اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961016274885632

پر فروش ترین عطرهای سایت لوکس بایر را بشناسید (Cuir Ottoman)

کد: 13961016274885632

https://goo.gl/SMcUf9

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب یکی از عطرهای پر فروش سایت لوکس بایر را می‌شناسید.

پر فروش ترین ها :
پر فروش ترین عطرهای سایت لوکس بایر را بشناسید (Cuir Ottoman)

به گزارش لوکس بایر؛ عوامل مختلفی در کنار هم قرار می‌گیرند تا یک عطر، توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و در رقابت پر هیاهو و فشرده میان برندها و عطرهای مختلف آن‌ها، گوی سبقت را از رقیبان معطر خود ربوده و به توفیق نائل شود. طراحی بطری، شکل جعبه، درب بطری‌ها و اسامی‌ انتخاب شده برای یک عطر، تنها بخشی از عوامل تعیین کننده در جذب مخاطب و افزایش فروش یک عطر به حساب می‌آیند و اصلی‌ترین موضوع در استقبال از اثری معطر، روح و درون مایه آن، یعنی رایحه است. زیبایی و اعجاز منظومه عطری و ستارگان کوچک و بزرگ آن از روایحی نشأت می‌گیرد که گروهی را شیفته‌ی خود ساخته و گروه دیگری از آن دوری می‌کنند. کارشناسان و مخاطبان خاص این عرصه، با معیارهایی مختص خود و سایر مخاطبان با نوع دیگری از زیبایی شناسی، آثار و محصولات مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند تا از این طریق، دنیای عطرها، همچنان جذاب، رویایی، اسرار آمیز و پویا باشد.

در هیاهوی مطبوع و خیال انگیز بازار عطر، بر آن شده‌ایم تا مروری داشته باشیم بر آثاری که در لوکس بایر و تعدادی از فروشگاه‌های معتبر عطر و ادکلن ایران، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند. ذکر این نکته را ضروری می‌دانیم که فهرست ارائه شده در هر قسمت به یک عطر اختصاص دارد و در این بخش، علاوه بر معرفی مشخصات عطر، نظرات مطرح شده در مورد آن را که در لوکس بایر یا سایت‌های تخصصی عطر ارائه شده‌اند را برای شما بازگو می‌کنیم.

Cuir Ottoman

خانه عطرسازی: Parfum d’Empire

عطرساز: Marc-Antoine Corticchiato

کشور: فرانسه

سال تولید: 2006

نوت‌های ابتدایی: زنبق، یاسمن مصری، لابدانوم

نوت‌های میانی: چرم، استیراکس، بنزویین، صمغ تولو

نوت‌های پایه: وانیل، بخور، لوبیای تونکا

نوع رایحه: چرم دودی-تلخ و جانوری، صمغی، پودری-نشاسته‌ای

طبع رایحه: گرم (مشترک خانوم‌ها و آقایان)

نظرات کاربران:

_ بویی چرمی‌ و تلخ که دودی و کمی‌ تند است. مشک زنبقی که با کمک گرفتن از شیرینی بسیار ضعیف گل‌ها آن را پودری و ملیح کرده است.

این رایحه با گذشت زمان آرام‌تر و ملایم‌تر می‌شود و مانند امپراطوری عثمانی که پس از آن آغاز مقتدرانه و خشن و پرهیاهو با گذشت زمان به تاریخ پیوست؛ این عطر هم به خاطره‌ها سپرده می‌شود و حس اقتدار، شکوه و اشرافیت را در ذهن شما و اطرافیان شما به یادگار می‌گذارد! (مصطفی.ع/ لوکس بایر)

_ شروع این ادکلن با بوی پودری زنبق و لادن است؛ ترکیب این دو باهم شروع بوی چرم می‌شوند. سپس تا آخر بوی چرم معطر همراه کمی‌ رایحه تلخ چرکین و حیوانی ادامه دارد. فکر نکنید این بوی حیوانی و چرکین همان بوی آغل و حیوانات و غیر قابل تحمل است؛ بلکه برعکس حس طبیعی بودن بوی چرم را دربر دارد و بسیار لذت بخش است.

پخش بوی این ادکلن واقعا بی‌نظیر است؛ تا ساعت‌ها پس از اسپری کردن تا فاصله 2متری فضا را پر می‌کند. این بو، بازخورد بسیار عالی بر اطرافیان دارد. دوام این عطر روی پوست بیش از 24 ساعت است. (Hotaxis/ لوکس بایر)

_ نیاز زیادی به توضیح در مورد این عطر نیست. شما می‌توانید انتظار یک رایحه چرم/ چای شرقی را داشته باشید. چرم بیشتر در روی جیر مانند قرار دارد؛ بسیار نرم و فوق العاده طبیعی با آغازی دلفریب و ارتقا یافته از نوت‌های پایه ‌ی شیرین و جیر-تالک مانند خوشمزه و گرد شده است؛ نوت‌های گلی مخملی و ملایم (زنبق)؛ کمی‌ از امضای آثار پارفوم امپایر (به طور مشخص یک آکورد خزه/ یونجه خشک/ انیسه مانند خاکی) و یک پایه کهربایی گرم، طلایی و خاکی که به آرامی‌ و زیبایی با چرم ترکیب می‌شود و در پایان بندی چرمی‌تلخِ جاودانه، محو می‌شود. (Colin Maillard/ فرگرانتیکا)

_ یک اثر استادانه بی چون و چرا، یک عطر مدرن-کلاسیک و یکی از واقع‌گراترین روایح چرمی‌ که تا به حال تجربه کرده‌ام. آن‌ها که چرم در عطرسازی را واقعا دوست دارند؛ باید این عطر حماسی و باشکوه را در مجموعه‌ی خود داشته باشند. (Darvant/ بِیس نوتس)

_ این عطر، باید یکی از بهترین روایح چرمی‌ باشد که تا کنون تست کرده‌ام. همچنان که نوت‌های چرمی‌ ابتدایی مطبوع و جا افتاده می‌شوند؛ عطر به کاراکتری گرم و گیرا می‌رسد. به طور دقیق من هیچ رایحه‌ی یاسی را حس نکردم؛ اما بویی پوسیده، پودری و فلزی را استشمام کردم؛ رایحه‌ای که جعبه‌های جواهر چرم کاری شده پس از سال‌های زیاد به خود می‌گیرند، یا چیزی شبیه آن. این عطر حدود هشت ساعت ماندگاری دارد؛ قبل از آنکه نیاز به اصلاح و استفاده مجدد باشد. (Jane D./ لاکی سِنت)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | سرگرمی و تفریح