی-کهربایی جریان یافته است در عطر Bvlgari Pour Homme Soir محصول 2006، یکی از آثار قابل توجه این مجموعه است.

از میان عطرهای مختلفی که بولگاری تا به امروز ارائه داده است؛ یکی از آثار این لاین، به واقع شاهکاری بزرگ و بیاد ماندنی است. عطر Black محصول 1998 که توسط یکی از هنرمندان بنام دنیای عطرسازی، Annick Menardo، خلق شده است؛ از آثار برجسته و بیاد ماندنی دنیای عطر است. عطری از وجوه گیاهی-تلخ، دودی، تاریک و حیوانی چرم که با پس زمینه‌هایی از مشک، چای و خزه بر آن‌ها تأکید شده و با‌هاله ای کهربایی-وانیلی و پودری، نرم شده است.

Omnia

یکی دیگر از عطرهای بولگاری که مورد استقبال قرار گرفته و مجموعه‌ای مجزا را به خود اختصاص داده است؛ عطر Omnia محصول 2003 است. اثری از آلبرتو موریلاس که رایحه‌ای اغواگر، لذیذ و گیرا از همراهی ادویه‌ها با چای، شکلات، بادام و مرکبات دارد و با پایه‌ای دودی-چوبی و صمغی، عمیق و اسرار آمیز شده است. ترکیب گل بو- میوه‌ای، سبز و تازه Omnia Crystalline محصول 2005؛ نمایش مرکباتی-میوه‌ای، گل بو- زعفرانی و چوبی Omnia Indian Garnet محصول 2014 و در نهایت، فضای خامه‌ای- گل بو، کاکائویی-چوبی و میوه‌ای Omnia Paraiba محصول 2015 تعدادی از دنباله‌های موفق این عطر به شمار می‌روند.

Aqva

عطر آکوا بولگاری یکی از آثار شاخص و ممتاز این لاین عطرسازی است که نمادی از نگاه نو و مبتکرانه این لاین به عطرسازی است. رایحه‌ی شاداب دریایی-گیاهی این عطر که با درخشش مرکبات بر آن تأکید شده و با لمسی چوبی کامل می‌شود؛ توسط Jacques Cavallier طراحی شده است. عطری که موفقیت خیره کننده‌ای را برای لاین عطرسازی بولگاری به ارمغان آورد و الهام بخش بسیاری از طراحان برای ساخت عطرهای دریایی-آبی شد.

از میان دنباله‌های مختلفی که برای این عطر ارائه شده است می‌توان به این موارد اشاره کرد: تأکید بر فضای دریایی و شاداب عطر اصلی با نوت‌هایی همچون لیمو، نعنا و نوت‌های آبی در Toniq محصول 2011؛ تفسیری سبز، تمیز و گیاهی در Marine محصول 2008؛ نمایشی پیچیده و غافلگیر کننده که از همراهی کندر، پچولی و پرتقال با فضای عطر اصلی شکل گرفته در Amara محصول 2014 و عطر دریایی-عنبری، کهربایی و مرکباتی-آبی Atlantiqve محصول 2017.

Bvlgari Man

یکی دیگر از عطرهای محبوب و موفق بولگاری، عطر Bvlgari Man محصول 2010 اثر دیگری از موریلاس است. عطری شاداب، نشاط بخش و چند لایه که طراوت خود را از همراهی برگ‌های بنفشه و گل‌های آبی با ترنج و گلابی گرفته و با ادغام در لایه‌هایی صمغی-دودی از بنزویین و عسل و پایه ای چوبی-خاکی از وتیور، صندل و کشمران، کامل شده است.

خنکای آرامش بخش حاصل از مرکباتی همچون گریپ فروت و ترنج که با کاکتوس در هم آمیخته و بر پایه‌های چوبی عطر اصلی بنا شده اند در ManExtremeمحصول 2013 و آکورد چرمی‌تنیده شده در لایه‌هایی دودی، پودری و نوشیدنی از تنباکو، گایاک، زنبق و رام در Man In Black دنباله‌های موفق و محبوب این عطر به شمار می‌روند.

Goldea

Goldea یکی از مجموعه‌های جدید بولگاری است که با عطر خامه‌ای-شیرین، گل بو-میوه‌ای و کهربایی-صمغی Goldea، همکاری دیگری از آلبرتو موریلاس و بولگاری، در سال 2015 معرفی شد. همراهی رز، گل صد تومانی و مشک با لایه‌هایی از میوه‌ها، کندر و صندل در Rose Goldea محصول 2016 و عطر گل بو، ایندولیک-جانوری و چوبی Goldea The Roman Night محصول 2017؛ دو عطر دیگر این مجموعه هستند.

Splendida

Splendida مجموعه‌ی دیگری از عطرهای بولگاری است که دربردارنده بازسازی برخی از موفق‌ترین عطرهای زنانه این لاین عطرسازی است که در سال 2017 معرفی شد. عطرهایی که علاوه بر ارائه‌ی رویکردهایی نوین و مدرن در زمان خود، به آثاری شاخص و مرجع در میان عطرهای زنانه و گروه‌های بویایی خود تبدیل شده‌اند. Iris d’Or یکی از این عطرها است که رایحه ای سبز، شفاف، نرم و آبدار از همراهی زنبق و نوت‌های سبز با صندل و تونکا را به نمایش می‌گذارد. فضای این عطر الهام گرفته از عطر Bvlgari Pour Femme محصول 1994 است که توسط Sophia Grojsman ساخته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]