اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960921271367855

معرفی محصولات شرکت تک نوع خاورمیانه

کد: 13960921271367855

https://goo.gl/GcrFjk

، تهران , (اخبار رسمی): تجهیزات آشپزخانه‌ی بیمارستانی تک نوع با طیف کاملی از تجهیزات گاز و الکتریکی شامل بخش‌های آماده سازی، پخت و پز، شستن ظرف، یخچال و سرد کردن، ذخیره‌سازی مواد غذایی، محوطه غذاخوری و ... تولید و طراحی شده است.

معرفی محصولات شرکت تک نوع خاورمیانه
صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه

تک نوع به عنوان سازنده‌ی تجهیزات آشپزخانه بیمارستانی برای بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در سراسر کشور، برتری خود را ثابت کرده است. تک نوع طیف گسترده‌ای از تجهیزات آشپزخانه تجاری برای بیمارستان‌ها را ارائه می‌دهد که شامل همه اجزای جداگانه آشپزخانه‌های بیمارستانی و تجهیزات صنعتی طبخ غذا تا ترالی حمل غذا است. طراحی جمع و جور تک نوع اجازه می‌دهد که مجموعه‌ای کامل از تجهیزات آشپزخانه صنعتی داشته باشید یا مجموعه‌ای کامل برای هر گونه پخت و پز در ابعاد کوچک هم در اختیار داشته باشید.

تولیدات شرکت صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه

تجهیزات آشپزخانه بیمارستانی تک نوع با طیف کاملی از تجهیزات گاز و الکتریکی، شامل بخش آماده سازی، بخش پخت و پز، بخش شستن ظرف، بخش یخچال و سرد کردن، بخش ذخیره‌سازی مواد غذایی، محوطه‌ی غذاخوری و غیره، تولید و طراحی شده است.

تا به امروز، شرکت تک نوع خاورمیانه، آشپزخانه بیمارستانی، تجهیزات بیمارستانی (درمانی مانند هود شیمی‌ درمانی، اتاق عمل مانند ترالی اورژانس، سینک اسکراب و سینک شستشوی ابزار)، تجهیزات آزمایشگاهی (سکوبندی آزمایشگاهی، هود لامینار کلاس ۲) و سردخانه‌ی جسد و تخت تشریح را در سراسر ایران و کشورهای خاورمیانه طراحی و اجرا کرده است و در زمینه‌ ‌ی آشپزخانه‌ی بیمارستانی، ما استانداردهای تخصصی برای برنامه ریزی و اجرای آن را به طور ویژه در اختیار داریم.

لوازم آشپزخانه بیمارستانی نوآورانه تک نوع، به طور انحصاری نیازهای مشتریان بیشتری را برآورده می‌کند. مجموعه‌ی تجهیزات ما در کنار هم، سیستم‌های بسیار کارآمدی هستند که نتایج عالی، بهره وری، بهداشت و هزینه‌های عملیاتی پایین را تضمین می‌کنند.

کیفیت پایدار طراحی مناسب تجهیزات، پوشش گسترده‌ی بازار و سال‌ها تجربه ما را برای رقبای خود به یک رقیب علمی‌ تبدیل کرده است. گرایش طبیعی ما به بهبود عملکرد و کیفیت، هر سال نسبت به سال گذشته ما را رو در روی نزدیک‌ترین رقیبان قرار داده است. شرکت تک نوع خاورمیانه در خدمات پس از فروش بسیار حساس عمل می‌کند و شکایت‌های جدی مشتریان از ما بسیار نادر است. آشپزخانه‌ی بیمارستانی تک نوع با ثبت بیش از ۲۰ اختراع و سابقه‌ی همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور، سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی‌ و پلی کلینیک‌ها و دی کلینیک‌های خصوصی (در منوی همکاران ما لیست شده است)، در انتظار همکاری برای پروژه‌های موفق بعدی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه

صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه در سال 1370 تاسیس، و در سال 1373 به عضویت وزارت صنایع درآمده و موفق به دریافت گواهی فعالیت صنعتی شده، در سال 1374 به تائید رسمی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی رسیده و در سال 1382 به عضویت رسمی انجمن صنفی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی درآمده است.همچنین دریافت چندین لوح افتخار از سازمان­ها و مراکز مختلف از جمله جامعه مخترعین و مبتکرین بابت اختراع چندین محصول و دریافت ISO13485-2003 و ISO9001-2003 و CEبرگ زرینی از سوابق این شرکت می­باشد . فعالیت عمده این شرکت در زمینه طراحی و تولید کلیه تجهیزات پزشکی، انواع هود و سکوهای آزمایشگاهی، بیمارستانی، تحقیقاتی، آشپزخانه ­های صنعتی و سلف سرویس می­باشد که به طور خلاصه به بخش مختصری از فعالیت­های این شرکت به شرح پیوست اشاره می­گردد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بهداشت و درمان