اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960922271437468

جلسه‌ مشترک ستاد دیه استان البرز با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان

تعامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با نمایندگی ستاد دیه

کد: 13960922271437468

https://goo.gl/2fmt3q

، کرج , (اخبار رسمی): با برگزاری جلسه مشترک مدیر ستاد دیه، نمایندگی استان البرز با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، راه‌های همکاری و تعامل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

تعامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با نمایندگی ستاد دیه
مقدسی(راست)،مدیر ستاد دیه البرز در حال مذاکره با مهندس جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای

مقدسی مدیر ستاد دیه البرز: قانون بیمه‌ی اجباری که در سال 95 با همت ستاد دیه کشور و تلاش حاج آقا جولایی به تصویب رسید، باعث شد از ورود رانندگان به زندان جلوگیری شود

به گزارش روابط عمومی‌ ستاد دیه نمایندگی استان البرز؛ در این جلسه که در روز یکشنیه دوازدهم آذرماه در ستاد دیه‌ی نمایندگی استان البرز برگزار شد، مهندس جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از تمایل این اداره‌ی کل برای تسریع کمک به آزادی زندانیان جرائم ناشی از تصادف رانندگی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعدادی از مددجویان زندانی به دلیل جرم تصادف در زندان بسر می‌برند، این اداره‌ی کل، هر اقدامی‌که به لحاظ قانونی امکان داشته باشد، برای کم کردن مشکلات این مددجویان و خانواده آنها دریغ نخواهد کرد و این مهم می‌تواند با همکاری و پشتیبانی ستاد دیه‌ی استان شکل بگیرد.

در ادامه محمدباقر مقدسی، مدیر ستاد دیه استان البرز نیز ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز ابراز داشت: قانون بیمه‌ی ‌اجباری که در سال 95 با همت ستاد دیه‌ی کشور و تلاش حاج آقا جولایی به تصویب رسید، باعث شد از ورود رانندگان به زندان جلوگیری شود.

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه حتما مدیران راهداری و دیگران از بیمه مسئولیت استفاده کنند، تصریح کرد: ستاد دیه همکاری لازم را با اداره‌ی کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص رسیدگی سریع به پرونده رانندگان معمول خواهد داشت.

در پایان مقرر شد اداره‌ی کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در خصوص رانندگانی که دچار سانحه‌ی تصادف می‌شوند، گزارشی به ستاد دیه استان ارائه کند و ستاد نیز در اسرع وقت نسبت به پرونده آنان رسیدگی کند. همچنین مقرر شد به منظور کمک به آزادی مددجویان مربوط، جشن گلریزان در پایانه‌های این اداره کل برگزار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | حقوقی و قانون