اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960823268217937

بررسی برند آرایشی و بهداشتی لورآل پاریس

کد: 13960823268217937

https://goo.gl/NTPZFJ

، مشهد , (اخبار رسمی): اوژان شولر یک جوان شیمیدان، فرمول جدیدی برای درست کردن رنگ موی بدون ضرر اختراع کرد و نام آن را اورئال (Oréale) گذاشت. رنگ موهای تولید شده توسط او دارای حنا و نمک‌های معدنی بودند و ظاهر روشنی به موها می‌بخشیدند. شولر در سال 1919 شرکت خود را به نام “رنگ موی بدون ضرر فرانسوی” ثبت کرد.

درباره تاریخچه برند آرایشی و بهداشتی لورآل پاریس
برند لورال - فروشگاه اینترنتی هومهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فروشگاه اینترنتی هومر؛ پس از جنگ جهانی دوم، با ورود زن‌ها به اجتماع، آنها بیش از قبل به ظاهر خود اهمیت دادند و به دنبال راهی برای پنهان کردن موهای خاکستری خود بودند. از این رو علاوه بر فرانسه رنگ موهای لورال در تمام سطح اروپا و حتی آمریکا مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

از رنگ مو به شامپو و دیگر محصولات

در سال 1933 شرکت  محصولات لورال اولین شامپوی بدون صابون را تولید کرد. تفاوت این محصول با دیگر شامپوهای موجود در بازار این بود که موها را نرم‌تر وشفاف‌تر می‌کرد. سال‌های بین 1984 تا 2000 برای شرکت لورال بسیار مهم بودند؛ زیرا این شرکت توانست با سرمایه‌گذاری کردن در بخش تحقیقات محصولاتی را وارد بازار کند که نه تنها تاریخ ساز بودند؛ بلکه توانستند کمک زیادی به رشد این برند داشته باشند.

روند رو به رشد

در دهه 80 محصولات حالت‌دهنده‌ی مو به کمک برند لورآل وارد بازار شد و پس از آن شرکت لورال مجوز برند رالف لورن (Ralph Lauren) را خریداری کرد و به تولید عطرهای مردانه‌ پولو ادامه داد.

در حال حاضر

جدید‌ترین محصولات لورال به نام محصولات لورال پروفشنال است.

برند لورآل در حال حاضر مالک 36 شرکت‌ بزرگ مانند لنوین، جورجیو آرمانی، لانکوم، دیزل و … است. لورال از همان ابتدا کار خود را با تحقیق و نوآوری آغاز کرد و در حال حاضر 6 مرکز تحقیق و توسعه در فرانسه، آمریکا، ژاپن، چین و هند دارد. برند لورآل در حال حاضر محصولات خود را در تمام جهان به فروش می‌رساند و 89 هزار کارمند در سراسر دنیا برای این برند محبوب کار می‌کنند.

نحوه استفاده از محصولات و فواید هر محصول در فروشگاه اینترنتی هومهر اضافه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هومهر

با توجه به اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی،خرید اینترنتی انواع و اقسام کالا از جمله کالاهای الکترونیکی ،لوازم خانگی،لوازم منزل و حتی اقلام خوراکی و ....به سادگی امکان پذیرشده است. فروشگاه هومهر نیزبرآن شد تا خرید لوازم آرایشی وبهداشتی را به صورت بسیارکامل حتی اقلام آرایشگری حرفه ای (محصولات گریم،ابزار و مواد کاشت ناخن و کاشت مژه،اپیلاسیون وتاتو و...)را برای مشتریان ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]