اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960919270985632

پیشگام و بدعت گذار

کد: 13960919270985632

https://goo.gl/3svDsC

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی عطرهای Ormonde Jayne (قسمت دوم)

پیشگام و بدعت گذار
پیشگام و بدعت گذار

به گزارش لوکس بایر :یکی از عطرهای موفق و تحسین شده اورمونده جین، شیپق مدرن و جریانساز Isfarkand است که در سال 2005 ارائه شد. عطری با ساختار مرکباتی-چوبی قدرتمندی از ترنج، لیمو ترش، سدر و وتیور که با‌هاله ای دودی-خاکی از خزه و فلفل احاطه شده است. در سال 2006 اورمونده جین، از دو اثر دیگر رونمایی کرد که همچنان به فلسفه و اهداف برند، یعنی یگانگی و استفاده از مواد کمیاب و گرانقیمت، وفادار بودند. Orris Noir یکی از این دو عطر است که محوری بخوری-صمغی، خاکی-فلفلی و چوبی-دودی را در فضایی خشک و مستحکم ارائه داده و با سایه‌هایی گیاهی، سبز و پودری از زنبق و برگ بو، رنگ آمیزی می‌نماید. Osmanthus دیگر عطر اورمونده جین در این سال است و تازگی میوه ای-یاسی اوسمانتوس را بر بستری مرکباتی-آبدار از پومولو و نیلوفر آبی به جریان انداخته و بر پایه ای چوبی-کهربایی از لادن، سدر و وتیور، استوار ساخته است.

وجوه چوبی-خاکی و گیاهی-شاداب وتیور که با لایه‌هایی از سدر، فلفل، برگ بو و مرکبات برجسته شده اند و بر زمینه ای مخملی-رزینی از جانیپر و بنفشه نقش بسته است؛ Zizan محصول 2008 را به یکی دیگر از آثار موفق و تحسین شده اورمونده جین تبدیل می‌کند. قلبی گل بو، چند لایه و اسرار آمیز از نیلوفر آبی، ایلنگ، ریشه زنبق، یاس و تیاره که رایحه‌ای شیری-خامه‌ای، روغنی-آبدار و پودری را ایجاد کرده و در ادامه، در پایه‌ای خزه‌ای-چوبی و غنی فرو می‌نشیند؛ ازTiare محصول 2009، اثری ارزنده و ناب ساخته است.

پس از غیبتی نسبتا طولانی، روند ساخت و ارائه‌ی عطرهای این مجموعه با Vanille d’Iris در سال 2015 از سر گرفته شد. عطری با محوریت آکوردی پودری-وانیلی که ظریف، کهربایی، خامه‌ای و مطبوع است و در پایه‌ای چوبی-خاکی از سدر، وتیور و نوت‌های ادویه‌ای فرود می‌آید. کهربای چوبی، رزینی، شیرین و خاکی که با آکوردی پودری-گل بو از زنبق، ارکیده و اوسمانتوس همراهی می‌شود در Ambre Royal ؛ در کنار آکورد مرکباتی ترش، سبز و تازه آمیخته با قلبی گل بو-پودری از رز، زنبق، یاس و ارکیده که بر پایه‌ای کهربایی-دودی و چوبی نشسته است در Jardin d’Ombre دو عطر دیگری هستند که اورمونده جین در سال 2016 به این مجموعه اضافه کرده است.

The Four Corners of the Earth

پیلکینگتون با الهام از گیاهان پرکاربرد و نمادین سرزمین‌ها و تمدن‌های مختلف، عطرهایی را طراحی کرد که در قالب این مجموعه و در سال 2012 از آن‌ها رو نمایی شد. عطرهایی با محوریت یک آکورد غنی و پیچیده که وسواس و دقت در ساخت رایحه این آثار به منظور ارائه یک تصویر بویایی هرچه ملموس‌تر، The Four Corners of the Earth را به مجموعه‌ای ستودنی و ارزنده تبدیل کرده است.

آکورد چایِ گیاهی-دودی و لیمویی تمیز-سبز اعجاب انگیز تنیده شده در لایه‌هایی صمغی-دودی (مر و بنزویین)، گلی-میوه‌ای (اوسمانتوس، رز و بنفشه) و چوبی-خزه‌ای در Qiعطری الهام گرفته شده از چین باستان را پدید آورده است. عود جانوری-دارویی و چوبی آمیخته با کهربای دارچینی-لابدانوم خاکی که با زمینه‌ای فلفلی، خزه‌ای و گیاهی همراهی می‌شود؛ Nawab of Oudh را به تصویری نفیس و خیره کننده از هندوستان تبدیل کرده است. Montabaco، تنباکوی گیاهی، دودی و صمغ آگین همراه شده با نوت‌های چوبی-سینتتیک و ادویه‌ها است و Tsarina عطری با محوریت آکورد جیر زنبقی-پودری و لابدانوم-صمغی و جانوری است که با لایه‌هایی چوبی-ادویه‌ای و وانیلی-مرکباتی پوشیده شده است.

Gold Collection

مجموعه‌ای از عطرهای پدید آمده از عصاره‌های بسیار مرغوب و کمیاب که در سال 2014 با عطر Black Gold متولد شد. آثار این مجموعه، روایحی شرقی و در عین حال، مدرن و پالوده را ارائه می‌کنند که Black Gold از عود، کهربای صمغی-چوبی و رز برای خلق یک ترکیب شیپق-اورینتال شگفت انگیز بهره برده است؛ عطری که محور خزه ای-جانیپری خود را با حجمی‌دودی، عودی-کهربایی و رز بو آراسته است.

Rose Gold از ادغام کردن فضای کهربایی، عودی و رزینی عطر اولیه با حجمی‌ گل بو، مرکباتی و لطیف در سال 2016 به این مجموعه اضافه شد. عطر کهربایی-صمغی، تونکا-خاکی و چوبی-دودی White Gold که با نوازش‌هایی وانیلی-کاراملی، مطبوع و انگیزاننده شده است؛ دیگر اثر اورمونده جین در قالب این مجموعه است و در سال 2017 ارائه شده است.

علاوه بر عطرهایی که به آن‌ها اشاره شد؛ اورمونده جین مجموعه‌ای از عطرهای سفارشی را با غلظت‌های بالا و با استفاده از ترکیبات گرانبها را بر اساس سلایق و روحیات مخاطبان خود ارائه می‌کند.

ایده‌های ساده، باورپذیر و در عین حال بکری که لیندا پیلکینگتون از مناظر، تمدن‌ها، داستان‌ها، افراد و رویدادها اقتباس کرده و با وسواس و نکته سنجی، آن‌ها را در قالب ترکیبات مختلف می‌آزماید و در نهایت، با استفاده از موادی مرغوب و ویژه، در قالب عطرهای Ormonde Jayne ارائه می‌دهد؛ جانمایه و محور فعالیت‌های این لاین عطرسازی برجسته و ستودنی است. مواد و آکوردهای چالش بر انگیزی که فرصتی برای حضور در عطرسازی فاخر عصر کنونی را بدست نیاورده‌اند؛ از طریق ماجراجویی‌های بی باکانه پیلکینگتون و عطرساز عالی مرتبه‌ی این خانه، "گزا شون"، به عرصه‌ی رایحه آفرینی مدرن راه یافته، درخشیدند و در ادامه، جریان‌ساز شدند. موادی نظیر عود و صمغ‌های چوبی، برخی از ابسولوت‌های گلی گرانقیمت و مولکول‌های معطر سینتتیک، با عطرهای اورمونده جین به سطح اول عطرسازی راه یافته و امروزه، جزء جدایی ناپذیری از بدنه‌ی عطرسازی را به خود اختصاص داده‌اند.

اورمونده جین، لاین عطرسازی پیشگام و مبتکری است که در هیاهوی تجاری و صنعتی عطرسازی معاصر، تنها بر اصالت، خلاقیت و طرح‌های فاخر بنیانگذار و عطرساز خود اتکا کرده و همچنان، بر همین مسیر، با صلابت و اقتدار بسوی جاودانگی و بزرگی در حرکت است. خانه‌ای جریان‌ساز، الهام بخش و والا مرتبه در وادی عطرسازی و آفرینش رایحه از دریچه هنر، نو آوری و زیبایی شناسی.

"از نظر من، بسیار حائز اهمیت است که در یک لاین عطرسازی کاملا به فلسفه و چارچوب‌های خود پایبند ماند و تحت تأثیر شرایط و رَویه‌های حاکم قرار نگرفت. هرگز از اهداف و نگرشی که داشته‌ام؛ منحرف نشده و همیشه این روند را حفظ کرده‌ام. حتی هنگامی‌ که مخاطبان از من ساخت فضاهای محبوب و مارکت-پسند را خواسته‌اند؛ همیشه پاسخ داده‌ام: نه! این چیزی نیست که بخاطر آن یه عطرسازی روی آورده‌ام. من نمی‌خواهم عطرهایی بسازم که دیگران قبلا آن‌ها را ساخته اند!" Linda Jayne Pilkington

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس