اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960820267817928

هم‌زمان با Black Friday نسخه‌ اولیه فروشگاه اینترنتی همبازار رونمایی شد

نسخه اولیه وب سایت همبازار راه اندازی شد

کد: 13960820267817928

https://goo.gl/fFnocG

، تهران , (اخبار رسمی): نسخه‌ی اولیه وب سایت همبازار با هدف جمع آوری بازخوردهای مخاطبین و خریداران، از امروز ۳ آذر ۱۳۹۶ راه اندازی شد و آماده کار است

نسخه آزمایشی وب سایت همبازار راه اندازی شد
نسخه اولیه همبازار راه اندازی شد

اوج تفاوت و لذت خرید، در اواخر سال جاری و اوایل سال آینده مشخص خواهد شد.زمانی که امکانات جذاب مربوط به شبکه‌های اجتماعی به این سیستم اضافه شود

 وب سایت همبازار در سطح اولیه خود، تنها امکانات یک فروشگاه اینترنتی معمولی را دارد (مانند دیجی کالا، بامیلو و ...)؛ اما بسیار سریع شاهد رشد این بستر خواهیم بود و امکانات جذابی که از قبل برنامه ریزی شده است، بر روی این بستر بارگزاری خواهد شد. این نسخه تنها یک فروشگاه اینترنتی است و خبری از امکانات شبکه‌های اجتماعی نیست. پس از کسب بازخوردها و اطمینان از اینکه زیرساخت مربوط به خرید و فروش کالا، به صورت کامل و بدون نقص کار می‌کند، سراغ  بقیه‌ی بخش‌ها رفته و امکانات بیشتری برروی این بستر سوار خواهد شد.

قطعا تجربه‌ی استفاده از همبازار، تجربه‌ای متفاوت خواهد بود. راحتی استفاده و کاربری آسان در کنار سرعت بالا، به عنوان اصول پایه این بستر شناخته می‌شود، به طوری که در همین ابتدای کار، از رقبای بزرگی که در عرصه وجود دارند، دست کمی ندارد و کاملا قابل رقابت است.

ذکر این نکته بسیارحائز اهمیت است که اوج تفاوت و لذت خرید در اواخر سال جاری و اوایل سال آینده مشخص خواهد شد؛ زمانی که امکانات جذاب مربوط به شبکه‌های اجتماعی به این سیستم اضافه شود. اما تا آن زمان، دلیلی وجود ندارد که شما از خرید از این فروشگاه لذت نبرید و از خدمات مشتریان آن شگفت زده نشوید.

لازم به ذکر است نسخه بعدی این فروشگاه ابتدای دی ماه رونمایی خواهد شد و تا آن زمان سعی می‌شود چرخه‌ی تامین کالا و  تنوع کالاهای آن تکمیل‌تر شود.

در پایان از شما دعوت می‌شود که از طریق لینک زیر به همبازار سر بزنید و ببینید که صحبت‌های ما در مورد نحوه‌ی کاربری و راحتی این فروشگاه، صحت دارد یا خیر.

شبکه اجتماعی همبازار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همبازار

همبازار یک بستر اجتماعی برای خرید و فروش کالا و خدمات بر روی بستر اینترنت است. یک روش مطمئن جهت خرید، فروش، مقایسه و سایر فعالیت های اجتماعی مرتبط با بازار و کالاگردی می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]