اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970610314147937

تاریخچه برند گلیس - GLISS

برند گلیس یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده محصولات بهداشتی مو در جهان

کد: 13970610314147937

https://goo.gl/cuWPwm

، مشهد , (اخبار رسمی): در سال 1898 هانس شوارتسکف شیمی‌دان 24 ساله، داروخانه کوچکی در شهر برلین باز کرد. او قسمتی از این داروخانه را به عطریات و رنگ مو اختصاص داد. هیچ کسی پیش‌بینی نمی‌کرد که کار وی منجر به تاسیس شرکتی شود.

برند گلیس یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده محصولات بهداشتی مو در جهان
محصولات گلیس - Gliss

کاری که شواتسکف انجام داد باعث شد امروز یکی از بزرگترین و مهمترین شرکت‌های سازنده محصولات آرایشی، بهداشتی، محافظتی و درمانی مو در جهان به وجود آید. در سال 1903 هانس شوارتسکف اولین شامپو خشک (به صورت پودر) جهان را به بازار آلمان عرضه کرد و مورد استقبال بی‌سابقه قرار گرفت. قبل از عرضه این شامپو مردم موهای خود را یا با صابون و یا با انواع روغن‌های بسیار گران می‌شستند. به روی بسته‌بندی این شامپو نشان آشنای امروز شرکت شوارتسکف یعنی کله سیاه حک شده بود در سال 1906 ساخت کارخانه جدید شوارتسکف در برلین آغاز شد و در سال 1908 افتتاح شد. در این سال محصولات شوارتسکف منحصر به سه نوع شامپو، پودر دندان، صابون و دستمال پاک کننده آرایش بود.

در سال 1909 فروش سالیانه شوارتسکف به 471000 مارک رسید. در سال 1947 شوارتسکف اولین لوسیون فر دائم سرد را به بازار آلمان غربی عرضه کرد. این پدیده انقلابی در آرایشگری بود چون خانم‌ها می‌توانستند موهای خود بدون گرم کردن مو تا دمای تقریبا 100 درجه فر دائم کنند.

در سال 1955 شوارتسکف اولین اسپری نگهدارنده آرایش مو با نام تجاری تافت را در آلمان عرضه کرد این محصول و این نام به قدری موفق بود که به صورت یکه اسم برای اسپری مو به کار گرفته می‌شد. و تولید محصولاتی نظیر شوما، تافت، محصولات گلیس، بک، کالودرما، فورتی و هاتریک را به عهده گرفت.

در سالن 1997 پس از ادغام شرکت‌های هانس شوارتسکف و شرکت هنکل محصولات تولیدی به دو گروه تقسیم شد. محصولات حرفه‌ای مو سر و سالنی تحت نام شوراتسکف پروفشنال هامبورگ و دیگر محصولات تجاری که جنبه حرفه‌ای نداشتند تحت نام شوارتسکف و هنکل دوسلدورف تولید می‌شدند.

در سال 1998 شرکت شوارتسکف یکصدمین سال فعالیت خود را جشن گرفت. در صد سال گذشته این شرکت تلاش بی‌وقفه‌ای در عرصه نوآوری و ابداع فرآورده‌های آرایشی گیسو به عمل آورده بود که تا حال حاضر ادامه دارد.

در سال 2003 آکادمی شوارتسکف در ژاپن تاسیس شد. در همین سال رنگ مو ژله‌ای جدیدی به نام ایگورا اکشن پینت در پنج رنگ به بازار عرضه شد.

در سال 2004 آکادمی شوارتسکف در انگلستان تاسیس شد. همچنین انستیتوهای سیار در آلمان راه اندازی شد که با سفر به سرتاسر آلمان راهنمایی‌های لازم را به مشتریان و مصرف‌کنندگان در مورد محصولات حرفه‌ای ارائه می‌دهد، تولیدات این برند شامل انواع شامپو گلیس و ماسک گلیس و اسپری دو فاز و روغن مغذی مخصوص موخوره است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هومهر

با توجه به اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی،خرید اینترنتی انواع و اقسام کالا از جمله کالاهای الکترونیکی ،لوازم خانگی،لوازم منزل و حتی اقلام خوراکی و ....به سادگی امکان پذیرشده است. فروشگاه هومهر نیزبرآن شد تا خرید لوازم آرایشی وبهداشتی را به صورت بسیارکامل حتی اقلام آرایشگری حرفه ای (محصولات گریم،ابزار و مواد کاشت ناخن و کاشت مژه،اپیلاسیون وتاتو و...)را برای مشتریان ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی