اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960825268495632

عطرهای قدیمی را دور نریزید

کد: 13960825268495632

https://goo.gl/2mFLXB

، تهران , (اخبار رسمی): عطرهای قدیمی را دور نریزید و به روش­‌هایی که در این قسمت برایتان توضیح می‌دهیم از آن­ها استفاده کنید.

عطرهای قدیمی را دور نریزید
عطرهای قدیمی را دور نریزید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از لوکس بایر ؛یکی از رایج­‌ترین راه‌­های استفاده از عطرهای قدیمی، استفاده از آنها به عنوان خوشبوکننده‌ی هوا است. می‌­توانید آن را در فضای اتاق اسپری کنید یا چند قطره از آن را در آب جوش یا دستگاه بخور بریزید. عطر به‌همراه بخار آب ­جوش در سرتاسر فضای خانه منتشر می­‌شود. می‌توانید هر میزان که دوست دارید از آن استفاده کنید؛ بستگی به خودتان دارد. اگر تمایل دارید رایحه‌ی اتاق ملایم باشد، مطمئن شوید که فقط چند قطره از عطر را استفاده می­‌کنید.

پوپوری یا ظرفی از برگ­‌های معطر گیاهان، یکی از مشهورترین فنگ­شویی‌­ها و عناصر دکوراتیو است و در بسیاری از خانه‌­های امروزی به کاربرده می‌­شود. اما رایحه‌ی ظرف مخلوط برگ‌های معطر، دوام چندانی ندارد. بنابراین، می‌­توانید چند قطره از عطرهای قدیمی خود را برای بازیابی رایحه‌ی ظرف پوپوری خود انتخاب کنید. برگ‌­های مصنوعی به سرعت روغن و مایع را جذب می‌کنند و به راحتی می‌‌­توانید چند قطره عطر روی آن­ها بچکانید تا تمام روز فضای اتاق یا خانه معطر باشد.

می‌­دانیم که با وجود تکنولوژی، این روزها دیگر نامه­‌ها و یادداشت‌­های دست­‌نویس طرفدار ندارد؛ اما می‌­توانید به شیوه‌ی ­خودتان از این سنت بهره­ ببرید. می­‌توانید عطر قدیمی خود را روی تمام برگ‌­های دفتر یادداشتتان اسپری کنید، روی کاغذهای آن یادداشت‌­ها‌ی کوتاه بنویسید و بفرستید؛ هرکس که آن­ را بخواند، بی ‌تردید با بوییدن عطر روی آن، متوجه می‌­شود که یادداشت از سوی شما است. همچنین می­‌توانید عطر را درون خودکارتان بریزید تا از نوشتن لذتی دوچندان عایدتان شود.

یکی از بهترین و قدیمی‌­ترین شیوه‌­های استفاده از عطرها، چکاندن آن در آبی است که با آن استحمام ‌می‌کنید. این روش استحمام را لذت بخش می­‌کند و تقویت ­کننده‌ی بسیار خوبی نیز است. استفاده از عطرها و روغن‌­های معطر حمام هزینه‌ی بسیاری دارد؛ اما با استفاده از عطرهای قدیمی‌­تان هم صرفه­ جویی کرده­‌اید و هم می‌­توانید از خاطراتی که به آن رایحه خاص پیوند خورده است، لذت ببرید. اگر مایلید فضای حمام رایحه‌ی تند و غلیظی داشته باشد، هر میزان که خودتان دوست دارید از عطر استفاده کنید.

گاهی مایل نیستیم عطری را استفاده کنیم که با احساسات یا خاطرات خاصی پیوند خورده­ اند. به علاوه، دوست نداریم عطرهایی که زمانی برای‌مان بسیار محبوب بوده­‌اند را دور بریزیم؛ خصوصا خانم‌­ها! اما هم ­اکنون چندین راه متفاوت برای استفاده از آن­ها دارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]