اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960904269287468

مسجد حضرت ابوالفضل(ع) عظیمه کرج، پیش‌قدم شد:

اولین گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در یکی از مساجد کرج

کد: 13960904269287468

https://goo.gl/4xq1s2

، کرج , (اخبار رسمی): به مناسبت هفته بسیج و با همت پایگاه بسیج شهید ایوبی، گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیربزهکاری با همکاری ستاد دیه استان البرز در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، واقع در منطقه عظیمه کرج، برگزار می‌شود.

اولین گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در یکی از مساجد کرج
مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کرج، عظیمیه، نرسیده به میدان بهارستان

گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیربزهکاری می‌تواند تلنگری برای تلاش دیگر مساجد استان و حتی استان‌های دیگر کشور، جهت برگزاری این قبیل اقدامات ارزشمند و خداپسندانه باشد

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان نیازمند؛ نمایندگی استان البرز، در پی اعلام آمادگی پایگاه بسیج شهید ایوبی مستقر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، مذاکراتی در خصوص نحوه برگزاری این گلریزان با محمدباقر مقدسی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان البرز انجام شد.

این گزارش حاکی است: مدیریت نمایندگی ستاد دیه استان در این مذاکرات ضمن اعلام موافقت با اجرای این گلریزان، با اشاره به برگزاری متعدد این قبیل جشن‌‌های کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیربزهکاری در ایام ماه مبارک رمضان در قالب گلریزان‌‌ها، از این رویداد به عنوان اولین جشن گلریزان دریکی از مساجد استان البرز یاد کرد.

مقدسی در ادامه ضمن استقبال از این اقدام قابل تحسین، شروع جشن گلریزان توسط این مسجد را گامی ارزشمند و درخور ستایش برشمرد و بر اجرای هرچه پربارتر این گلریزان به عنوان اقدامی نمادین و سمبلیک، هرچند با جمع آوری مبالغ اندک اما پربرکت، تأکید کرد.

در پایان میثم بابایی، نماینده این پایگاه بسیج، با بیان خرسندی از همکاری با ستاد دیه استان، ابراز امیدواری کرد: این گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیربزهکاری، تلنگری باشد برای تلاش دیگر مساجد استان و حتی استان‌‌های دیگر کشور، جهت برگزاری این قبیل اقدامات ارزشمند و خداپسندانه؛ ان شالله.

گفتنی است: پایگاه بسیج شهید ایوبی، زیرمجموعه حوزه‌ی ۱۱۳شهید احسانی نژاد وابسته به سپاه ناحیه امام حسین(ع) استان البرز است که در منطقه  کرج، عظیمیه، نرسیده به میدان بهارستان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مستقر است. جشن گلریزان این پایگاه در همین مسجد و در روز پنجشنبه، نهم آذر، بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

 امید است نیکوکاران خیراندیش با حضور در این جشن خداپسندانه، باعث و بانی بسط و گسترش فرهنگ کمک به زندانیان غیرعمد در تمام مساجد استان و کشور و منشأ خیروبرکت این مساجد نورانی شوند؛ ان شالله.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه هماهنگی، می‌توانند با شماره تلفن‌‌های ستاد مردمی دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند (جرائم غیر عمد و غیر بزهکاری) نمایندگی استان البرز تماس حاصل کنند:

تلفکس:         ۲۶۳۲۷۴۵۶۰۶  -    ۲۶۳۲۷۴۰۷۳۶  -  همراه : ۹۳۳۰۶۱۲۰۱۴

 وب‌سایت ستاد دیه استان البرز:   http://alborzipro.ir

ارتباط با شبکه  اجتماعی روابط عمومی:     khabaz55@

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون