اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020324733517468
در دسترس نیست

پس از آزادی از زندان:

احساس طعم آغوش پدر توسط کودک۱۸ماهه

کد: 14020324733517468

، کرج , (اخبار رسمی): مردی ۴۵ساله که پدر 2 فرزند بود، به دلیل عدم تمکن مالی در باز پرداخت بدهی‌اش محکوم به زندان شد و پس از کمک خیرین، آزاد و کودک ۱۸ماهه اش را به آغوش کشید.

احساس طعم آغوش پدر توسط کودک۱۸ماهه
احساس طعم آغوش پدر توسط کودک۱۸ماهه

خیرین و نیکوکاران محترم می توانند مبالغ نقدی خود را به شماره کارت۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۴-۴۴۰۳و شماره حساب ۰۱۲۵۲۵۲۵۲۵۰۰۲ نزد بانک ملی و یا شماره گیری کد *6655*260000# واریز نمایند.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد دیه البرز، محمدباقر مقدسی، مدیر ستاد مردمی دیه استان البرز، با اعلام این خبر افزود: این زندانی دارای یک فرزند پسر که در حاضر در خدمت سربازی به سر می‌برد و نیز دارای یک کودک شیرخوار بوده است که به دلیل زندانی‌شدنش، همسر و فرزندش در شرایط بحرانی معیشتی به سر می‌بردند.

وی در پایان با بیان اینکه این زندانی‌ جز بدهکاران مالی بود، خاطرنشان کرد: ستاد دیه استان روزانه در جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تلاش می نماید. این تلاش ها شامل تشکیل پرونده زندانیان جرائم غیرعمد، تحقیقات، جذب خیرین و نیز تماس و دعوت از شاکی یا شاکیان پرونده جهت اخذ گذشت در صورت تمایل انان می باشد. ضمنا ارائه تسهیلات بصورت معرفی به بانک های عامل برای برخی پرونده ها از دیگر خدمات این ستاد است.
 خیرین و نیکوکاران محترم می توانند مبالغ نقدی خود را به شماره کارت۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۴-۴۴۰۳و شماره حساب ۰۱۲۵۲۵۲۵۲۵۰۰۲ نزد بانک ملی و یا شماره گیری کد *6655*260000#
واریز و یا بصورت حضوری به آدرس کرج، مهرویلا، بلوار دانش آموز، اداره کل زندانها، طبقه۵، ستاد دیه استان البرز مراجعه نمایند.
گفتنی است:  طبق بند الف از فصل اول اساسنامه ستاد دیه کشور، هدف ستاددیه در حوزه آزادی زندانیان و کمک به محکومان قطعی در جرائم غیرعمدی و محکومیت های قطعی مالی ناشی از تسبیب و موجب ضَمان و دیگر عقود مدنی است . مرتکبین جرائم عمدی بکلّی از حوزه شمول فعالیتهای ستاددیه خارج اند .  طبق این بند در محکومیتهای حقوقی مستند به چک ، تحقیقات مضاعفی اعمال خواهد شد .
*همچنیم در تبصره ذیل بند فوق تلاش برای اخذ رضایت و سازش در جرائم عمدی بدون پرداخت وجه از سوی ستاددیه ، بلامانع عنوان شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون