اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961009273758117

پاکسازی و رها سازی احساسات گیر افتاده

کارگاه ایموشن کد برگزار می‌شود

کد: 13961009273758117

https://goo.gl/yQHNMW

، تهران , (اخبار رسمی): ایموشن کد روشی عملی برای شناسایی و پاکسازی احساسات گیر افتاده است. با فراگیری این دوره می‌توانید احساسات گیر افتاده‌ی خود و اطرافیان را با روش دکتر برادلی نلسون شناسایی و پاکسازی کرده و با کاربرد آن برای بهبود مشکلات آشنا شوید.

کارگاه ایموشن کد
کارگاه ایموشن کد برگزار می‌شود

کارگاه ایموشن کد شناسایی، پاکسازی و رهایی از احساسات گیر افتاده ایموشن کد روشی عملی برای شناسایی و پاکسازی احساسات گیر افتاده است

ایموشن کد چیست؟ 
معجزه ای برای رها سازی احساسات گیر افتاده.

انسان‌ها زندگی را با واسطه‌ای به نام احساسات؛ لمس می‌کنند. بدون احساس ما هیچ هستیم و مسلما بهره‌ی کافی از زندگی نخواهیم داشت.

همه دوست داریم احساسات خوب و دلپذیر را تجربه کنیم و از احساسات بد دوری می‌کنیم. علاوه براینکه هردودسته برای رشد شخصیتی ما لازم و ضروری هستند؛ ولی نکته‌ای پنهان و بسیار مهم وجود دارد. احساسات منفی گذرا نیستند.
احتمالا تا الان فکر می‌کردید با گذشت زمان و عبور از حوادث تلخ، حتما احساسات همراه کننده‌ی شما نیز عبور کرده‌اند؛ ولی متاسفانه اینطور نیست و این احساسات چه بسا در جایی از بدن شما گیرافتاده و بستر انواع و اقسام بیماری‌های روحی و روانی را فراهم می‌کنند.

ایموشن کد علم رها ساختن احساسات گیر افتاده است. شما از موضوعی ناراحت  و یا دلشکسته می‌شوید، مهم نیست چه عکس العملی نشان دهید. شاید با صبر و آرامش و بالغانه این موضوع را حل کنید و شاید بسیار ناپخته و هیجانی با  موضوع برخورد کنید. تقریبا در هر دو مورد شما حس غم و دل شکستگی را تجربه کرده‌اید و از این ماجرا عبور کردید. ولی تحقیقات نشان می‌دهد این احساسات هنوز در وجودشما هستند و به نوعی اختلال در جریانات طبیعی انرژی وارد می‌کنند.

نتیجه اختلال در انرژی جاری بدن عبارت است از انواع و اقسام بیماری‌های شایع و کمیاب. مانند افسردگی اضطراب انواع وسوا‌س‌های فکری و حتی دردهای جسمانی، مانند آرتروز، دیسک، و مواردی مانند سرطان یا ام اس و... بیماری‌هایی که ریشه در احساسات گیرافتاده دارند، لیست طویلی دارند و دراینجا خلاصه ای از آنها نوشته شد.
به گفته برادلی نلسون بیشتر از 90% بیماری‌ها چه روحی و چه جسمی ریشه در حس‌های منفی ما دارند. علاوه بر بیماری،احساسات گیر افتاده موجب: افکار منفی، رفتارهای مشکل ساز، اعتیاد، ناکامی وبدبیاری، بهم خوردن روابط زوجین، اختلال یادگیری، فراموشی، شکست‌های پی در پی، ایجاد مانع در رسیدن به اهداف، عادات منفی، انواع ترس‌ها و... می شود.

یادگیری ایموشن کد رسالت یا انتخاب؟

کمی جدی‌تر به موضوع نگاه کنید. آیا یادگیری ایموشن کد یک انتخاب است؟ جواب سوال با توجه به معجزاتی که در این علم وجود دارد ساده است، به نظر من یادگیری این علم یک رسالت و وظیفه‌ی انسانی است نه انتخاب شخصی. تصور کنید در خانواده یک شخص بیما‌ر دارید. با کمک این علم می‌توانید به راحتی و فقط با صرف مدت زمان بسیار اندک،کمک شایانی به فرد بیمار بکنید.
می‌توانید زندگی خودتان، عزیزان، دوستان، افراد فامیل و نزدیکانتان را به معنای واقعی کلمه نجات دهید.
حداقل ضرری که احساسات منفی و گیرافتاده در بدن انجام می‌دهند، حس بی انگیزگی و سستی و رخوت است. جالب است بدانید وجود احساسات گیرافتاده حتی مانع کسب ثروت نیز می‌شوند. با این تفاصیل و توضیحات امید است با همت و کوشش و دقت؛ این علم را برای خدمت به خود و همنوعان خود یاد بگیرید.

کارگاه ایموشن کدشناسایی، پاکسازی و رهایی از احساسات گیر افتاده ایموشن کد روشی عملی برای شناسایی و پاکسازی احساسات گیر افتاده است؛ با فراگیری 
رفلاکس اسیدی، دیابت، ناتوانی‌های یادگیری،نارسا خوانی، کمر درد، حساسیت‌ها ،درد چشم،پرکاری تیروئید، دردهای ناحیه‌ی زیر شکم، لوپوس، آسم، سرد مزاجی، میگرن، درد پشت، سر درد، ام اس، سوزش قلب، درد گردن،سرطان، درد ران، هراس شبانه، تونل مچ دستی،کمبود قند خون، درد سینه، ناتوانی جنسی، پارکینسون، خستگی مزمن، ناباروری، ترس‌های مرضی، بی خوابی،درد کتف، کولیت، مشکلات سینوس‌ها، یبوست، درد مفاصل، آرنج تنیس بازان، افسردگی، درد زانو،سرگیجه و... را از= بین ببرید

همایش ایموشن کد, [۰۳.۱۲.۱۷ ۱۳:۳۱] 

کاربردهای ایموشن کد:

ایموشن کد روش مدرنی است که در عرض چند دقیقه ریشه بسیاری از مشکلات و بیماریها راشناسایی کرده وبرطرف می کند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هما

مشاوره و درمان انواع پرندگان (طوطی سانان ، عروس هلندی شاه طوطی ، قناری ، مرغ عشق و....) مشاوره درمان و واکسیناسیون حیوانات خانگی و حیوانات مزرعه معاینه و درمان پرندگان و حیوانات مزرعه توسط دامپزشک مجرب

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت