اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961005273327577

نقد و بررسی کوادکوپتر حرفه ای سایما مدل X8pro

کد: 13961005273327577

https://goo.gl/zHEets

، تهران , (اخبار رسمی): کوادکوپتر جدید سایما مدل X8pro ویژگی‌های جدید دارد؛ پرنده را می‌توان در ارتفاع مشخصی تنظیم کرد و هنگامی که کوادکوپتر از کنترل خارج شود و یا باتری کوادکوپتر ضعیف شود، به صورت خودکار به نقطه ابتدا باز می‌گردد.

نقد و بررسی کوادکوپتر حرفه ای سایما مدل X8pro
نقد و بررسی کوادکوپتر حرفه ای سایما مدل X8pro

X8pro نام یکی از جدیدترین محصولات ما است که به سنسور تصویر HD 720P قابل چرخش (دارای گیمبال) ، مجهز شده است. این محصول به جدیدترین سیستم موقعیت یابی GPS نیز مجهز است

X8pro نام یکی از جدیدترین محصولات ما است که به سنسور تصویر HD 720P قابل چرخش (دارای گیمبال)، مجهز شده است. کاربران می‌توانند دوربین را با رادیو کنترل حرکت دهند و آن طور که نیاز دارند از آن بهره ببرند. این کوادکوپتر به جدیدترین سیستم موقعیت‌یابی نیز مجهز است. گفتنی است که تنظیم ارتفاع این محصول نیز دقیق‌تر از سایر پهپادها است.

سیستم موقعیت یابی GPS:

کوادکوپتر X8pro با سیستم موقعیت‌یابی تعبیه شده درونش، هنگام پرواز در فضای باز به طور خودکار سیگنال ماهواره‌ای را جست وجو می‌کند و با استفاده از موقعیت آن را پیاده سازی می‌کند.

قابلیت‌های ویژه این کوادکوپتر :

  • تنظیم ارتفاع خودکار : پرنده را می‌توان در ارتفاع مشخصی تنظیم کرد.
  • بازگشت خودکار به خانه: هنگامی‌که کوادکوپتر از کنترل خارج شود به صورت خودکار به نقطه ابتدایی باز می‌گردد.
  • حالت نجات پایان باتری : هنگامی‌که باتری کواد کوپتر ضعیف است، به صورت خودکار به نقطه ابتدا باز می‌گردد.
  • تکنولوژی فشار سنج: با استفاده از تکنولوژی فشار سنج پیشرفته، با افزایش سرعت پهپاد حین پرواز، در صورت به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل تکان خوردن و از کنترل خارج شدن پهپاد، پهپاد ارتفاع خودش را کاهش می‌دهد.
  • پخش زنده تصاویر FPV :با استفاده از این قابلیت، هر کجا و در هر لحظه می‌توانید تصاویر ارزشمندی را ضبط کنید و به صورت هم‌زمان تماشا کنید.
  • شکار لحظه‌ها: با دوربین کنترل از راه دور HD، شما می‌توانید لحظات فوق العاده‌ای را شکار کنید.
  • کلید تیک آف و لندینگ خودکار : پس از تطبیق کد، پهپاد را می‌توان با فشار دادن یک دکمه به صورت کنترل از راه دور، به طور تدریجی فرود بیاورید و یا به پرواز در بیاورید.
  • حالت اتوپایلوت : این قابلیت دستورالعمل‌های از پیش تعیین شده را به صورت خودکار روی پهپاد پیاده سازی می‌کند.
  • باتری ماژولار : قدرت باتری با تعبیه شدن باتری ماژولار روی پهپاد افزایش یافته است. پروازی طولانی تر (در حدود ۲۰ دقیقه) با این کوادکوپتر امکان‌پذیر است.
  • انتقال تصویر زنده : سایما در این طراحی خودش سُنت بصری را از طریق تکنولوژی انتقال جریان HDTV دگرگون کرده است. با دید بیننده شما در محیطی فراگیر قرار می‌گیرید. با استفاده از برنامه Symbian FPV می‌توانید از این تجربه مهیج استفاده کنید.
  • رادیوکنترل جدید : رادیوکنترل کوادکوپتر سایما مدل x8pro شبیه به مدل موفق X8SW است؛ ولی امکانات بیشتری در آن تعبیه شده است.

برای خرید کوادکوپتر X8PRO به وب سایت نمایندگی کوادکوپتر‌های سایما در ایران مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ایران سایما

خرید کوادکوپتر ارزان از فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ایران سایما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]