اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961026276757577

کوادکوپتر سایما X14W با قابلیت کنترل توسط موبایل

کد: 13961026276757577

https://goo.gl/bRJnzi

، تهران , (اخبار رسمی): سایما X14W یک کوادکوپتر جدید از برند خوشنام سایما است. سایما در این محصول امکاناتی مانند FPV (ارسال تصویر لحظه ای روی موبایل)، هدلس مد ، تنظیم ارتفاع خودکار را تعبیه کرده است. شما با این محصول می‌توانید حدود 10 دقیقه پرواز را تجربه کنید.

کوادکوپتر سایما X14W با قابلیت کنترل توسط موبایل
کوادکوپتر سایما X14W با قابلیت کنترل توسط موبایل

در کل سایما X14W با در نظر گرفتن همه ویژگی‌ها در همه‌ی ‌جوانب، نمره قابل قبولی را دریافت می‌کند. سایما در این محصول امکاناتی مانند FPV ، هدلس مد ، تنظیم ارتفاع خودکار را تعبیه کرده است

خرید کوادکوپتر سایما X14W با قابلیت کنترل توسط موبایل

بدنه این کوادکوپتر از پلاستیک سبک وزن ساخته شده است. موتورهای گیرباکس‌دار یکی از  ویژگی‌های برجسته سخت افزاری این محصول است. باتری قابل تعویض این پرنده یکی از دیگر ویژگی‌های کلیدی آن است. این ویژگی در راستای ارتقای کوادکوپتر کمک بزرگی به شما می‌کند. وزن پایین در کنار ابعاد ۲۳ سانتی متری این محصول ترکیب فوق العاده‌ای برای پرواز ایجاد کرده است. پیشنهاد می‌کنیم در فضای بسته ای مثل درون خانه این پرنده را به پرواز در نیاورید. این محصول تجربه مناسبی از پرواز در فضای آزاد در اختیار شما قرار خواهد داد.

دوربین کوادکوپتر جدید سایما X14W

دوربین FPV نزدیک به بدنه کوادکوپتر و در قسمت جلویی آن نصب شده است تا در تصویر برداری خللی ایجاد نشود. تصاویر ذخیره شده توسط این دوربین به کمک WIFI به گوشی هوشمند شما انتقال خواهد یافت. به کمک وای فای همیشه در مشاهده تصاویر تاخیر ایجاد می‌شود که ممکن است در تصویربرداری شما اشکال ایجاد کند. خوشبختانه سایما روی این پهپاد قابلیت همخوانی با کارت حافظه‌های جانبی را تعبیه کرده است تا در صورت لزوم با استفاده از یک کارت حافظه بتوانید تصاویر را به خوبی ذخیره سازی کنید. این قابلیت کیفیت بالاتری از تصاویر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قابلیت کنترل کوادکوپتر از طریق موبایل

علاوه بر همه‌ی این‌ها شما می‌توانید کوادکوپترتان را به وسیله تلفن هوشمندتان و نرم افزار SYMA GO کنترل کنید. سایما تغییراتی در طراحی فرستنده‌های خودش ایجاد کرده است. اکنون فرستنده‌های این برند رابط کاربری بهتر و ساده‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا مدیرت پروازی دلنشین را تجربه کنند. در قسمت بالایی فرستنده می‌توانید گوشی خودتان را قرار دهید تا تصاویر دریافتی را هنگام کنترل پهپاد به راحتی مشاهده کنید.

جمع بندی

در کل سایما X14W با در نظر گرفتن همه ویژگی‌ها در همه‌ی جوانب، نمره قابل قبولی را دریافت می‌کند. شاید دریافت کُند تصاویر توسط wifi را بتوانیم یکی از چالش‌ها برای این محصول در نظر بگیریم؛ اما سایما با تعبیه کردن کارت حافظه برای این محصول، این مشکل را از پیش روی کاربران برداشته است.

محتویات درون جعبه:

  1. یک دستگاه کواد کوپتر با (باتری و کارت SD 4GB)
  2. یک دستگاه فرستنده
  3. ۱ عدد رم ریدر
  4. یک کابل USB
  5. ۴ ملخ یدکی
  6. یک پیچ گوشتی
  7. یک جلد دفترچه راهنما

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ایران سایما

خرید کوادکوپتر ارزان از فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ایران سایما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]