اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961004273075632

بویایی، غریزه، فرومون

معرفی عطرهای Initio

کد: 13961004273075632

https://goo.gl/jzMw7o

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله به معرفی عطرهای Initio می‌پردازیم.

بویایی، غریزه، فرومون
معرفی عطرهای Initio

به گزارش لوکس بایر؛ تا کنون به این موضوع اندیشیده‌اید که اگر غریزه‌ی انسان، بر اساس بویایی هدایت می‌شد؛ چه اتفاقی به وقوع می‌پیوست؟ این موضوع که حس بویایی، رفتار، حالات و احساسات انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ همواره مورد بحث بوده است. اینکه آیا روایح، توان بر انگیختن غرایز و خوی وحشی را دارند؛ همواره با پاسخ‌هایی مبهم همراه بوده است. با این وجود، گستره عطرسازی و ورود این هنر-صنعت متعالی به قلمرو علم و کشف مواد آزمایشگاهی جدید؛ با ماجراجویی و بلندپروازی‌های گروهی از طراحان عطر و عطرسازان کنار هم قرار گرفته اند تا لاین عطرسازی ویژه‌ای متولد شود که قدم در مسیر پر از چالشی بگذارند که در پی کشف ارتباط میان بویایی، غریزه و تأثیر بر خلقیات و رفتار افراد است.

خانه عطرسازی Initio، محلی برای ماجراجویی‌هایی معطر در قلمرو طبیعت، غرایز، امیال و احساسات است. در مسیر این کنکاش هیجان انگیز و پرچالش، طبیعت وحشی و سرکش با فرومول‌‌ها، در قالب فرمول‌هایی مدرن و غیر طبیعی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا روایحی غریب و اسرار آمیز پدید آیند. مولکول‌های معطر گران قیمت، منحصربفرد و اعجاب انگیزی که این لاین عطرسازی در ترکیبات عطرهای خود بکار می‌گیرد، به منظور ارائه مفاهیم جدید و البته غافلگیرکننده‌ای از زیبایی در عطرسازی مدرن استفاده شده‌اند. پرداخت به این نگرش مدرن، که در ابعاد علمی‌ گسترده ای صورت گرفته است؛ روایحی سینتتیک-آزمایشگاهی، قدرتمند و دور از انتظار را به دنبال داشته است که لاین عطرسازی اینیشیو، در قالب سه مجموعه ارائه کرده است. مجموعه‌هایی که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

MAGNETIC BLENDS

مولکول‌های معطری که با فرومون قدرتی شگفت انگیز پیدا کرده اند؛ در قالب روایحی سرکش و جسورانه بکار گرفته شده اند تا MAGNETIC BLENDS بعنوان نخستین مجموعه از عطرهای اینیشیو در سال 2015 معرفی شود. مجموعه ای از روایح که با ایده انگیزش و تحریک غرایز ساخته شده اند و قابلیت ترکیب و میکس با یکدیگر را دارا هستند.

نمایشی جانوری-چرکین، صمغی-نمکین و دودی از عنبر در Magnetic Blend 1؛ شیرینی جانوری و انگیزاننده مشک که بر پایه ای خزه ای-گیاهی فرو می‌نشیند در Magnetic Blend 7 و نمایشی دودی، بخوری، ادویه ای-فلفلی و خاکی-خزه ای از صمغ‌های مختلف در Magnetic Blend 8، سه عطر این مجموعه و آغازگر داستان‌های ایشیو در سال 2015 هستند.

ABSOLUTES

دیگر مجموعه از عطرهای اینشیو، در سال 2015 و با این عنوان ارائه شد. مجموعه ای که عطرهای آن، همچنان از فلسفه جاه طلبانه و نامتعارف خانه پیروی کرده و در کنار این رویکرد، از فضایی مکاشفه وار و عرفانی در آثار خود رونمایی می‌کند.

آکورد چرم خزه ای-صمغی و جانdوری-خاکی همراه شده با وتیور ادویه ای-دودی Divine Attraction رم خزه ای-صمغی و جانوری-خاکی همراه شده با وتیور خاکی-دودی ویکرد، از فضایی مکاشفه وار و عرفانی در آثار خود رونمایی می‌کند.

پدید ؛ کهربای رزینی-چوبی و دودی غنی شده با مشک پودری Blessed Baraka؛ آمیزش کهربای صمغی-دودی و چوبی-خاکی با لایه‌هایی از مشک و قهوه درMystic Experience و در نهایت، کهربای وانیلی-صمغی آغشته شده به زیرلایه‌هایی از چرم دودی-جانوری در Absolute Aphrodisiac، چهار عطری هستند که اینشیو در سال 2015 و در قالب این مجموعه معرفی کرد.

Addictive Vibration عطر دیگری از این مجموعه است که در سال 2016 از آن رونمایی شد. مشک جانوری-دودی و شهد آگین شده با عسل که بر بستری گوارا و درخشان از شکوفه‌های سیب و پرتقال و ارکیده، به جریان افتاده است؛ رایحه ای انگیزاننده، غنی و نشاط بخش به این عطر داده است.

CARNAL BLENDS

CARNAL BLENDS مجموعه‌ای است که در آن، نمایشی از تمامی‌جسارت‌ها، نبوغ و خلاقیت اینیشیو در کار با مولکول‌های معطر آزمایشگاهی، ترکیبات سینتتیک و انگیزاننده به اجرا در آمده است. عطرهایی که محوریت آن‌ها، نوت‌هایی است که لذت‌ها و هوس‌ها را بر انگیخته و محرکی برای جذابیت‌های فیزیکی هستند. این مجموعه در سال 2016 با دو عطر رونمایی شد.

فضایی ایندولیک-شیرین، سبز و درخشان از یاس، مگنولیا و گاردنیا که با آکوردی پودری-بادامی‌رنگ آمیزی شده در High Frequency، در کنار تنباکوی دودی-مش.ر.وبی آمیخته با خیالی از کهربای دارچینی-وانیلی Side Effect دو عطر نخست این مجموعه در سال 2016 هستند. همنشینی آکورد پودری-خامه‌ای و مخملی حاصل از رز، ایلنگ و هلیوتروپ، صندل و وانیل با پایه ای صمغی-دودی در Psychedelic Love، عطر دیگری از این مجموعه است که در سال 2017 معرفی شده است.

چالش بر انگیز و نامتعارف، بحث بر انگیز و راز آلود. عطرهای اینیشیو، از عطرسازی در سطحی متفاوت و در دنیایی ویژه سخن می‌گویند. دنیایی از مولکول‌های آغشته به فرومون‌ها و ترکیبات آزمایشگاهی محرک و انگیزاننده که از پر هیاهوترین سکوتی سخن می‌گویند که با جادوی عصاره‌ها و روایح غریب و ناشناخته، نواخته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس