اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960920271165632

محبوب ترین عصاره های معطر

کد: 13960920271165632

https://goo.gl/7heFHS

، تهران , (اخبار رسمی): هرکدام از روغن‌های معطر مزایای درمانی خاص خود را دارند. اسطخودوس کاهش دهنده‌ی استرس و نعنا افزایش دهنده‌ی طبیعی انرژی است. با وجود تعداد زیاد روغن‌های معطر قابل دسترس، گاهی پیدا کردن متناسب‌ترین روغن با نیازهای ویژه شما، کار دشواری است.

محبوب تربن عصاره های معطر
محبوب ترین عصاره های معطر

به گزارش لوکس بایر :

عصاره‌ی نارنج

رایحه‌ای مرکباتی دارد و از درخت نارنج که گیاه بومی‌ جنوب شرقی آسیا است، گرفته می‌شود. در حال حاضر می‌توان این گیاه مرکباتی را در وهله‌ی اول در ایتالیا و ساحل عاج یافت. این عصاره بسیار محبوب و رایج است؛ از روغن آن برای رایحه درمانی، عطرها و ادکلن‌ها استفاده می‌شود.

استخراج و استعمال: این روغن با پرس یا تحت فشار قراردادن روغن پوست میوه نارنج استخراج می‌شود. می‌توان از آن بصورت بخور معطر استفاده کرد. همچنین، این روغن را می‌توان با روغن‌های ماساژ و یا با آب مورد استفاده برای استحمام ترکیب و مورد استفاده قرار داد.

کاربردهای رایحه درمانی: از عصاره نارنج برای کاهش و درمان استرس، افسردگی، اضطراب، بی اشتهایی عصبی و برخی عفونت‌ها همچون عفونت‌های پوستی مثل پسوریازیس و اگزما استفاده می‌شود. بعنوان محرکی برای کبد، طحال و سیستم گوارش نیز بکار می‌رود و بطورکلی برای آن دسته افرادی که از ناراحتی‌های عمومی‌ رنج می‌برند، سودمند است.

احتیاط: چنانچه عصاره‌ی خالص نارنج مستقیما روی پوست استفاده شود، می‌تواند موجب سوختگی شود؛ خصوصا زیر نور آفتاب. توصیه می‌شود حین استفاده از این روغن، زیر نور آفتاب نباشید..

چوب سدر

روغن چوب سدر رایحه‌ای چوبی-گیاهی دارد و از درخت سرو کوهی ویرجینیایی که گیاه بومی‌ آمریکای شمالی و نیز برخی مناطق شمال آفریقا است، استخراج می‌شود. استفاده از این گیاه به دوره مصریان باستان و هزاران سال پیش می‌رسد و این باور وجود دارد که عصاره چوب سدر یکی از اولین روغن‌های استخراج شده است.

استخراج و استعمال: این روغن با استفاده از تقطیر با بخار از تکه‌های چوب سدر استخراج می‌‌شود. روغن سدری که در رایحه درمانی استفاده می‌شود؛ زرد رنگ است و می‌توان بصورت استنشاق کردن بخار آن و ترکیب با روغن‌های ماساژ یا کرم‌های صورت، مورد استفاده قرار داد.

کاربردهای رایحه درمانی: روغن چوب سدر، اغلب بعنوان عاملی برای افزایش آرامش و کاهش اضطراب و استرس به کاربرده می‌شود. روحیه را بالا برده و به حل مشکلات تنفسی و پوستی کمک می‌کند. همچنین، می‌توان از عصاره آن برای تسکین عفونت دستگاه ادرار استفاده کرد.

احتیاط: عصاره‌ی چوب سدر با غلظت بالا، می‌تواند موجب اذیت شدن پوست شود. همچنین، نباید حین بارداری از آن استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح