اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961012274415632

محبوب ترین عصاره های معطر (قسمت چهارم)

کد: 13961012274415632

https://goo.gl/XiRh2b

، تهران , (اخبار رسمی): هرکدام از روغن‌های معطر مزایای درمانی خاص خود را دارند. اسطخودوس کاهش دهنده استرس و نعنا افزایش دهنده‌ی طبیعی انرژی است. با وجود تعداد زیاد روغن‌های معطر قابل دسترس، گاهی پیداکردن متناسب‌ترین روغن با نیازهای ویژه شما، کاری دشوار است. لیستی از محبوب‌ترین روغن‌های معطر را برای شما فراهم آورده‌ایم.

محبوب تربن عصاره های معطر     قسمت چهارم
محبوب ترین عصاره های معطر (قسمت چهارم)

لوکس بایر :

لیمو

تعجبی ندارد که لیمو محبوب‌ترین عصاره معطر است! رایحه لیمو بعلت ویژگی القاء حس پاکیزگی و خواص درمانی، طرفداران بسیاری دارد. افزایش دهنده تمرکز است، به هضم غذا کمک می‌کند و علائم آکنه و آرتروز را بهبود می‌بخشد.

استخراج و استعمال: لیمو میوه مرکباتی حاصل از گیاه لیمو است. روغن لیمو از پوست آن و بوسیله کلد اکسپرشن استخراج می‌شود. عصاره لیمو با رایحه نشاط آور و لیمویی، عطری فوق العاده برای خوشبوکردن فضای خانه است. برای افزایش انرژی، چند قطره از آن را روی دستگاه خوشبوکننده یا بخور بچکانید. می‌توانید حین ماساژ به همراه لوسیون بدن از آن استفاده کنید؛ مایلید سیستم ایمنی بدنتان عملکرد بهتری داشته باشد؟ حین استحمام از آن استفاده کنید.

کاربردهای رایحه درمانی: روغن لیمو، خواصی چند وجهی دارد؛ ناراحتی‌های پوستی را التیام می‌بخشد و برای مشکلات گردش خون و هضم نیز مفید است. ماهیتا افزایش دهنده‌ی سیستم ایمنی بدن است و حتی می‌تواند سلولیت را کاهش دهد! سردرد و تب را کاهش می‌دهد و حالتان را بهتر می‌کند!

احتیاط: علی‌رغم اینکه لیمو غیر سمی‌ است؛ اما می‌تواند موجب بروز آلرژی‌هایی که با جوش و دانه همراه هستند، شود. توصیه می‌شود عصاره لیمو را زیر نور آفتاب استفاده نکنید.

مارجورام/مرزنجوش

کودکِ بیش فعال دارید؟ چند قطره از عصاره‌ی مرزنجوش در آبی که با آن استحمام می‌کند بریزید یا بصورت بخور از عصاره آن استفاده کنید. یکی از خواص درمانی این عصاره معطر، آرام کننده بیش فعالی و کاهش اضطراب است. استفاده از مرزنجوش بعنوان دارو توسط یونانیان رایج بوده است و همچنین، هضم غذا، یبوست و درد شکم را بهبود می‌بخشد.

استخراج و استعمال: روغن از برگ‌ها و گل‌ها و گیاه آن استخراج و بخار تقطیر می‌شود. در بخوردرمانی برای کاهش علائم آسم و سینوزیت از آن استفاده می‌شود. چند قطره از آن را در حمام استفاده کنید تا کم خوابیتان برطرف و گردش خونتان بهبود یابد. برای کاهش سردرد و تنش، آن را با روغن ماساژتان ترکیب کنید.

کاربردهای رایحه درمانی: مرزنجوش استرس و اضطراب را کاهش می‌دهد، ضد خستگی و افسردگی است و تنفس و گردخون را بهبود می‌بخشد.

احتیاط: علی‌رغم اینکه این گیاه سمی‌نیست؛ اما استفاده از آن حین بارداری پیشنهاد نمی‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس