اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970610314247715

زودشور اولین خشکشویی اینترنتی و آنلاین

کد: 13970610314247715

https://goo.gl/BU1xdW

، کرج , (اخبار رسمی): خشکشویی اینترنتی زودشور یکی از کسب و کارهای موفق در حوزه اینترنت است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است، موسس خشک شویی آنلاین زودشور، محمد رهی است که سال‌ها در حوزه فناوری و اینترنت فعالیت دارد.

زودشور اولین خشکشویی اینترنتی و آنلاین
خشک شویی آنلاین زودشور در مجله اینترنتی خرید ناب

محمد رهی جوان تحصیل کرده اهل کاشان است که با دست خالی و با همت و تلاش فروان، با همراهی همسرش توانسته است امروز به یک کارآفرین موفق تبدیل شود. این گزارش مسیر حرکت محمد رهی را از ابتدا تا هدف دستیابی به بازار 1200 میلیارد تومانی، بازگو می‌کند.

مجله اینترنتی خرید ناب سراغ استارت آپ محمد رهی رفته‌ است و قبل از آن، محمد و مجموعه موفق او را به علاقه‌مندان معرفی می‌کند. محمد رهی فوق لیسانس فن‌آوری اطلاعات دارد ولی قبل از اینکه مدرک تحصیلی خود را بگیرد به خاطر علاقه زیادی که به حوزه آی تی داشته است، توانسته تجربیات و دانشی بیشتر از مدرک تحصیلی خود به دست آورد.

محمد رهی با برخورداری از اطلاعات و تجربه مناسب در حوزه انتقال اطلاعات و هاستینگ، توانست خیلی زود در یک شرکت ارائه‌دهنده هاستینگ استخدام شود. رهی از این فرصت به دست آمده برای بالابردن دانش برنامه‌نویسی وب و ساخت اپلیکیشن استفاده کرد و توانست به یک طراح اپلیکیشن و سایت با دانش روز تبدیل شود.

محمد رهی همیشه به فکر پیشرفت‌ کردن و رسیدن به خواسته‌های خود بود. پس به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار افتاد، ولی چه کسب‌و‌کاری می‌توانست راه‌اندازی کند که هم تجربه و علمش را داشته باشد و هم نیاز به سرمایه‌گذاری سنگین نداشته باشد؟

ساخت اپلیکیشن؟  

طراحی سایت؟  

فروش هاست و سرور؟

در میان گزینه‌های بسیاری که محمد رهی در اختیار داشت تنها یک گزینه بود که می‌توانست محمد را به موفقیت برساند، پس از اینجا به بعد داستان موفقیت محمد و استارت آپ زودذ دشور را از زبان محمد رهی بخوانید.

محمد رهی در پاسخ به سؤالی در مورد چگونگی شکل‌گیری ایده‌ی زود شور گفت: «داستان از یک مهمانی ساده شروع شد، من و همسرم چون تازه زندگی مشترک را شروع کرده بودیم، به رسم خوب ایرانی‌ها مهمانی زیاد دعوت می‌شدیم. ولی چون مشغله‌ی کاری من و همسرم در شرکت هاست ایران زیاد بود یک روز که مهمانی دعوت بودیم به خاطر نداشتن لباس تمیز غافلگیر شدم و چون از قبل در فکر راه‌اندازی یک کسب و کار بودم همین نداشتن لباس تمیز بهانه‌ای شد برای اینکه این ایده را بررسی کنم که آیا خشک‌شویی آنلاین وجود دارد یا نه.»

رهی در ادامه به سؤالی در مورد سرمایه‌گذاری و هزینه‌های راه‌اندازی این سرویس گفت: «با تحقیقی که کردم دیدم این ایده هنوز اجرایی نشده و من اولین خشکشویی اینترنتی را راه‌اندازی کردم، مقدار سرمایه‌گذاری من و همسرم 38 میلیون و سعید که از دوستان خوب من هست 12 میلیون بوده است، این سرمایه‌گذاری اولیه ما در زودشور بود که البته چون هر سه نفر ما جوان بودیم این سرمایه‌گذاری در مرور زمان اتفاق افتاد.»

مؤسس زود شور در ادامه از موفقیت‌‌های این سرویس گفت: «کار ما ابتدا از منزل من و همسرم شروع شد ولی هر سه می‌دانستیم که با گسترش کار و جذب راننده و... باید به فکر یک دفتر باشیم. پس دفتر بعدی ما یک اتاق از اتاق‌های شرکت پدر همسرم در سیدخندان بود ولی آنجا هم بعد از سه ماه برای زودشور کوچک شد و این شد که ما در دفتر فعلی در لویزان مستقر شدیم.»

