اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971221355767855

طراحی و ساخت سکوبندی آزمایشگاهی

سکوبندی آزمایشگاهی تک نوع خاورمیانه چه مشخصاتی دارد؟

کد: 13971221355767855

https://goo.gl/pTeFu5

، تهران , (اخبار رسمی): طراحی و تولید انواع سکوبندی آزمایشگاهی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه است طی سالیان متمادی شرکت سعی داشته با بهترین کیفیت و مشخصات فنی منحصر به فرد همین‌طور طراحی و رنگ‌بندی زیبا خواسته‌های مشتریان را برآورده و تامین کند.

سکوبندی آزمایشگاهی تک نوع خاورمیانه چه مشخصاتی دارد؟
سکوبندی آزمایشگاهی تک نوع خاورمیانه چه مشخصاتی دارد

سوابق کاری و حرفه‌ای صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه همین طور همکاری با بیش از ۴۰۰ مرکز آزمایشگاهی بیمارستانی، درمانگاهی، دانشگاهی، صنعتی و تحقیقاتی، صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه را به شرکتی قدرتمند در این زمینه تبدیل کرده است.

همین طور رعایت استاندارهای ۱۷۰۲۵ و GMP در طراحی فضاهای آزمایشگاهی، صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه را از دیگر رقیبان متمایز می‌کند.

سکوبندی آزمایشگاه‌های این شرکت دارای مشخصات فنی متنوع است که بنا به درخواست و نیاز و چگونگی مدیریت هزینه توسط کارفرما به آنها پیشنهاد می‌شود.

قیمت سکوبندی آزمایشگاهی

قیمت سکوبندی آزمایشگاهی در شرکت تک نوع خاورمیانه با توجه به استفاده از مواد درجه یک و ساخت عالی بسیار مناسب بوده و قابل رقابت با تمام رقبای داخلی و خارجی است.

برخی از مشخصات فنی سکوبندی‌های آزمایشگاهی تک نوع خاورمیانه به شرح زیر است:

  • استحکام زیاد فریم یا همان کلاف کار که دارای پوشش رنگ الکترو استاتیک است که باعث ایجاد مقاومت در برابر خورندگی اسید و باز می‌شود. همین‌طور این کلاف دارای مقاومت بالا در تحمل بارهای وارده به آن است به طوری که اسکلت‌ها در هر متر مربع ۲۵۰ کیلوگرم فشار را تحمل خواهند کرد.
  • استفاده از بهترین مواد در ساخت بدنه کمدها
  • استفاده از یراق آلات و اتصالات مرغوب در درب‌های کمدها
  • استفاده از رویه‌های متنوع مانند رویه‌های سرامیکی ضد اسید، رویه گرانیت، رویه‌های سنگ مصنوعی یکپارچه مقاوم به اسید نظیر کورین و کوارتز (از مزایای استفاده از رویه‌های یکپارچه می‌توان کاهش درزبندی و رفع آلودگی آسان، نصب آسان و زیبایی آن نام برد.) همین طور رویه‌های استیل ضد اسید و ضد زنگ اشاره کرد.

از محصولات دیگر شرکت تک نوع خاورمیانه می‌توان به سردخانه جسد، ترالی اورژانس، انواع قفسه استیل و هود لامینار اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه

صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه در سال 1370 تاسیس، و در سال 1373 به عضویت وزارت صنایع درآمده و موفق به دریافت گواهی فعالیت صنعتی شده، در سال 1374 به تائید رسمی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی رسیده و در سال 1382 به عضویت رسمی انجمن صنفی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی درآمده است.همچنین دریافت چندین لوح افتخار از سازمان­ها و مراکز مختلف از جمله جامعه مخترعین و مبتکرین بابت اختراع چندین محصول و دریافت ISO13485-2003 و ISO9001-2003 و CEبرگ زرینی از سوابق این شرکت می­باشد . فعالیت عمده این شرکت در زمینه طراحی و تولید کلیه تجهیزات پزشکی، انواع هود و سکوهای آزمایشگاهی، بیمارستانی، تحقیقاتی، آشپزخانه ­های صنعتی و سلف سرویس می­باشد که به طور خلاصه به بخش مختصری از فعالیت­های این شرکت به شرح پیوست اشاره می­گردد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بهداشت و درمان