اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961008273748117

مؤسسه هنر مهر ایده روش نوین چاپ کتب و محصولات دیجیتال را معرفی می‌‌کند:

نشر کتاب و محصولات فرهنگی در‌ آمازون‌ و‌ 2000 واحدآنلاین

کد: 13961008273748117

https://goo.gl/98K4pG

، تهران , (اخبار رسمی): روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری هنر مهر ایده اعلام کرد: ناشران، نویسندگان و گردآورندگان ایرانی از این پس می‌توانند کتاب و محصولات فرهنگی خود را به زبان فارسی و انگلیسی در بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین جهان (آمازون) و 2000 فروشگاه آنلاین آن در سراسر جهان منتشر کنند.

نشر کتاب و محصولات فرهنگی در‌بزرگترین فروشگاه دنیا‌آمازون‌و‌2000 واحدآنلاین
نشر کتاب و محصولات فرهنگی در‌ آمازون‌ و‌ 2000 واحدآنلاین

چاپ کتاب در خارج از مرزها با امکان ارائه مطالب به طیف وسیعی از مخاطبان در خارج از ایران به خصوص فارسی زبانان و ارائه کتاب‌های ترجمه شده به انگلیسی و محصولات دیجیتال و کتاب‌های الکترونیک فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری هنر مهر ایده  این مؤسسه با توجه به تحریم بودن محصولات فرهنگی و کتاب از جانب فروشگاه بزرگ آمازون و مشکلات عدم پذیرش محصولات فرهنگی ایرانی، از طریق ارتباطات ایجاد شده در خارج از کشور می‌تواند کتاب و محصولات فرهنگی ناشران، نویسندگان و گردآورندگان ایرانی را در خارج از مرزهای ایران در اختیار مشتاقان فارسی زبان و کتاب‌های انگلیسی را در اختیار مخاطبان بیشتری قرار دهد.

 چاپ کتاب در خارج از مرزهای ایران از نظر برندسازی شخصی برای اساتید و محققان ایران بسیار اهمیت دارد. با توجه به گستردگی پخش کتاب در خارج از مرزها، ارائه مطالب به طیف وسیعی از مخاطبان خارج از ایران به خصوص فارسی زبانان و همچنین کتاب‌های ترجمه شده به انگلیسی، محصولات دیجیتال، سی دی آموزشی و کتابهای صوتی و الکترونیک امکان اثرگذاری را دوچندان می‌کند.

از جمله منافع چاپ کتاب در خارج از مرزهای ایران می‌توان به تعداد گسترده مخاطبان اشاره کرد که می‌تواند برای تخصص و توانمندی صاحب اثر اعتباری ایجاد کند که فراتر از منافع مادی فروش کتاب است.

لازم به ذکر است از ویژگی‌های چاپ کتاب در آمازون استفاده از روش انتشار اثر بر اساس تقاضای خریدار در کل دنیا است که در آن نیازی به چاپ زیاد و انبار داری نیست و بر اساس تقاضا با تجهیزات مدرن چاپ صحافی وآماده ارسال می‌شود.  چاپ انبوه فقط در مورد کتاب‌های ادبیات کلاسیک و کتاب‌هایی که از قبل پرفروش بوده‌اند انجام می‌شود. در این روش تعدادی از صفحات ابتدایی کتاب همراه با مشخصات فهرست مطالب، مقدمه و پیشگفتار در آمازون به صورت نمایش رایگان انجام می‌شود که این مسئله به فروش کتاب کمک زیادی خواهد کرد. همچنین امکان ارائه اثر به صورت کتاب یا محصول فیزیکی الکترونیک و همچنین دریافت نظرات خوانندگان و مخاطبین که اهمیت زیادی دارد، فراهم می‌شود. به همین منظور لازم است برای کتاب و یا اثر نویسندگان صفحه آرایی و طراحی جلد انجام شود.  امکان ارائه و دریافت مجوز از ارشاد نیز فراهم است.

از شرایط مطالب برای چاپ و نشر در آمریکا و آمازون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ -طبق قانون آمریکا هر نوع محتوا به هر زبان فارسی عربی و انگلیسی فرانسوی و… امکان نشر و چاپ دارد به شرط اینکه قانون کپی رایت را نقض نکند.

۲- کتاب و یا محصول دیجیتال بایستی CD, DVD شابک بین المللی (ISBN) داشته باشد.

۳ – امکان ثبت کتاب با شابک ناشران ایرانی نیز امکان پذیر است.

۴- طبق درخواست متقاضی خرید کتاب یا اثر، امکان چاپ در مراکز چاپ اروپا آمریکا و یا سراسر جهان با کیفیت بالا فراهم است.

۵ – نویسنده و یا صاحب اثر می‌تواند قسمتی از اثر و یا کل اثر خود را در مقالات دیگری ارائه کند.

۶ – کلیه حقوق مادی و معنوی نشر بر طبق قوانین کپی رایت برای نویسنده و صاحب اثر حفظ و ثبت می‌شود و این حقوق به هیچ ناشر خارجی منتقل نمی‌شود.

۷ – زمان لازم برای انجام کل فرآیند چاپ کتاب در آمریکا حدود یک ماه است.

۸ – امکان دریافت هر تعداد اثر نویسنده و یا صاحب اثر فراهم است و این برای اساتیدی که می‌خواهند کتاب خود را به دانشجویان و یا اساتید دیگر ارائه کنند، اهمیت دارد.

۹ – با چاپ کتاب در آمریکا امکان عرضه آن از طریق آمازون در وب سایت آمازون فراهم می‌شود و بدین صورت کتاب و یا اثر نویسنده در ۲۰۰۰ وب سایت عرضه محصولات فرهنگی ارائه می‌شود.

موسسه هما با دارا بودن مترجمان خبره می‌تواند کتاب ناشران، نویسندگان و گردآورندگان ایرانی را به شیوه‌ای روان و کاربردی به زبان انگلیسی برگرداند و درنتیجه افراد با این کار به صورت بین المللی می‌توانند دانش و تجربه خود را در اختیار جمعیت زیاد انگلیسی زبانان دنیا قرار دهند.

علاقه‌مندان با حضور در موسسه هنر مهر ایده می‌توانند قرارداد چاپ کتاب خود را مکتوب کنند و  جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن همراه مدیر مرکز به شماره ۰۹۹۰۳۳۸۴۵۲۵  و یا شماره تماس ۰۲۱۶۶۹۲۸۰۲۶ و ایمیل [email protected] در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هما

مشاوره و درمان انواع پرندگان (طوطی سانان ، عروس هلندی شاه طوطی ، قناری ، مرغ عشق و....) مشاوره درمان و واکسیناسیون حیوانات خانگی و حیوانات مزرعه معاینه و درمان پرندگان و حیوانات مزرعه توسط دامپزشک مجرب

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب