اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961017275217577

نقد و بررسی کوادکوپتر X15W سایما

کد: 13961017275217577

https://goo.gl/68jRP1

، تهران , (اخبار رسمی): کواد کوپتر جدید سایما مدل X15W، یک کوادکوپتر دوربین‌دار با قابلیت ارسال تصویر زنده روی موبایل با تکنولوژی FPV و بر بستر شبکه‌ی WIFI است. این کوادکوپتر علاوه بر قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار، قابلیت تیک آف و لندینگ خودکار، کنترل از طریق موبایل و با نرم افزار Syma GO را نیز دارد.

نقد و بررسی کوادکوپتر X15W سایما
نقد و بررسی کوادکوپتر X15W سایما

به تازگی کمپانی سایما دست به طراحی و عرضه کوادکوپترهایی دوربین‌دار در سایزهای کوچکتر با قابلیت‌هایی بسیار بالا زده است. مدل‌هایی همچون X22W  ،X23W ،X15W تصدیق این سخن هستند

به تازگی کمپانی سایما دست به طراحی و عرضه کوادکوپتر‌هایی دوربین‌دار در سایزهای کوچکتر با قابلیت‌هایی بسیار بالا زده است. مدل‌هایی همچون X22W، X23W ،X15W تصدیق این سخن هستند.

کواد کوپتر جدید سایما مدل X15W یک کوادکوپتر دوربین‌دار با قابلیت ارسال تصویر زنده روی موبایل با تکنولوژی FPV و بر بستر شبکه Wifi است. این کوادکوپتر علاوه بر قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار، قابلیت تیک آف و لندینگ خودکار (برخواستن و نشستن خودکار)، کنترل از طریق موبایل و با نرم افزار Syma GO و سیستم محافظت دو مرحله‌ای را نیز دارد.

قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار

این قابلیت به تازگی قابلیتی جدا نشدنی از کوادکوپتر‌های سایما شده است و تقریبا در تمام مدل‌های عرضه شده توسط کمپانی سایما مشاهده می‌‌شود. با این قابلیت شما نگران افتادن پرنده خود نبوده و می‌توانید حتی با یک دست، کوادکوپتر خود را کنترل کنید. به کمک سنسور دقیق بارومتر در کوادکوپتر X15W، پروازی استثنائی را تجربه خواهید کرد.

دوربین با قابلیت ارسال تصویر

این کوادکوپتر بی نظیر دارای دوربینی با کیفیت معادل ۲ مگاپیکسل است که به کمک فناوری Wifi و FPV قابلیت ارسال تصویر را بر روی تلفن همراه شما ایجاد می‌‌کند. فرقی ندارد گوشی شما اندروید باشد یا ios، نرم‌افزار‌های Syma برای هر دو پلتفرم طراحی شده و در دسترس است.

قابلیت کنترل از طریق تلفن همراه (App Control)

به کمک این قابلیت شما نیازی به رادیوکنترل نخواهید داشت و در صورت نیاز می‌توانید تنها بوسیله تلفن همراه خود کوادکوپتر X15W را کنترل کنید. افزون بر امکانات معمولی در رادیوکنترل، قابلیت Gravity Mode یا کنترل بوسیله حرکت دادن موبایل (با استفاده از سنسور ژیروسکوپ موجود در تلفن همراه شما) و قابلیت مسیر دهی نیز از طریق نرم افزار نیز وجود دارد.

قابلیت‌های حفاظتی

از دیگر ویژگی‌های این کوادکوپتر حفاظت آن از ولتاژ پایین باتری است. چراغ‌های نشانگر زیر کوادکوپتر در صورت کاهش ولتاژ باتری چشمک زده و به کنترلر هشدار می‌دهند، همچنین از طرفی به مرور ارتفاع کوادکوپتر را کم کرده تا خطر برخورد آن با موانع و آسیب دیدن پرنده به حداقل برسد. سایما روی محافظت از این پرنده تمرکز ویژه ای کرده است. استفاده از گاردها برای محافظت از ملخ‌ها و البته بدنه کوادکوپتر در برابر ضربات احتمالی و همچین بهره گرفتن از پلاستیک فشرده در ساختار این محصول آن را به یکی از مقاوم‌ترین کوادکوپترهای موجود تبدیل کرده است.

هدلس مد

زمانی که قابلیت هدلس مود فعال است، ریموت به گونه‌ای عمل می‌کند که گویی کوادکوپتر همیشه و در هر جهتی روبه روی شما است. مقاله هدلس مود چیست و آموزش کامل آن را از این لینک می‌توانید مطالعه کنید.

مشخصات کلی

  • مدل: X15W
  • رنگ: سفید/سیاه
  • فرکانس فرستنده: ۲.۴ گیگاهرتز
  • ژیروسکوپ: شش محوره
  • موتور: موتور بیرونی
  • دوربین: ۲ مگاپیکسل با قابلیت ارسال تصویر
  • طیف کنترل از راه دور: ۵۰ متر
  • باتری: ۳.۷V 300mAh Li-po
  • زمان شارژ: حدود ۱۰۰ دقیقه
  • زمان پرواز: ۷-۸ دقیقه
  • باتری رادیو کنترل: ۴*AA
  • ابعاد با گارد: ۲۱۵ * ۲۱۵ * ۴۵ میلیمتر
  • وزن مورد: ۶۴ گرم

برای خرید کوادکوپتر X15W می‌توانید از طریق وب سایت ایران سایما اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ایران سایما

خرید کوادکوپتر ارزان از فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ایران سایما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح