اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961010274097577

دانستنی های شروع پرواز با کوادکوپتر برای مبتدیان

کد: 13961010274097577

https://goo.gl/AD8Pkt

، تهران , (اخبار رسمی): می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید خلبان یک کوادکوپتر شوید؟ پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به پرواز با کوادکوپتر تا حدودی مسلط شوید. راه‌های آموزشی مختلفی برای این کار وجود دارد؛ ولی یکی از مطمئن‌ترین راه‌های آن سازمان هواپیمایی کشوری است که به کارآموزان گواهی رسمی اتمام دوره و پرواز با پهباد را می‌دهد.

شروع پرواز با کوادکوپتر برای مبتدیان
دانستنی های شروع پرواز با کوادکوپتر برای مبتدیان

این مسئله که کسانی گواهی‌نامه حرفه‌ای پرواز با پهباد را دریافت می‌کنند، نشان می‌دهد که این ماشین‌های پرنده تنها به سرگرمی در پارک‌ها و یا فضاهای باز ختم نمی‌شوند و کاربردهای بسیاری دارند

در صورتی که تمایل دارید از سایت‌های آموزشی استفاده کنید، ما وبلاگ سایت ایران سایما (syma-iran.com) را به شما پیشنهاد می‌دهیم. سایتی که حداقل برای خود ما تجربه‌ی خوبی از آموزش را فراهم کرد. در این سایت علاوه بر مقالات متعدد و مختلفی که برای پهبادها و امثال‌شان نوشته شده و به اشتراک درآمده است، آموزش‌های بسیار عالی و با کیفیتی وجود دارد که شما با استفاده از آن‌ها به راحتی بسیاری از مفاهیم را درک می‌کنید.

محدودیت‌های پروازی کوادکوپتر

محدودیت‌هایی که هرچند وقت قانون برای پرواز پهبادها، به ویژه پهباد‌های شخصی ایجاد می‌کند، نحوه‌ی کارکرد و پرواز این تکنولوژی دلچسب را تا حدود زیادی تغییر داده است. متاسفانه قوانین و محدودیت‌های پروازی به یک مسئله غیرقابل اجتناب تبدیل شده‌اند. بهترین راه برای اینکه در دام جریمه‌های این قوانین نیوفتید، حضور در مدارس آموزش پرواز با پهبادها هستند، این مدارس محیط امن و راحتی را برای پرواز ایجاد کرده‌اند. البته این مسئله که شما خودتان اَتَش حضور در مناطق پرواز ممنوع را دارید و می‌خواهید کمی‌ قاطی سرگرمی‌تان، هیجان فرار از دست پلیس هوایی را اضافه کنید. مسئله‌ای هست که ما نمی‌توانیم درباره‌ی آن نظر بدهیم.

اما با تمام این توصیف‌ها، پرواز با کوادکوپترها یک زمینه‌ی آشنایی بسیار خوب و کاربردی برای شما و آرزوی خلبانی‌تان خواهد بود؛ البته شما با صرف هزینه و کمی‌ افتادن در مسیر کارهای قانونی می‌توانید منطقه‌ای را که مدنظر دارید که باید شرایطش را داشته باشد، به منطقه آزاد و قانونی پرواز تبدیل کنید.

آیا پرواز کواد کوپتر‌های غیر حرفه‌ای مجوز می‌خواهد؟

کوادکوپترهای غیر حرفه‌ای ارائه شده در فروشگاه ایران سایما به علت ماهیت سرگرمی‌، نداشتن GPS، دوربین‌های ۴K و برد پایین عملا منع قانونی برای پرواز ندارند و ردیابی آنها تقریبا غیرممکن است؛ ولی ترجیحا این کوادکوپتر‌ها را نیز در مجاورت محل‌های حساس (مانند فرودگاه و مناطق نظامی) به پرواز در نیاورید.

پرواز با کواد کوپتر زمینه ساز پرواز

یکی از مسائلی که شما به اجبار فرا خواهید گرفت، قانون‌های مربوط به مسئله پرواز خواهد بود. گفتیم که پرواز با پهباد زمینه خوبی برای آشنایی شما با خلبانی خواهد بود؛ اما چگونه!؟ شما با آموزش پرواز پهباد، با شرایط آب و هوایی هنگام پرواز که یکی از مهم‌ترین عناصر پرواز محسوب می‌شود به خوبی آشنا خواهید شد. از طرفی یکی از مسائلی که شما به اجبار فرا خواهید گرفت، قانون‌های مربوط به مسئله پرواز خواهد بود که در سال‌های بعد و مراحل بالاتر دیگر از شر آن‌ها خلاص خواهید شد. البته هربار شاهد بهتر شدن شرایط برای پهبادها و کوادکپتر‌ها هستیم، هرچند قانون این مسئله را محدود می‌کند؛ اما از طرفی به شما گواهی نامه پرواز با پهباد می‌دهد که یک تجربه و کارنامه بسیار موفق در دوره پرواز شما محسوب می‌شود.

عملیات فرود و پرواز، بحث رادیویی و ارتباطی کار همچنین بارگیری اطلاعات، حفظ اضطراب در شرایط مختلف، برخورد با مشکلات پرواز همه بخشی از آموزش‌های این دوره هستند. پس از سپری کردن این دوره شما به خوبی یادخواهید گرفت که هنگام پرواز در صورت برخورد با یک گردباد چگونه عمل کنید یا اینکه در صورت برخورد با هشدارهای فدرال چه عکس العملی باید از خودتان نشان دهید. حتی در این دوره شما با مسائل مربوط به کارشناسی و تدریس هم تا حدودی آشنا خواهید شد.

گواهینامه پروازی کوادکوپتر

این مسئله که کسانی گواهی نامه حرفه‌ای پرواز با پهباد را دریافت می‌کنند، نشان می‌دهد که این ماشین‌های پرنده تنها به سرگرمی‌ در پارک‌ها و یا فضاهای باز ختم نمی‌شوند و کاربردهای بسیاری دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ایران سایما

خرید کوادکوپتر ارزان از فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ایران سایما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح