اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990509446767937

معرفی برند ترزمه

کد: 13990509446767937

https://bit.ly/2Xs9OaG

، مشهد , (اخبار رسمی): ترزمه، معتقدست هر زنی شایستۀ زیبا ماندن است. بدون اینکه لازم باشد هزینۀ زیادی صرف کند. ترزمه برند محصولات مراقبت از مو است که نخستین بار در سال 1947 در آمریکا تولید شد. نام این برند، برگرفته از نام متخصص مشهور “ادنا امه “و ترجمۀ آوایی کلمۀ"بسیارمحبوب" به زبان فرانسوی است.

معرفی برند ترزمه
معرفی برند ترزمه

ترزمه نخست وزیر پیشین بریتانیا و هم چنین نام تجاری برای برند امریکایی چند ملیتی اولین محصولات مراقبت از مو می باشد که در سال 1947 توسط شرکت تولیدی گادفروی ” Godefroy” در سنت لوییس ایالت میسوری آمریکا ساخته شد. این محصول پس از محصولات تخصصی و معروف مراقبت از مو به نام ادنا، ال، اِمِ (Edna L. Emme) نام گذاری شده است. نام برند آوایی از تلفظ دوباره “دوست داشتنی” است که به طور هوشمندانه ای در برگیرنده نام خانوادگی هم اسم خود می باشد .

خط تولید ترزمه در اوایل فقط محصولات ارایشی سالن های زیبایی را می فروخت. این برند در سال 1968 توسط آلبرتو کولوِر، شرکتی که یونیلور در سال 2010 به دست آورد، خریداری شد. این برند فرمول هایی را برای انواع مختلف موها ایجاد کرد. محصولات ترزمه شامل: شامپوها و نرم کننده ها، شامپوی خشک (شامپویی که به صورت پودر است)، موس، ژل، اسپری های مو، کرم و شیر پاک کن و سایر اسپری های متداول مد روز می باشد. محصولات این برند در سالن های زیبایی سراسر آمریکا، کانادا، بریتانیا و آسیا به خصوص برای درمان ریزش مو از آسیب های گرما ناشی از اتو مو و خشک کردن مو به کار می رود.

انواع شامپو ترزمه

برای داشتن موی سالم، خوش‌حالت و جذاب در گام اول باید شامپوی مناسب خود را بیابید. خوشبختانه ترزمه برای انواع موها بهترین محصول را ارائه داده است. با مصرف روزانه این شامپوها هرروز احساس خوب دلربایی و درخشندگی خواهید داشت.

تعدادی از شامپوهای ترزمه عبارت‌اند از:

نرم کننده مو نارگیل ترزمه مدل BOTANIQUE

نرم کننده مو نارگیل ترزمه مدل BOTANIQUE حاوی روغن نارگیل و عصاره آلوئه ورا است. این محصول با رساندن مواد مغذی و موثر به ریشه مو باعث تقویت و درخشندگی موها می شود. این شامپو احیاکننده سلامت و شادابی موها است. برای استفاده خانم ها و آقایان مناسب است.

شامپو ترزمه مدل بیوتین ریپیر

محصولی مفید و موثر در تغذیه مو و پاکسازی پوست سر از عوامل مضری مثل چربی اضافی و آلودگی های محیطی است. فاقد پارابن و سیلیکون است. این محصول مناسب انواع موهاست.

ترمیم کننده و تقویت کننده

ترمیم خشکی مو

ترمیم موهای آسیب دیده از رنگ

ترمیم موهای آسیب دیده از حرارت

شامپو کراتینه ترزمه سری Tresemme pro collection

شامپو کراتینه ترزمه سری pro collection غنی شده با کراتین و روغن مارولا که یک میوه آفریقایی است وز و شکنندگی موها را کنترل کرده و تا 72 ساعت پس از هر بار مصرف موهایتان را نرم و خوش حالت نگه می دارد.

شامپو کراتینه ترزمه سری pro collection موها را ابریشمی و لطیف می کند اما موج های طبیعی مو را از بین نمی برد. این محصول درخشندگی و زیبایی خاصی به موهایتان می دهد.

شامپو آلوئه ورا و نارگیل ترزمه Tresemme Botanique

شامپو آلوئه ورا و نارگیل بوتانیک ترزمه حاوی ترکیب منحصر به فرد شیر نارگیل و عصاره آلوئه ورا محصولی مفید و موثر در تغذیه مو و پاکسازی پوست سر از عوامل مضری مثل چربی اضافی و آلودگی های محیطی است.

شامپو آلوئه ورا و نارگیل Tresemme Botanique فاقد پارابن و سیلیکون است. این محصول مناسب انواع موهاست.

شامپو موهای خشک ترزمه

با استعمال انواع این شامپوها بدون نیاز به آب موهای چرب و مات به‌سرعت تمیز و درخشان می‌شوند طوری که انگار با آب شستشو شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هومهر

با توجه به اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی،خرید اینترنتی انواع و اقسام کالا از جمله کالاهای الکترونیکی ،لوازم خانگی،لوازم منزل و حتی اقلام خوراکی و ....به سادگی امکان پذیرشده است. فروشگاه هومهر نیزبرآن شد تا خرید لوازم آرایشی وبهداشتی را به صورت بسیارکامل حتی اقلام آرایشگری حرفه ای (محصولات گریم،ابزار و مواد کاشت ناخن و کاشت مژه،اپیلاسیون وتاتو و...)را برای مشتریان ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی