اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980404380157928

به منظور ارتقاء سطح خدمات

همبازار با ده‌ها فروشنده کم کیفیت قطع همکاری کرد

کد: 13980404380157928

http://bit.ly/2Lt66Z4

، تهران , (اخبار رسمی): در دور جدید غربالگری تامین کنندگان کالا، ده‌ها فروشنده بی کیفیت و کم کیفیت از فروشگاه همبازار به طور کامل حذف شدند. این اقدام در جهت رضایت‌مندی بیشتر خریداران و احقاق حقوق فروشندگان با کیفیت در همبازار انجام شد.

قطع کامل همکاری همبازار با ده‌ها فروشنده کم کیفیت
همبازار با ده‌ها فروشنده کم کیفیت قطع همکاری کرد

از ابتدای فعالیت همبازار، بنای کار این استارتاپ بر این بوده است که همواره خریداران در اولویت هستند و به صورت یکجانبه از مشتریان حمایت کرده است. اکنون پس از گذشت یک سال و نیم از شروع فعال این بازار آنلاین، دور جدید غربالگری فروشندگان کم کیفیت و تامین کنندگانی که مشتریان ناراضی داشته‌اند، آغاز شده است. 

بر اساس این تصمیم، از هفته گذشته، همبازار ارتباط خود را با ده‌ها فروشنده و تامین کننده کالا از سراسر کشور قطع کرد. عمده دلایل این قطع همکاری نارضایتی از کیفیت محصولات یا تاخیر در ارسال بوده است. با اتخاذ این تصمیم، از این پس خریداران می‌توانند با آرامش خیال بیشتر کالاهای خود را از همبازار خریداری کنند.

هم‌چنین قوانین مربوط به فروش کالا در همبازار نیز سختگیرانه‌تر شد و از این پس فروشندگان کالا پس از ثبت فروشگاه و درج کالاهای خود، به صورت تدریجی به مشتریان معرفی خواهند شد تا پس از تامین رضایت خریداران اولیه و ارزیابی سطح عملکرد آنان، به تعداد بیشتری مشتری معرفی شوند.

شایان ذکر است که هدف همبازار معرفی مستقیم خریداران به فروشندگان و حذف واسطه‌ها است. از این رو هر کس در همبازار می‌تواند هم خریدار کالا و هم فروشنده کالا باشد. تامین‌کنندگان جهت ثبت فروشگاه خود می‌توانند از طریق لینک Hambazar.com/Landing در همبازار عضو شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همبازار

همبازار یک بستر اجتماعی برای خرید و فروش کالا و خدمات بر روی بستر اینترنت است. یک روش مطمئن جهت خرید، فروش، مقایسه و سایر فعالیت های اجتماعی مرتبط با بازار و کالاگردی می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی