اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960917270767855

تولید کننده صنایع و تجهیزات پزشکی؛

معرفی شرکت صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه

کد: 13960917270767855

https://goo.gl/mJHPVZ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تک نوع خاومیانه با استفاده از کارشناسان خبره و نیروی کار متعهد محصولات با کیفیتی در حوزه‌ی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و آشپزخانه بیمارستانی مانند سینک اسکراپ، سینک شستشوی ابزار، ترالی اورژانس، سکوبندی آزمایشگاهی، ترالی حمل غذا، هود لامینار کلاس 2، تخت تشریح و... تولید کند.

شرکت صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه تولید کننده صنایع و تجهیزات پزشکی
شرکت تک نوع خاورمیانه آمادگی همکاری و تجهیز بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و آشپزخانه های صنعتی را دارد

شرکت صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه آمادگی کامل برای همکاری و تجهیز بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی را دارد.

شرکت تک نوع خاورمیانه به عنوان با سابقه‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی تجهیزات چهارگانه بیمارستانی در سال 1370 تاسیس شده است. این شرکت در سال 1372 مفتخر به دریافت گواهینامه‌ی فعالیت پزشکی صنعتی از وزارت صنایع و معادن شده و در سال 1374 تولیدات این شرکت به تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رسیده است.

 محصولات شرکت تک نوع خاورمیانه:

سینک اسکراپ، سینک شستشوی ابزار، ترالی اورژانس، سکوبندی آزمایشگاهی، ترالی حمل غذا، هود لامینار کلاس 2، تخت تشریح، سردخانه جسد، هودشیمی درمانی، آشپزخانه صنعتی و... هستند.

تمامی محصولات آشپزخانه بیمارستانی و محصولات آزمایشگاهی و بیمارستانی از بهترین مواد تولید شده‌اند و به خاطر کنترل کیفیت دقیق و خدمات دهی مطلوب بعد از تحویل سفارشات توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. شرکت صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه آمادگی کامل برای همکاری و تجهیز بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی را دارد. پاسخگویی در خدمات افتخار ما است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه

صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه در سال 1370 تاسیس، و در سال 1373 به عضویت وزارت صنایع درآمده و موفق به دریافت گواهی فعالیت صنعتی شده، در سال 1374 به تائید رسمی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی رسیده و در سال 1382 به عضویت رسمی انجمن صنفی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی درآمده است.همچنین دریافت چندین لوح افتخار از سازمان­ها و مراکز مختلف از جمله جامعه مخترعین و مبتکرین بابت اختراع چندین محصول و دریافت ISO13485-2003 و ISO9001-2003 و CEبرگ زرینی از سوابق این شرکت می­باشد . فعالیت عمده این شرکت در زمینه طراحی و تولید کلیه تجهیزات پزشکی، انواع هود و سکوهای آزمایشگاهی، بیمارستانی، تحقیقاتی، آشپزخانه ­های صنعتی و سلف سرویس می­باشد که به طور خلاصه به بخش مختصری از فعالیت­های این شرکت به شرح پیوست اشاره می­گردد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]