اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961226288297577

کوادکوپتر ایران سایما، سالگردش را جشن گرفت

جشن دو‌سالگی افتتاح وب سایت ایران سایما

کد: 13961226288297577

https://goo.gl/BefEVM

، تهران , (اخبار رسمی): جشن دو سالگی وب‌سایت کوادکوپتر ایران سایما در 96/12/15 در دفتر مرکزی ایران سایما با حضور شخصیت‌های برتر برگزار می‌شود.

جشن دو سالگی افتتاح وب سایت ایران سایما
جشن دو‌سالگی افتتاح وب سایت ایران سایما

مدیرعامل کوادکوپتر ایران سایما با اشاره به چارچوب اجرایی این جشن گفت: این رویداد با شعار آسمان و زمین در دستان شماست به بیان فعالیت های صنعت پهپاد در ایران می‌پردازد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی کوادکوپتر ایران سایما، اسماعیل نورمحمدی، درباره برنامه دو سالگرد این مجموعه گفت: کوادکوپتر ایران سایما بعد از حدود نیم دهه حضور فعال و مؤثر در پرنده‌های بدون سرنشین و با مخاطبان بی‌شمار در این حوزه‌ هم‌اکنون به عنوان یک برند صاحب سبک در بازار شناخته می‌شود.
مدیرعامل کواد کوپتر ایران سایما با اشاره به چارچوب اجرایی این جشن گفت: این رویداد با شعار آسمان و زمین در دستان شماست به بیان فعالیت های صنعت پهپاد در ایران می‌پردازد .

او تصریح کرد: هم اکنون برند سایما به عنوان مطرح ترین برند در حوزه تولید کوادکوپتر در دنیا می باشد که با عنایت به فعالیت های ویژه در ایران، نام برند ایران سایما، نیز در کشورمان نامی آشنا شده است. 
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با روابط عمومی کوادکوپتر ایران سایما، به شماره 021-44633762 تماس برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ایران سایما

خرید کوادکوپتر ارزان از فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ایران سایما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح