اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960914270507793

گوشی Redmi 5 شیائومی ۷ دسامبر رونمایی می شود

کد: 13960914270507793

https://goo.gl/JDBCLu

، تهران , (اخبار رسمی): شیائومی، گوشی Redmi 5 را در ۷ دسامبر رونمایی می‌کند. در زمان مقرر شده تمام مشخصات این گوشی، قیمت و زمان عرضه‌ی آن مشخص خواهد شد.

گوشی Redmi 5 شیائومی ۷ دسامبر رونمایی می شود
گوشی Redmi 5 شیائومی ۷ دسامبر رونمایی می شود

گوشی Redmi 5 شیائومی‌ با شعار “یک گوشی برای هزار” تبلیغ می‌شود. این تبلیغ به این معنی است که احتمالا قیمت آن حدود ۱۰۰۰ یوان (حدود ۱۵۰ دلار) خواهد بود. انتظار می‌رود این قیمت برای Redmi 5 با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی باشد.

در حال حاضر، یک تبلیغ چینی منتشر شده است که به ما اجازه می‌دهد عملکردهای این گوشی را ببینیم. دانش ما از چینی اندک است؛ اما مهم  این است که ستاره تبلیغاتی یعنی Redmi 5 شیائومی‌ را می‌بینیم. در این تبلیغ می‌بینیم که Redmi 5  یک صفحه‌ی نمایش بزرگ و بدون دکمه‌ی هوم دارد.

به نظر می‌رسد این کلیپ سه آگهی بهم متصل شده در یک ویدیو است که توسط علامت “Redmi 5 / Redmi 5 Plus” جدا شده است. سخنگوی شرکت Donovan Sung در توییتر مجموعه‌ای عکس‌  منتشر کرده است که نشان می‌دهد Redmi 5 در رنگ‌های سیاه، صورتی و آبی عرضه خواهد شد و نسخه‌ی بزرگتر آن در رنگ‌های طلایی و مشکی در دسترس خواهد بود.

بیشتر مشخصات این گوشی از طریق لیست TENAA شناخته شده است که شامل صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی FullView با رزولوشن HD است. نسخه Plus گوشی Redmi 5 دارای صفحه نمایش ۶ اینچ با رزولوشن FullHD است. سیستم عامل این گوشی اندروید نوقا ۷٫۱٫۲ با MIUI 9 استیبل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیائومی شاپ

فروشگاه اینترنتی شیائومی شاپ عرضه کننده تخصصی محصولات برند شیائومی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]