اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960929272657577

معرفی علائم نامگذاری کوادکوپتر های سایما

مفهوم کلمات به کار رفته در نامگذاری کوادکوپتر های سایما

کد: 13960929272657577

https://goo.gl/fVwpPe

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به سوالات زیادی که کاربران عزیز در خصوص چرایی نامگذاری کوادکوپترهای سایما داشتند، بر آن شدیم تا در این مقاله توضیحاتی در خصوص کلمات به کار رفته در نامگذاری کوادکوپترهای سایما بدهیم.

مفهوم کلمات به کار رفته در نامگذاری کوادکوپتر های سایما
معرفی کوادکوپتر های سایما

برای دیدن تصویر نیازی به اینترنت ندارید. با استفاده از برنامه Syma FPV که بر روی موبایل شما نصب می‌شود و از طریق پروتکل Wifi Direct انتقال تصویر صورت می‌پذیرد.

کلمات بکار رفته در خصوص نوع پرواز

H: کوادکوپتر های سایما که در نام آنها از کلمه H استفاده شده است، قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار دارند، یعنی زمانی که شما دستتان را از گاز بر می‌دارید‌، کوادکوپتر در همان ارتفاع بصورت معلق خواهد ماند.

U: کوادکوپترهایی که در نام‌گذاری آنها از کلمه U استفاده شده است، علاوه بر قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار، دکمه‌ای برای بلند شدن (take off) و نشستن (landing) خودکار نیز دارند.

S: کوادکوپترهای ۲۰۱۷ سایما، مدل‌های X8SW و X8SC نیز علاوه بر قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار، دکمه‌ای برای بلند شدن (take off) و نشستن (landing) خودکار دارند. همچنین قابلیت کنترل بوسیله موبایل در کوادکوپتر x8sw موجود است.

کلمات به کار رفته در خصوص دوربین

C: دوربین‌های بکار رفته در کوادکوپترهایی که نام آنها دارای کاراکتر C است، فاقد ارسال تصویر هستند و فقط تصاویر را روی مموری کارت میکرو اس دی ذخیره می‌کنند.

W: کوادکوپتر‌هایی که در نام‌گذاری آنها از کلمه W استفاده می‌شود‌، دارای ارسال تصویر لحظه‌ای از طریق Wifi هستند که برد انتقال تصویر ۲۰ متر (یک ساختمان ۸ طبقه) تا ۱۰۰ متر (شرایط ایده آل و فاقد نویز در محیط) است.

نکته:  برای دیدن تصویر نیازی به اینترنت ندارید. با استفاده از برنامه Syma FPV که بر روی موبایل شما نصب میشود و از طریق پروتکل Wifi Direct انتقال تصویر صورت می پذیرد.

G: دوربین‌های ۸ مگاپیکسل فاقد قابلیت ارسال تصویر لحظه‌ای و قابل ارتقاع با دوربین‌های ورزشی مثل Gopro. در این کوادکوپترها Mount دوربین ورزشی وجود دارد. همچنین قابلیت نصب گیم‌بال نیز در آنها وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ایران سایما

خرید کوادکوپتر ارزان از فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ایران سایما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]