اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970727322747928

همبازار اسپانسر جاده ابریشم شد

کد: 13970727322747928

https://goo.gl/CjU36K

، تهران , (اخبار رسمی): با وجود اینکه هنوز یک سال از عمر همبازار نمی‌گذرد، اما این استارتاپ اسپانسر رویداد جاده ابریشم شد.

همبازار اسپانسر جاده ابریشم شد
همبازار اسپانسر جاده ابریشم شد

به گزارش روابط عمومی همبازار، این شرکت در تاریخ ۲۵ مهر ماه سال جاری، اسپانسر رویداد کشوری راه ابریشم شد.

طبق تفاهمی که بین همبازار با مسئولین برگزاری رویداد راه ابریشم شکل گرفت، همبازار از این رویداد حمایت کرد و به طور رسمی از این استارتاپ در طی مراسم تقدیر و تشکر شد.

امیر حریربافان موسس و مدیر عامل همبازار با اشاره به لزوم و اهمیت برگزاری این گونه مراسم، خاطر نشان کرد که در جامعه استارتاپی تمامی اعضا باید از همدیگر حمایت کنند تا هرچه سریع تر اکوسیستم استارتاپی ایران به بلوغ و رشد مطلوب دست پیدا کند. این مهم ممکن نخواهد شد، مگر با حمایت های مادی و معنوی تک تک اعضا از یکدیگر.

لازم به ذکر است، رویداد استارتاپی جاده ابریشم یک رویداد کشوریست که امسال دومین دوره آن برگزار شد. این رویداد در پنج شهر کرمان، شیراز، مشهد، تبریز و تهران برگزار می‌شود. در هر شهر تعدادی از استارتاپ های همان شهر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در آخر سه تیم به عنوان برنده معرفی می‌شود. سپس تیم اول هر شهر ۱۰۰ روز بعد در رقابت نهایی که در کیش برگزار خواهد شد شرکت می‌کنند تا برنده نهایی مشخص شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همبازار

همبازار یک بستر اجتماعی برای خرید و فروش کالا و خدمات بر روی بستر اینترنت است. یک روش مطمئن جهت خرید، فروش، مقایسه و سایر فعالیت های اجتماعی مرتبط با بازار و کالاگردی می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