اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960822268067715

همکاری فروشگاه اینترنتی خرید ناب و شرکت ستارگان نیک

کد: 13960822268067715

https://goo.gl/DbPehw

، کرج , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی خرید ناب در بازدید از شرکت ستارگان نیک و صحبت با مدیران ارشد این شرکت تصمیم گرفته است به صورت جدی‌تر محصولات این شرکت را در سایت خرید ناب عرضه کند.

همکاری فروشگاه اینترنتی خرید ناب و شرکت ستارگان نیک
همکاری فروشگاه اینترنتی خرید ناب و شرکت ستارگان نیک

فروشگاه اینترنتی خرید ناب با بازدید از شرکت ستارگان نیک و صحبت با مدیران ارشد این شرکت تصمیم گرفته است به صورت جدی تر محصولات این شرکت را در سایت خرید ناب عرضه کند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فروشگاه اینترنتی خرید ناب؛ شرکت داروسازی و مکمل‌سازی ستارگان نیک با مشارکت شرکت Health Empire کانادا با بهره‌گیری از کادر علمی مجرب و دانش روز و استفاده از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه‌ی وارداتی از شرکت‌های معتبر دنیا اقدام به تولید مکمل‌های غذایی-ورزشی با نام Vitap کرده است.
این شرکت با علم به این موضوع که واحد تحقیق و توسعهٰ هسته‌ی اولیه‌ی فعالیت‌ها یک کارخانه‌ی داروسازی پویا استٰ، از بدو آغاز فعالیت خود سعی کرده است تا با گرد آوردن کادری مجرب از متخصصین صنعت دارویی کشور در جهت بهبود و کیفیت محصولات کنونی و نیز ارائه‌ی محصولات جدید و موثر در ارتقای سلامت جامعه و ورزشکاران عزیز گام بردارد.

همکاری شرکت ستارگان نیک و فروشگاه اینترنتی خرید ناب

فروشگاه اینترنتی خرید ناب با بازدید از شرکت ستارگان نیک و صحبت با مدیران ارشد این شرکت تصمیم گرفته است تا بصورت جدی‌تر محصولات این شرکت را در سایت خرید ناب عرضه کند و طبق آخرین صحبت‌ها و توافق‌هایی که با مدیران شرکت ستارگان نیک انجام شده است، تمامی محصولات این شرکت در سه بخش ویتاپ، مکمل‌های بدنسازی ژن استار و فارمامیکس در داروخانه‌ی آنلاین خرید ناب قرار خواهد گرفت.

از دیگر همکاری‌هایی که قرار است بین سایت خرید ناب و ستارگان نیک صورت بگیرد، بحث مقالات تخصصی است. از این پس شاهد مقالات معتبر ورزشی در سایت خرید ناب و معرفی قهرمانان ورزشی مخصوصا در رشته بدنسازی خواهید بود. همانطور که می‌دانید شرکت ستارگان نیک به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مکمل‌های بدنسازی در خاورمیانه حمایت خوبی از قهرمانان سرشناس کشورمان انجام می‌دهد که اخبار این حمایت‌ها و اسپانسر قهرمانان توسط شرکت ستارگان نیک در فروشگاه اینترنتی خرید ناب منتشر خواهد شد.

 آشنایی بیشتر با شرکت ستارگان نیک

نام و کارنامه مدیرعامل شرکت ستارگان نیک:

مهندس حسین رجبی، مدیر عامل شرکت ستارگان نیک برگزیده‌ی همایش ملی کیفیت شده است. در این همایش که با حضور جمعی از مسئولین کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل صنایع، کارخانه‌ها و واحدهای خدماتی و تولیدی و سازمان‌ها و نهادهای مختلفی از سراسر کشور با شعار رویکرد نوین استانداردسازی با تاکید بر حمایت از حقوق مصرف کننده در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد، به پاس نگاه موثر مدیریت و اعمال الگوهای موفق در عرصه بهبود کیفیت، براساس رأی کمیته‌ی علمی و داوران این همایش بزرگ مهندس حسین رجبی، مدیر عامل شرکت ستارگان نیک شایسته‌ی دریافت نشان ملی کیفیت تشخیص داده شد و با اهدای تندیس همایش ملی کیفیت از این مدیر شایسته‌ی ملی تقدیر به عمل آمد.

افتخارات و گواهینامه‌های شرکت ستارگان نیک

این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه  ISO 9001، HACCP و ISO 22000 شده است و به گزارش کارشناسان محترم بازرسی کل سازمان غذا و دارو جزو یکی از بهترین کارخانجات تولید دارو و مکمل معرفی شده است. همچنین ستارگان نیک با لطف و عنایت خداوند متعال موفق به دریافت گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است. این شرکت با بهره‌گیری از دانش روز  و نیروهای متخصص داخلی و خارجی محصولات متنوعی مطابق با استانداردهای جهانی و قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی تولید و عرضه کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی خرید ناب

تیم جدید فروشگاه اینترنتی خرید ناب تشکیل شده است از : تیم جدید فروشگاه اینترنتی خرید ناب براساس تجربه و تخصص تشکیل شده است و حضور دکتر محمد مهدی زمانی بعنوان یک متخصص در کنار میثم دانشی مدیر و موسس سایت خرید ناب نوید بخش روزهای همراه با موفقیت برای این سایت خواهد بود. میثم دانشی دکتر محمد مهدی زمانی دکتر احسان سلیمی ( دکتر داروساز)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]