اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970322300087855

حضور شرکت تک نوع خاورمیانه در نمایشگاه ایران هلث ۹۷

کد: 13970322300087855

https://goo.gl/BbKFXm

، تهران , (اخبار رسمی): تاریخ نمایشگاه تجهیزات پزشکی ۹۷ ایران هلث از ۲۹ خرداد الی یک تیر ماه است و از ساعت ۱۰ الی ۱۸ است. شرکت تک نوع خاورمیانه در بیست و یکمین نمایشگاه ایران هلث حضور خواهد داشت.

نمایشگاه ایران هلث ۹۷ با حضور شرکت تک نوع خاورمیانه
نمایشگاه ایران هلث ۹۷ با حضور شرکت تک نوع خاورمیانه

شرکت تک نوع خاورمیانه به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در ساخت تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در نمایشگاه ایران هلث ۹۷ حضور دارد.

تاریخ نمایشگاه تجهیزات پزشکی ۹۷ ایران هلث از ۲۹ خرداد الی یک تیر ماه است و از ساعت ۱۰ الی ۱۸ خواهد بود. تک نوع خاورمیانه در بیست و یکمین نمایشگاه ایران هلث حضور خواهد داشت.

این شرکت در غرفه 33 سالن خلیج فارس حضور دارد.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه

صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه در سال 1370 تاسیس، و در سال 1373 به عضویت وزارت صنایع درآمده و موفق به دریافت گواهی فعالیت صنعتی شده، در سال 1374 به تائید رسمی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی رسیده و در سال 1382 به عضویت رسمی انجمن صنفی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی درآمده است.همچنین دریافت چندین لوح افتخار از سازمان­ها و مراکز مختلف از جمله جامعه مخترعین و مبتکرین بابت اختراع چندین محصول و دریافت ISO13485-2003 و ISO9001-2003 و CEبرگ زرینی از سوابق این شرکت می­باشد . فعالیت عمده این شرکت در زمینه طراحی و تولید کلیه تجهیزات پزشکی، انواع هود و سکوهای آزمایشگاهی، بیمارستانی، تحقیقاتی، آشپزخانه ­های صنعتی و سلف سرویس می­باشد که به طور خلاصه به بخش مختصری از فعالیت­های این شرکت به شرح پیوست اشاره می­گردد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]