اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961009273910011

در ۵ دقیقه شماره تلفن مجازی تهران بخرید

کد: 13961009273910011

https://goo.gl/QACjMD

، تهران , (اخبار رسمی): تلفن مجازی به دلیل اینترنتی بودن قابلیت‌های گوناگونی دارد که آن را جایگزین جدیدی برای تلفن ثابت، تلفن همراه، سیستم سانترال و دستگاه فکس کرده است.

خرید شماره تلفن مجازی تهران در ۵ دقیقه!
در ۵ دقیقه شماره تلفن مجازی تهران بخرید

با خرید شماره تلفن مجازی از دفترشما، شماره تلفن ثابت، فکس، سرویس سانترال و منشی دورکار خواهید داشت!

شماره تلفن مجازی شماره تلفنی است که بر بستر اینترنت عرضه می‌شود. به همین دلیل به آن شماره تلفن اینترنتی نیز گفته می‌شود. تلفن مجازی به دلیل اینترنتی بودن قابلیت‌های گوناگونی دارد که آن را جایگزین جدیدی برای تلفن ثابت، تلفن همراه، سیستم سانترال و دستگاه فکس کرده است. شماره تلفن‌های مجازی دفترشما، شماره تلفن‌های ثابت تهران با پیش شماره ۲ است که محبوب‌ترین پیش شماره برای کسب و کارها است.

بنابراین، در یک جمله، شما با خرید یک شماره تلفن مجازی تهران از «دفتر شما» هم شماره تلفن ثابت خواهید داشت، هم فکس، هم سیستم سانترال و هم منشی باتجربه!

تلفن مجازی چه مزیتی نسبت به تلفن ثابت دارد؟

برخلاف شماره تلفن‌های ثابت مخابرات، برای استفاده از شماره‌ی مجازی نیازی به حضور در یک مکان مشخص نیست. شما هر کجا که باشید، در منزل، دفتر کار، سفر، تماس‌های خود را بر روی تلفن همراه خود دریافت می‌کنید. بنابراین حتی اگر تصمیم بگیرید دفتر کارتان را جابجا کنید و یا حتی دفتر کارتان را تعطیل کنید، شماره‌ی تلفن ثابت کسب و کارتان ثابت باقی می‌ماند. بنابراین مشتریان خود را از دست نخواهید داد.

به علاوه، شما می‌توانید شماره تلفن مجازی تهران خود را در کمتر از ۵ دقیقه و به صورت اینترنتی و طی فرآیندی بسیار راحت خریداری کنید. مشترکان می‌توانند از میان هزاران شماره تلفن ۸ رقمی، ۶ رقمی و رند تهران، شماره دلخواه خود را انتخاب کنند.

تلفن مجازی چه مزیتی نسبت به تلفن همراه دارد؟

شماره تلفن‌های مجازی تهران دفترشما در واقع درست مانند شماره تلفن ثابت تهران هستند که با کد ۲ شروع می‌شوند. و برای جذب مشتری، شماره تلفن ثابت بسیار بهتر از شماره تلفن همراه است.

به علاوه، تلفن مجازی چون بر بستر اینترنت عرضه می‌شود، امکانات متعددی می‌توان بر روی آن دریافت کرد که تلفن همراه از آنها بی بهره است. برای نمونه، شما با خریداری یک شماره تلفن مجازی تهران از «دفتر شما»، می‌توانید سرویسفکس اینترنتی، تلفن گویا و حتی منشی راه دور نیز دریافت کنید.

چگونه شماره تلفن مجازی تهران بخریم؟

با مراجعه به صفحه تلفن گویا دفتر شما، یکی از بسته‌های تلفن گویا را که با نیازهای کسب و کار شما متناسب‌تر است انتخاب کنید. با انتخاب بسته‌ی دلخواه، به طور اتوماتیک به مراحل خرید آنلاین در پورتال «دفتر شما» هدایت می‌شوید.

سرویس تلفن گویا بر روی بستر خطوط دیجیتال مخابرات با پیش شماره ۲ تهران ارائه می‌شود. پس از انتخاب شماره تلفن ثابت خود از میان هزاران شماره موجود، بصورت آنلاین پیام خوشامدگویی، منوها و داخلی‌ها را با امکان انتقال (دایورت) رایگان به هر شماره ای (همراه یا ثابت) تعریف کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]