او در این مورد ادامه داد: «اولین مشتری زودشور یک‌ماه بعد از راه اندازی ثبت سفارش کرد ولی این روند به سرعت تغییر کرد و زودشور در ایام قبل از عید نوروز بیشترین ثبت سفارش را تجربه کرد، کار زودشور ابتدا از مناطق 1 تا 4 شروع شد ولی خیلی زود مناطق یک تا هشت هم مورد پوشش قرار گرفتند و با تلاش بسیاری که صورت گرفت در حال حاضر مناطق 22 گانه تهران تحت پوشش زودشور می باشد. زودشور کارش را به سه نفر شروع کرد و الان خانواده زودشور 18 نفر هست.»

محمد رهی از چالش‌های که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند می‌گوید: «متاسفانه در کشورمان تا کسب‌و‌کاری براساس دانش و فناوری شکل می‌گیرد‌، تمام کسب‌و‌کارهای سنتی و صنفشان جبهه می‌گیرند که شاید استارت آپ جدید جای آنها را بگیرد و آنها نتواند با فناوری رقابت کنند. زودشور هم خارج از این ماجرا نبوده و از همان ابتدا در گرفتن مجوزها مشکل داشته‌ایم. با اینکه زودشور هیچ خشک شویی ندارد و تمام سفارشات خود را به خشک‌شویی‌های منتخب و دارای مجوز می‌دهد، اما باز مقاومت‌ها و چالش‌هایی در این مورد برای ما وجود دارد.»

مؤسس زودشور در مورد جذب سرمایه و تأثیر دانش در پیشرفت خود افرود: «جذب سرمایه‌گذار نیاز به زیرسازی‌هایی دارد تا هم سرمایه‌گذار نفع ببرد هم سرمایه‌پذیر پیشرفت کند، یکی از اقدامات خوب خشک شویی آنلاین زودشور در شکل جذب سرمایه‌گذار بوده است، ما ابتدا زودشور را به موفقیت نزدیک کردیم و بعد برای پیشرفت بیشتر سرمایه‌گذار اقدام کردیم و موفق شدیم شرایط برد برد را برای زودشور و سرمایه گذار پدید بیاوریم.»

او در پایان در مورد تأثیر دانش  بر مسیر پیشرفت افرود: «خیلی کمک کرد، مخصوصا برای ما که در ابتدای کار سرمایه چندانی نداشتیم، چون هزینه‌ای برای طراحی سایت و اپلیکیشن ندادیم و خودمان طراحی کردیم، باعث شد بتوانیم پولمان را جاهای دیگر هزینه کنیم. البته طراحی اپلیکیشن و سایت زودشور هر روز در حال بازطراحی و پیشرفت است و با اینکه دیگر خودم این کار انجام نمی‌دهیم ولی چون دانش کافی برای نظارت و ایده‌دادن دارم، کارها راحت‌تر و سریعتر پیش می‌رود.»

حضور زودشور در نمایشگاه الکامپ 97

زودشور از جمله شرکت‌هایی بود که در نمایشگاه الکامپ سال 1397 حضور پررنگ و قدرتمندی داشت و شاید از نکات برجسته این حضور ارئه طرح خشکشویی آنلاین در مقابل وزیر ارتباطات بود.

در نمایشگاه الکامپ سال 97، زودشور اقدام جالب دیگری انجام داد که مورد توجه غرفه‌داران قرار گرفت، زودشور قبل از افتتاح نمایشگاه اعلام کرد که غرفه‌داران می توانند در ایام نمایشگاه و انتهای روز لباس‌های خود را تحویل زودشور بدهند و فردای آن روز قبل از مراجعه بازدیدکنندگان نمایشگاه لباس‌های خود را تحویل بگیرند و از آنجایی که نمایشگاه در گرم‌ترین ایام سال برگزار شده بود این خلاقیت زودشور مورد توجه و استقبال غرفه‌داران قرار گرفت.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی خرید ناب

تیم جدید فروشگاه اینترنتی خرید ناب تشکیل شده است از : تیم جدید فروشگاه اینترنتی خرید ناب براساس تجربه و تخصص تشکیل شده است و حضور دکتر محمد مهدی زمانی بعنوان یک متخصص در کنار میثم دانشی مدیر و موسس سایت خرید ناب نوید بخش روزهای همراه با موفقیت برای این سایت خواهد بود. میثم دانشی دکتر محمد مهدی زمانی دکتر احسان سلیمی ( دکتر داروساز)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی