اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960923271617351

برای اولین بار در ایران، توسط دکتر امین صالحی ابرقوئی:

دوره‌ جامع آنلاین آموزش مرور سیستماتیک و متا آنالیز

کد: 13960923271617351

https://goo.gl/yZyjRh

، طبس , (اخبار رسمی): آیا می‌دانید قیمت اصلی برگزاری دوره‌ی جامع آموزش مرور سیستماتیک و متاآنالیز حداقل ۵۰۰ هزار تومان و در برخی موارد حتی ۱٫۵ میلیون تومان است؟ شما می‌توانید با فقط ۲۵۰ هزار تومان این دوره را خریداری کنید و یاری‌گر هموطنان زلزله زده عزیزمان در کرمانشاه باشید.

دوره جامع آنلاین آموزش مرورسیستماتیک و متاآنالیز دکتر امین صالحی ابرقوئِی
دوره‌ جامع آنلاین آموزش مرور سیستماتیک و متا آنالیز

صفر تا صد مرور سیستماتیک و متاآنالیز در ۲۰ ساعت، برای اولین بار به صورت آنلاین در فاپول منتشر شد

به گزارش روابط عمومی فاپول؛ 12 آذر 96 فروشگاه گام به گام با پژوهش میزبان رونمایی از دوره‌ی جامع آموزش مرور سیستماتیک و متاآنالیز، محصول تازه این سایت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه‌ی پژوهشی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر مجازی بودن و آنلاین بودن کامل دوره را ارائه کند تا این خدمت تازه تجربه‌ای جدید و منحصربه‌فرد را برای پژوهشگران فراهم کند.

بر پایه‌ی این اطلاع، دوره‌ی جامع آموزش مرور سیستماتیک و متاآنالیز دارای محاسنی است که مجازی بودن کامل دوره و فیلم برداری با کیفیت HD اعم از مشخصه‌های محصول است و می‌تواند باعث نتیجه استفاده بهتر از اجزا شود.

فرهاد عبدی مدیر عامل فاپول تولید این محصول را نتیجه 40 ساعت کار در این مجموعه دانست و گفت: فرآیندهای هماهنگی، ضبط و تدوین برای تولید این محصول از 1 آذر 96 آغاز و  هر جلسه به صورت هفتگی به مدت ده هفته منتشر خواهد شد.

وی زمان عرضه‌ی نهایی این محصول به بازار را اوایل اسفند ماه اعلام و ادامه داد: پژوهشگران عزیز می‌توانند این دوره را از طریق لینک زیر تنها به قیمت 250 هزار تومان خریداری کنند و به صورت مستقیم دانلود و یا درخواست DVD-های این مجموعه به صورت پستی بدهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع غذایی و کشاورزی | علم و آموزش