اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970210293517715

خرید اینترنتی دمنوش لاغری

خرید دمنوش لاغری دکتر مری از فروشگاه اینترنتی خرید ناب

کد: 13970210293517715

https://goo.gl/5ysDPB

، کرج , (اخبار رسمی): دمنوش لاغری دکتر مری، به عنوان یک چربی سوز قوی از ترکیبات طبیعی با مجوز وزارت بهداشت ایران در فروشگاه اینترنتی خرید ناب با قیمت 89 هزار تومان عرضه می‌شود

خرید دمنوش لاغری دکتر مری از فروشگاه اینترنتی خرید ناب
خرید دمنوش لاغری دکتر مری در فروشگاه اینترنتی خرید ناب

دمنوش لاغری دکتر مری، لاغری را در 21 روز به ارمغان می‌آورد. مکانیسم اثر این دمنوش، القای چربی‌سوزی‌، درمان استرس و پیشگیری از افسردگی ناشی از لاغری است. استرس، افسردگی و پرخوری از مهمترین علل عدم تاثیر رژیم‌های لاغری هستند و دمنوش لاغری دکتر مری دارای ترکیباتی بر ضد این 3 عامل است.

دمنوش لاغری دکتر مری علاوه بر اینکه چربی‌های اضافی بدن را می‌سوزاند ، از افزایش وزن نیز جلوگیری می‌کند و نوشیدن آن برای سلامتی هریک از افراد جامعه توصیه می‌شود تا تناسب اندام، درمان استرس و اضطراب، سلامتی قلب و سلامتی دستگاه گوارش و پیشگیری از افسردگی را  به ارمغان آورد.

تفاوت دمنوش لاغری دکتر مری با دیگر دمنوش‌های لاغری موجود در بازار، در مشخص بودن محتویات هر دمنوش، یکسان نبودن طعم دمنوش در طول دوره و تغییر طعم دمنوش هر 3 روز یک‌بار  و استفاده از ترکیبات با کیفیت چای اولانگ و چای سبز است.

ترکیبات دمنوش لاغری دکتر مری

ترکیب چهارده ماده طبیعی و تازه در دمنوش لاغری دکتر مری موجود است. این دمنوش گیاهی توسط متخصصان تغذیه و طب سنتی ایرانی دانشگاه علوم پزشکی طراحی شده است و پس از 3 سال تحقیق و آزمایش در ایران و استفاده از تجربه پزشکان تغذیه در دیگر کشورها، فرمولاسیون شده است.

طریقه مصرف دمنوش لاغری دکتر مری

در سه میان وعده مصرف شود: یک و نیم تا دو ساعت بعد صبحانه، عصرانه و قبل از خواب

دمنوش لاغری دکتر مری حاوی 63 تی‌بگ است و به گونه‌ای طراحی شده است که هر بسته برای 21 روز کافی است. این دمنوش‌ها به ترتیب از شماره یک تا هفت مصرف می‌شوند و هر سه روز از یک شماره می‌توان نوشید.

خرید دمنوش لاغری

برای خرید دمنوش لاغری دکتر مری می‌توان از دو روش زیر اقدام به خرید کر .

1 . خرید اینترنتی دمنوش لاغری دکتر مری :

وارد فروشگاه اینترنتی خرید ناب شده و به راحتی این دمنوش را به سبد کالا اضافه کنید و به صورت اینترنتی مبلغ آن را بدون خارج شدن از منزل پرداخت کنید. از این به بعد تنها 24-48 ساعت در تهران و کرج و حدود 3 روز در شهرستان‌ها طول خواهد کشید تا خریدبه دست شما برسد.

2. خرید پیامکی دمنوش لاغری دکتر مری :

می‌توانید با ارسال عدد 21 به سامانه پیامکی 1000100020 سفارش را ثبت کرده، در همان روز کارشناسان فروشگاه اینترنتی خرید ناب تماس می‌گیرند و پس از مشاوره رایگان، مبلغ سفارش را از طریق همراه بانک یا از طریق دستگاه‌های خودپرداز، کارت به کارت کرده و بعد از 24-48 ساعت در تهران و کرج و بعد از 3 روز در شهرستان‌ها سفارش تحویل داده می‌شود.

 

ترکیبات دمنوش لاغری دکتر مری بصورت کامل :

مهمترین ترکیب دمنوش لاغری دکتر مری ، چای اولانگ و چای سبز می باشد. سایر ترکیبات این دمنوش عبارتند از  قهوه سبز ، لیمو ، زعفران ، گل گاوزبان ، هل ، بادرنجبویه ، زنجبیل ، دارچین ، زرشک ، گل محمدی ، نعناع و انیسون.

این دمنوش برای لاغری شکم و پهلو مناسب بوده و با کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام شما از خیلی بیماری ها دور خواهید شد، کاهش وزن و تناسب اندام بهترین راه برای پیشگیری از دیابت ، فشار خون ، زانو درد ، کمردرد و حتی سرطان است.

تمامی این ترکیبات از با کیفیت ترین گیاهان دارویی تشکیل شده است و تمام این تلاش ها و تحقیقات برای رساندن یک چای لاغری با کیفیت به شما هست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی خرید ناب

تیم جدید فروشگاه اینترنتی خرید ناب تشکیل شده است از : تیم جدید فروشگاه اینترنتی خرید ناب براساس تجربه و تخصص تشکیل شده است و حضور دکتر محمد مهدی زمانی بعنوان یک متخصص در کنار میثم دانشی مدیر و موسس سایت خرید ناب نوید بخش روزهای همراه با موفقیت برای این سایت خواهد بود. میثم دانشی دکتر محمد مهدی زمانی دکتر احسان سلیمی ( دکتر داروساز)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]