اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010423629318117

محصول تازه دامپزشک رونمایی شد

ارائه واکسیناسیون و انگل تراپی سگ در منزل توسط دامپزشک مجرب 

کد: 14010423629318117

https://bit.ly/3O6vUXG

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه دامپزشک با نام واکسیناسیون و انگل تراپی سگ د در کلینیک دامپزشکی دکتر کوهستانی رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه واکسیناسیون و انگل تراپی سگ در منزل  توسط دامپزشک مجرب 
ارائه خدمات دامپزشکی در منزل توسط دکتر کوهستانی دامپزشک مجرب که سالهاست مشغول به انجام دامپزشکی است

به گزارش روابط عمومی دامپزشک، 20 تیرماه 1401، کلینیک دامپزشکی دکتر کوهستانی میزبان رونمایی از واکسیناسیون و انگل تراپی سگ در منزل و محل کار توسط دامپزشک مجرب، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه خدامات دامپزشکی   ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر راحتی و سهولت دسترسی همگان به این خدمت  را ارائه کند تا این خدمت تازه بهترین واکسن و تجویز توسط دامپزشک مجرب دکتر کوهستانی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، واکسیناسیون و انگل تراپی سگ در منزل و محل کار توسط دامپزشک مجرب دارای محاسنی است که اعم از واکسن‌های معتبر خارجی  است و می‌تواند باعث سلامت و بهداشت حیوان خانگی شما  شود.

شعبانعلی کوهستانی مدیرعامل دامپزشک، تولید این محصول را نتیجه زیر نظر سازمان دامپزشکی  کار در این مجموعه دانست و گفت: «فرایند دسترسی به خدمت برای تولید این محصول از از یک سال قبل  آغاز و امسال آماده رونمایی شد.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 20 تیر 1401 اعلام و ادامه داد: «واکسن‌ها و داروهای ضد انگل استفاده شده در این کلینیک از برندهای معتبر خارجی بوده و زیر نظر سازمان دامپزشکی عرضه می‌شود.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هما

مشاوره و درمان انواع پرندگان (طوطی سانان ، عروس هلندی شاه طوطی ، قناری ، مرغ عشق و....) مشاوره درمان و واکسیناسیون حیوانات خانگی و حیوانات مزرعه معاینه و درمان پرندگان و حیوانات مزرعه توسط دامپزشک مجرب

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان