اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960923271627937

معرفی فروشگاه اینترنتی هومهر

کد: 13960923271627937

https://goo.gl/kqsJee

، مشهد , (اخبار رسمی): با توجه به اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی،خرید اینترنتی انواع و اقسام کالا از جمله کالاهای الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم منزل و حتی اقلام خوراکی و ....به سادگی امکان پذیر شده است.

معرفی فروشگاه اینترنتی هومهر
معرفی فروشگاه اینترنتی هومهر

فروشگاه اینترنتی هومهر برآن شده است تا امکان خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی آرایشگری معمولی و حرفه‌ای (محصولات گریم، ابزار و مواد کاشت ناخن و کاشت مژه، اپیلاسیون و تاتو و...) را برای مشتریان و هموطنان عزیز همانند تجربه‌ی حضوری در فروشگاه ایجاد کند.

با توجه به سابقه‌ی فروشگاه هومهر به مدت 18سال (تجربه در زمینه فروش اجناس حرفه‌ای که شروع آن با برند گریم مهرون آمریکا و کریولان و در زمینه کاشت ناخن تروزانی آلمان و کاشت مژه T&V) و فروش کلی و جزئی برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی، مطمئنا مشتری دائم فروشگاه هومهر خواهید بود.

ما با در اختیار قرار دادن اطلاعات دقیق محصول مورد نظر خریدار و ضمانت اصل بودن کلیه‌ی محصولات به صورت دائم ، این امکان را به مشتری می‌دهیم تا با خیالی آسوده، محصول مورد علاقه‌ی خود و محصول جدید را خریداری کند.

وجه تمایز فروشگاه هومهر با دیگر سایت‌های فروش آنلاین موجود بودن تمامی  کالاها در فروشگاه هومهر (مشهد، احمد اباد، بولوار کلاهدوز، بین کلاهدوز3و5 ) و به روز بودن تمام کالاها از لحاظ قیمت‌ها و همچنین ضمانت اصل بودن محصولات است. همه این تسهیلات و تلاش‌ها صرفا برای خرید ساده و مطمئن و اطلاع رسانی دقیق است.

فروشگاه هومهر همیشه آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مشتریان عزیز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هومهر

با توجه به اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی،خرید اینترنتی انواع و اقسام کالا از جمله کالاهای الکترونیکی ،لوازم خانگی،لوازم منزل و حتی اقلام خوراکی و ....به سادگی امکان پذیرشده است. فروشگاه هومهر نیزبرآن شد تا خرید لوازم آرایشی وبهداشتی را به صورت بسیارکامل حتی اقلام آرایشگری حرفه ای (محصولات گریم،ابزار و مواد کاشت ناخن و کاشت مژه،اپیلاسیون وتاتو و...)را برای مشتریان ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی