اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961101277517898

منابع آزمون کارشناسی ارشد

ما در سنجش امیرکبیر راه را نشان می دهیم پیمون مسیر قبولی با شما است

کد: 13961101277517898

https://goo.gl/RqrXeE

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از تمایزهای ویژه‌ی موسسه‌ی سنجش امیرکبیر ارائه‌ی مشاوره و برنامه‌ریزی رایگان تا زمان انتخاب رشته داوطلب است. سنجش امیرکبیر به عنوان موسسه‌ی پیشرو در زمینه‌ی تحصیلات تکمیلی، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری زبان عمومی و تافل را در بسته‌های آموزشی خود به داوطلبان ارائه می‌دهد.

ما در سنجش امیرکبیر راه را نشان می دهیم پیمون مسیر قبولی در آزمون با شماست
منابع آزمون کارشناسی ارشد

رضایت دانشجویان از عملکرد خدمات اموزشی ارائه شده باعث تبلیغات دهان به دهان شده، ولی با وجود این موسسه سنجش امیرکبیر از تبلیغات حرفه‌ای و بازاریابی در حوزه وب نیز غافل نشده است

لطف زمان مدیر موسسه‌ی امیر کبیر نقش نیروی انسانی را در موفقیت یک بنگاه بسیار مهم توصیف کرد و افزود: گاهی یک بنگاه ممکن است استراتژی صحیحی برای خود مشخص کند؛ اما نیروی انسانی مناسب را برای اجرای آن در اختیار نداشته باشد. یکی از برگ‌های برنده سنجش امیرکبیر، استفاده از نیروهای متخصص باتجربه و نیروی انسانی کارآمد است.

وی ادامه داد: این مجموعه، از تمام وسایل و تکنولوژی‌های آموزشی برای اعتلای سطح دانش داوطلبان کنکور دکتری و کارشناسی ارشد استفاده می‌کند و یکی از تمایز‌های ویژه موسسه سنجش امیرکبیر ارائه‌ی مشاوره و برنامه‌ریزی رایگان تا زمان انتخاب رشته داوطلب است. همچنین موسسه سنجش امیرکبیر به عنوان موسسه‌ی پیشرو در زمینه تحصیلات تکمیلی، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری زبان عمومی‌ و تافل را در بسته‌های آموزشی خود به داوطلبان ارائه می‌دهد تا داوطلبان به صورت غیر مستقیم و با استفاده از ناخودآگاه، زبان انگلیسی را فرا بگیرند.

نتایج مثبت و عالی گرفته شده توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری از این دی‌وی‌دی‌های آموزشی که برای اولین بار در ایران در سال 1390 تولید شده  و تا به امروز اپدیت شده است گواه این مطلب است.

لطف زمان اضافه کرد: قدمت موسسه و رضایت دانشجویان از عملکرد خدمات آموزشی ارائه شده باعث تبلیغات دهان به دهان شده؛ ولی با وجود این موسسه سنجش امیرکبیر از تبلیغات حرفه‌ای و بازاریابی در حوزه‌ی وب نیز غافل نشده است به طوری که با جستجوی منابع آزمون کارشناسی ارشد و دکتری اکثر رشته‌ها در نتایج اول و برتر گوگل پیشنهاد می‌شود‌؛ حتی رنگ‌های سازمانی ویژه‌ای را برای رسالت خود تعریف کرده‌ایم که عبارت از رنگ‌های زرد، سرمه‌ای و قرمز است و در تمام تبلیغات دیده می‌شود.

با ارائه‌ی خدمات آموزشی در تمام حوزه‌های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) برای دانشگاه‌های سراسری، آزاد و وزارت بهداشت به عنوان بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین شبکه و مرکز آموزشی در حوزه‌ی تحصیلات تکمیلی هستیم؛ همچنین  ورود جدی داوطلبان آزمون دکتری برای دریافت خدمات آموزشی نیز تاثیر زیادی بر موفقیت موسسه سنجش امیرکبیر داشته است به گونه‌ای که در حال حاضر بیشتر ثبت‌نام‌ها از حوزه‌ی داوطلبان آزمون دکتری سراسری، آزاد و وزارت بهداشت صورت می‌گیرد.

لطف زمان ادامه داد: آینده‌ی کسب و کار موسسه‌های آموزشی تحصیلات تکمیلی به موارد مختلفی بستگی دارد. اگر ظرفیت مقطع کارشناسی‌ارشد افزایش بی‌رویه‌ای داشته باشد و به طبع آن پذیرش در آزمون آسان‎تر شود، رقابت داوطلبان نیز کاهش پیدا می‌کند در نتیجه انگیزه آنها برای استفاده از خدمات موسسه‌های آموزشی تحصیلات تکمیلی کاهش می‌یابد. البته در بسیاری از رشته‌ها که متقاضی بیشتری دارد همچنان رقابت برای ورود به این رشته‌ها زیاد است.

مدیر مسئول موسسه‌ی سنجش امیرکبیر در پاسخ به این سئوال که پیش‌بینی او برای توسعه کسب و کار خود در سال‌های آینده چیست؟ گفت: ما در حال توسعه دوره‌های زبان مثل آیلتس، تافل،EPT، MHLE،MSRT،UTEPT و دوره‌های تخصصی و کاربردی اشتغال داوطلبان بعد از فراغت از تحصیل،دوره‌های افزایش توانمندی فردی، اجتماعی و توسعه باورها و به ویژه در حوزه آی‌تی و وب هستیم.

مدیرمسئول سنجش امیرکبیر در پایان گفت: به اعتقاد ما باید مباحث کاربردی در قالب تمام ابزارهای آموزشی (کتاب،جزوات،و اسلایدهای دانشگاهی دانشگاه‌های معتبر، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، ساختن نظام باورها که هیچ وقت در دانشگاه‌ها بررسی نمی‌شود، آموزش داده شود.

وی بیان کرد: تلفیقی از کتاب‌های کنونی با روشی که در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر در پیش گرفته شده است می‌تواند به تولید منابع آموزشی مناسب تحصیلات تکمیلی برای دانشگاه‌ها منجر شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر در یک نگاه ۱- سال ۷۸: چاپ کتب تالیف شده کارشناسی ارشد فنی و مهندسی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) ۲- سال ۷۹: مشاوره و برنامه ریزی برای دانشجویان آزمون کارشناسی ارشد گروه فنی و مهندسی سراسری و آزاد ۳- سال ۸۱: ثبت رسمی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر با شماره ۱۴۶۲۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴- سال ۸۴: ارایه بسته آموزشی تکنیک های برنامه ریزی و مشاوره تحصیلات تکمیلی ۵- سال ۸۵: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ۶- سال ۸۶: شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مشترکا با انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۷- سال ۸۷: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی،ارایه تکنیک تریز در حل تست ها ۸- سال ۸۸: ارایه بسته آموزشی برای دکتری دانشگاه آزاد ،ثبت نام برگزاری کلاس و آزمون با موسسه پوران پژوهش و مهستان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش