اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960926272007692

قفل‌های هوشمند جدید Latch می‌توانند با یک آیفون باز شوند

کد: 13960926272007692

https://goo.gl/FVsjaH

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت Latch امروز قفل‌ درب هوشمند جدیدی را معرفی کرد که می‌تواند به وسیله‌ی یک آیفون کنترل شود. این قفل Latch C نامیده می‌شود و علاوه بر قابلیت کنترل با آیفون در راستای پروژه‌ی لوازم خانگی اپل، تمام ویژگی‌هایی قفل اصلی درب Latch را دارد.

قفل‌های هوشمند جدید Latch می‌توانند با یک آیفون باز شوند.
قفل هوشمند اپل

این قفل دارای یک دوربین درونی برای مشاعده فردی که پشت درب است، قابلیت استفاده از کلمات عبور و یا کارت در عوض کلید و یک حافظه ضبط شده از افرادی که پشت درب تردد داشته‌اند

قابلیت‌های این قفل عبارتند از:  یک دوربین درونی برای مشاهده فردی که پشت درب است، قابلیت استفاده از کلمات عبور و یا کارت در عوض کلید و یک حافظه ضبط شده از افرادی که پشت درب تردد داشته‌اند.

­قفل Latch C، کوچکتر قفل Latch اصلی است و به دلیل طراحی برای نوع متفاوتی از قفل‌های درب Latch M نامیده می‌شود. درحالی که Latch M برای قفل‌های معمول مورد استفاده ساخته‌ شده است، Latch C برای قفل‌های ساده‌تر سیلندری استفاده می‌شود، قفل‌هایی که به دستگیره متصل نیستند. این‌کار اجازه می‌دهد قفل در حالی که همان کارایی قبلی را حفظ می‌کند، اندازه کوچک‌تری داشته باشد؛ اگرچه این قفل هنوز هم مانند نوع M تنها قابیلت نصب بر روی درب‌های خاصی را دارد.

متاسفانه، اهمیتی ندارد که درب شما با یک قفل Latch تطابق دارد یا نه، چون شما هنوز نمی‌توانید یکی از آن‌ها را بخرید. بجای فروش مستقیم به مشتری‌ها، Latch سیستم بازاریابی خود را بر اساس فروش قفل‌ها به شرکت‌های ساختمانی که کار طراحی و اجرای آپارتمان‌ها را انجام می‌دهند، قرار داده‌است. این جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود که درب‌های ساکنان آپارتمان‌ها با قفل‌های Latch مجهز شوند و به آن‌ها چشم‌اندازی با تکنولوژی بالا بدهند.

Latch تسهیلاتی را نیز به شرکت‌های ساختمانی واقعی ارائه می‌دهد. این شرکت‌ها حافظه تصویری از افرادی که تردد کرده‌اند را به دلایل امنیتی نیاز دارند و Latch وب‌سایتی را برای صاحبان آپارتمان‌ها آماده کرده است که از طریق آن می‌توانند تمام قفل‌های نصب شده، حافظه تصویری آن‌ها و افرادی را که تردد کرده‌اند را مدیریت نمایند. قیمت هر قفل 399 دلار (همچنین در یک مدل الکترونیکی به اسم Latch R نیز تولید می‌شود) به علاوه مقداری پول شارژ دوره‌ای برای سرویس مدیریت Latch است.

Latch هنوز اعلام نکرده است که چه تعداد از درب‌ها به این قفل مجهز شده‌اند، یا حتی حرفی از اینکه برنامه‌ی آن‌ها برای شروع فروش مستقیم به مشتریان چگونه است چیزی نگفته است، چیزی که وب‌سایت آن‌ها هم اظهار می‌کند در نهایت اتفاق خواهد افتاد. مدیر Latch، لوک شوئنفلدر، در یک ایمیل به وِرگ نوشت «احتمالش کم است که صاحبان خانه‌های کوچک بتوانند صاحب این قفل‌ها شوند و برروی فروش مستقیم به صاحبان ساختمان‌های بزرگ تمرکز کرده‌ایم.»

برای پلتفرم‌های هوشمند دیگر، مانند دستیار گوگل و الکسا، شوئنفلدر گفت که Latch به دنبال "فرصت‌های جالب و متنوع" است، اما با اشاره به دغدغه‌های امنیتی اضافه کرد که اپل "یک کار فوق‌العاده انجام داده است". همچنین باید این احتمال را داد که در نهایت قفل Latch M با پشتیبانی از سرویس لوازم خانگی اپل به‌روزرسانی شود. اگرچه شوئنفلدر گفته که جزییات اضافی از پیاده‌سازی پروژه لوازم خانگی و Latch در آینده اعلام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب‌سایت کرانمند

کران‌مند ماحصل تلاش گروه فنی و همکاران شرکت شزان (شرکت نوآوران فناوری‌های همگرای شناختی، زیستی، اطلاعات و نانو) است که برای پاسخگویی به دغدغه‌های شخصی، ملی و جهانی ما جهت ساختن تصویری شفاف از آینده پیش‌روی بشر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]