اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961018275407715

فروشگاه اینترنتی خرید ناب؛ فروشگاه محصولات سلامت محور

کد: 13961018275407715

https://goo.gl/o5EoQD

، کرج , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی خرید ناب به عنوان اولین فروشگاه تخصصی سلامت محور فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است و اکنون با ارائه‌ی انواع دمنوش‌های گیاهی، مکمل‌های بدنسازی، محصولات آرایش بهداشتی و تجهیزات پزشکی با قیمت مناسب توانسته است، جایگاه خوبی بین کاربران و خریداران محصولات سلامتی به دست آورد.

فروشگاه اینترنتی خرید ناب فروشگاه محصولات سلامت محور
فروشگاه اینترنتی خرید ناب فروشگاه محصولات سلامت محور ، فروش دمنوش های گیاهی و مکمل های بدنسازی

فروشگاه اینترنتی خرید ناب دارای مجوز از وزارت بهداشت و نماد اعتماد برای ارائه‌ی انواع مکمل های بدنسازی، دمنوش های لاغری، مکمل های طبیعی و دارویی با قیمت مناسب و تخفیف‌های ویژه است

فروشگاه اینترنتی خرید ناب پس از پشت سر گذاشتن چالش‌های متعددی که در راه پیشرفت تمام کارآفرینان وجود دارد، توانسته است به عنوان قدیمی‌ترین فروشگاه اینترنتی سلامت محور کشور در خدمت مشتریان خود باشد. این فروشگاه مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت کرده‌ است و با دریافت نماد اعتماد، مرکزی معتبر برای فروش محصولات سلامت محور شده است. فروشگاه اینترنتی خرید ناب اعتبار خود را با رضایت‌مندی کاربران و خریداران می‌سنجد و مشتری‌مداری را تنها در حرف و شعار نمی‌داند؛ بلکه آن را در رضایت مشتریان و تداوم خرید آنها می‌داند.

فروشگاه اینترنتی خرید ناب چه محصولاتی را می‌فروشد؟

محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی خرید ناب به فروش می‌رسد، شامل مکمل‌های تقویتی و مکمل‌های درمانی مجوزدار و تجهیزات پزشکی روز دنیا است. انواع مکمل‌های تقویتی و درمانی و طبیعی در فروشگاه اینترنتی خرید ناب موجود است. مکمل‌های بدنسازی و غذایی، به علاوه‌ی محصولات طب سنتی شامل دمنوش‌های طب سنتی، دمنوش لاغری، نوشیدنی ارگانیک و داروهای گیاهی برخی از محصولات فروشگاه هستند.

از محصولات برجسته‌ای که مورد توجه کاربران سایت خرید ناب قرار گرفته است شربت ماءالعسل (اولین مقوی جنسی طبیعی)، دمنوش لاغری، بسته‌ی اقتصادی دمنوش و مکمل‌های بدنسازی افزایش وزن و حجم هستند.

چه محصولاتی به سایت خرید ناب اضافه خواهد شد؟

فروشگاه اینترنتی خرید ناب در نظر دارد به صورت ماهانه و منظم محصولاتی در زمینه‌ی بهداشت عمومی‌، زیبایی، آرایش و بهداشت و تجهیزات پزشکی را به سایت خود اضافه کند.

امتیازات فروشگاه اینترنتی خرید ناب برای کاربران

محصولات متعددی در فروشگاه اینترنتی خرید ناب وجود دارد که برای خرید آن‌ها لازم است هزینه ارسال  واریز شود؛ اما سایت خرید ناب برای رضایت بیشتر مشتریان خود، خرید بالای 100 هزار تومان را برای کاربران خود رایگان کرده است.

سایت خرید ناب در مناسبت‌های مختلف همانند سال نو میلادی، عید نوروز، عید فطر و باقی ایام زیبای تقویم ایرانی تخفیفات متعددی برای کاربران همیشگی خود در نظر گرفته است.

مشورت رایگان با کارشناسان سایت خرید ناب

خریداران محصولات سلامت محور همیشه‌ دغدغه و سوالات فراوانی درباره‌ی خرید محصولات خود دارند، کارشناسان خبره‌ی فروشگاه اینترنتی خرید ناب به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان خود هستند و در صورت نیاز سوالات خریداران خود را به پزشکان سایت انتقال داده و بهترین راهنمایی را به خریداران کالاهای سایت خواهند داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی خرید ناب

تیم جدید فروشگاه اینترنتی خرید ناب تشکیل شده است از : تیم جدید فروشگاه اینترنتی خرید ناب براساس تجربه و تخصص تشکیل شده است و حضور دکتر محمد مهدی زمانی بعنوان یک متخصص در کنار میثم دانشی مدیر و موسس سایت خرید ناب نوید بخش روزهای همراه با موفقیت برای این سایت خواهد بود. میثم دانشی دکتر محمد مهدی زمانی دکتر احسان سلیمی ( دکتر داروساز)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]