اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020330734337468
در دسترس نیست

جلوه ای دیگر از همیاری خیرین با مرکز نیکوکاری شهدای زندانهای استان البرز:

مؤسسه زنجیره عشق، حامی و همکار مرکز نیکوکاری

کد: 14020330734337468

، کرج , (اخبار رسمی): به گزارش روابط‌عمومی مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز، به‌منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیز تأمین مایحتاج خانواده این زندانیان، جلسه‌ای با حضور دو نفر از نمایندگان مؤسسه خیریه زنجیره عشق و نایب‌رئیس مرکز نیکوکاری شهدای استان البرز برگزار گردید.

مؤسسه زنجیره عشق، حامی و همکار مرکز نیکوکاری
جلسه دو نفر از نمایندگان مؤسسه خیریه زنجیره عشق و نایب‌رئیس مرکز نیکوکاری شهدای استان البرز

سیدحسن حسینی: ما هم به‌عنوان خادمان این عزیزان نیکوکار، انجام‌وظیفه می‌نماییم و در واقع واسطه‌ای هستیم بین این قشر نیکوکار و قشر مستضعف زندانی.

 این گزارش حاکی است: افسانه آریابقا، یکی از نمایندگان این مؤسسه، ضمن تشریح فعالیت‌های این مؤسسه خیریه، روند همکاری مؤسسه با مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز را جذب کمک خیرین به مؤسسه و سپس بررسی نحوه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده آنان برشمرد و خاطرنشان کرد: پس از شناسایی زندانیان مبلغ آزادی از سوی مؤسسه تقبل می‌گردد. 

وی در خصوص نحوه کمک به خانواده زندانیان نیز با اشاره به تأمین بخشی از مایحتاج روزمره این دست از خانواده‌ها اظهار داشت: تأمین اجاره‌بهای منازل تغذیه پوشاک و حتی تحصیل از دیگر زمینه‌های همکاری مؤسسه با این مرکز نیکوکاری است.

سید حسن حسینی نایب‌رئیس مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز نیز ضمن قدردانی از زحمات این مؤسسه، این گروه را گروهی فعال و پویا در حوزه کمک‌رسانی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و معیشت خانواده زندانیان برشمرد و تصریح کرد: هنرمندانی که در این مؤسسه عضو هستند، غنیمتی برای این مرکز است که از استان تهران قبول زحمت می‌نمایند و به استان البرز حضور می‌یابند تا در کمک به زندانیان این استان ما را یاری کنند. 

وی افزود: ما هم به‌عنوان خادمان این عزیزان نیکوکار، انجام‌وظیفه می‌نماییم و در واقع واسطه‌ای هستیم بین این قشر نیکوکار و قشر مستضعف زندانی.

لازم به ذکر است مؤسسه زنجیره امید متشکل از هنرمندان استان تهران است که نمایندگان آن به طور هفتگی و منظم، جلساتی را با مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز، به‌منظور نحوه کمک‌رسانی به زندانیان و خانواده آنها برگزار می‌نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون