اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980224368057928

با هدف ارائه گزارشات دقیق‌تر و امکان آمارگیری بهتر

رونمایی از سرویس آمارگیری و گزارشات فروشگاه‌های همبازار

کد: 13980224368057928

http://bit.ly/2YuYUyN

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به ضرورت تحلیل کاربران توسط فروشگاه‌ها، وب‌سایت همبازار از روز سه‌شنبه مورخ 1398/02/24 سرویس آمارگیری خود را به صورت رسمی ارائه کرد.

رونمایی از سرویس آمارگیری و گزارشات فروشگاه های همبازار
گزارش بازدید روزانه مربوط به سرویس آمارگیری همبازار

هدف همبازار کمک به کسب‌وکارها و فروشگاه‌هاست تا بتوانند فروش خود را افزایش دهند. از این رو ضرورت وجود سیستمی جهت پالایش اطلاعات کاربران ورودی به فروشگاه‌ها، امری بدیهی است

به گزارش روابط عمومی همبازار، وب‌سایت این مجموعه که در حوزه‌ ارائه خدمات فروشگاه‌ساز و مجازی‌سازی بازارها بر روی بستر اینترنتی فعالیت دارد، از  روز سه شنبه مورخ 1398/02/24 به روزرسانی جدید خود امکان آمارگیری برای فروشگاه‌های موجود در همبازار را راه اندازی کرد.

در این به روزرسانی، بخش‌ آمار و گزارشات به فهرست امکانات فروشگاه‌ها اضافه شده است. گفتنی است از آن‌جایی که این قابلیت یکی از امکانات پیشرفته همبازار است، تنها برای فروشگاه‌های دارای پنل تجاری فعال است و در فروشگاه‌های رایگان غیر فعال است.

مدیر محصول همبازار با اعلام این خبر گفت: «در به روزرسانی انجام شده از این پس، کسب و کارهای موجود در همبازار می‌توانند آمار دقیق‌تر از بازدیدهای خود داشته باشند و گزارشات متنوعی را مشاهده کنند.»

وی افزود: «سرویس آمارگیری همبازار از زیرساخت بسیار قدرتمندی استفاده می‌کند که از لحاظ کارکرد داخلی بسیار شبیه به سرویس Google Analytics است. همچین در آینده و با توجه به نیازهای کاربران، امکانات و گزارشات بیشتری به این سرویس افزوده خواهد شد.»

او همچنین به این نکته اشاره کرد که: «هدف همبازار کمک به کسب و کارها و فروشگاه‌ها است تا بتوانند فروش خود را افزایش دهند. از این رو، ضرورت وجود سیستمی جهت پالایش اطلاعات کاربران، ورودی به فروشگاه‌ها، امری بدیهی است.»

لازم به ذکر است همبازار از فروش فروشگاه‌های داخل آن پورسانتی دریافت نمی‌کند و ساخت فروشگاه در این سایت رایگان است.

تمامی کسب و کارهایی که قصد فروش کالا در بستر اینترنت را دارند می‌توانند از طریق این لینک Hambazar.com/Landing به رایگان فروشگاه خود را ایجاد کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همبازار

همبازار یک بستر اجتماعی برای خرید و فروش کالا و خدمات بر روی بستر اینترنت است. یک روش مطمئن جهت خرید، فروش، مقایسه و سایر فعالیت های اجتماعی مرتبط با بازار و کالاگردی می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]