اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990905477137898

تهدید کرونا را با خانه ماندن و مطالعه دروس کنکور ارشد و دکتری به فرصت تبدیل کنیم

آزمون دکتری و ارشد؛ بهترین منابع ارشد و دکتری 1400 را از کجا تهیه کنیم؟

کد: 13990905477137898

https://bit.ly/3q0GiFC

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات سنجش امیرکبیر ارائه منابع آزمون دکتری و کارشناسی ارشد سراسری، آزاد و وزارت بهداشت ارائه منابع آزمون‌های حقوقی (وکالت، قضاوت، سردفترداری، مشاوران و.. ) ارائه منابع آزمون MSRT,MHLE,EPT,UTEPT,PNUEPT

 آزمون دکتری و ارشد؛ بهترین منابع ارشد و دکتری 1400 را از کجا تهیه کنیم؟
منابع ارشد و دکتری

منابع کنکور کارشناسی ارشد و منابع آزمون دکتری 1400 اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در دانشگاه سراسری، آزاد و وزارت بهداشت است

منابع کنکور کارشناسی ارشد منابع کنکور دکتری

14 و 15 اسفند ماه 99 زمان آزمون دکتری سراسری و آزاد، 10 و 11 و 12 مرداد زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت، 6 و7 خردادماه زمان آزمون کنکور ارشد سراسری و 23 و 24 مرداد ماه زمان آزمون کنکور ارشد وزارت بهداشت است

منابع کنکور کارشناسی ارشد و منابع آزمون دکتری 1400 اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در دانشگاه سراسری، آزاد و وزارت بهداشت است ولی در این مقطع زمانی که ویروس کرونا نه تنها ایران بلکه جهان را درنوردیده است تهیه و خریداری آن آیا منطقی است؟

تهدید ویروس کرونا و ماندگار شدن افراد در خانه بهترین فرصت قبولی برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و کنکور دکتری به خصوص شاغلین، در کنکور ارشد و دکتری 1400است. هر ساله بسیاری از دواطلبین کنکور دکتری و آزمون ارشد بدلیل وجود مشغله‌های مختلف نمی‌توانند نتایج مطلوبی در آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد کسب کنند. طبق آمار ابتدای سال ۹۸، حدود ۹۲٪ از داوطلبین کنکور دکتری و ۶۴٪ از متقاضیان کنکور ارشد جزو شاغلین بودند و کمبود زمان مطالعه یکی از اصلی ترین دلایل عدم موفقیت آنها بوده است.

لذا در این مقطع زمانی که وظیفه شخصی و انسانی است که در منزل ماند و بی کاری در منزل نیز ممکن است خسته کننده باشد لذا بهترین فرصت مطالعه و خواندن دروس کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه سراسری، آزاد و وزارت بهداشت است. همچنین با توجه به گسترش این ویروس در جامعه، در حال حاضر شرکت‌ها و ادارات ماکزیمم همکاری را در موافقت با رفتن به مرخصی و اضافه کار کردن بر سرکار با شاغلین انجام می‌دهند لذا سال 1400 همانند 99 بهترین فرصت برای قبولی برای داوطلبان شاغل و کسانی است که قبل از عید فرصت مطالعه و خواندن دروس را نداشته‌اند. به دوستان داوطلب آزمون کارشناسی ارشد و دکتری توصیه می‌شود تهدید ویروس کرونا را با ماندن در خانه و مطالعه دروس کنکور کارشناسی ارشد و دکتری به فرصت تبدیل کنند.

آیا در جستجوی منابع آزمون کارشناسی ارشد و دکتری (آموزش صفر تا صد کنکور دکتری و کارشناسی ارشد) یا پکیج آموزشی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد با بهترین کیفیت آموزشی از راه دور یا اصطلاحا کنکور مکاتبه‌ای کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌های سراسری، آزاد و وزارت بهداشت در یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز و موسسه‌های آموزش کارشناسی ارشد و دکتری در ایران هستید؟

به گفته دکتر لطف زمان مدیر مسئول موسسه انتشاراتی سنجش امیرکبیر ، اگر در جستجوی منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در این اوضاع گسترش ویروس کرونا هستید، پکیج‌های نقره‌ای سنجش امیرکبیر بهترین و کامل ترین گزینه است.

لذا با تهیه بسته آموزشی ارشد و دکتری و تماشای فیلم‌های صوتی و تصویر زبان عمومی و تافل احساس خواهید کرد که انگار در این اوضاع بحرانی کرونا، در کلاس حضوری نشسته‌اید. علاه بر آن در پکیج آموزشی یک دی وی دی جزوات دانشگاهی و اسلایدهای دانشگاهی ارائه شده است که داوطلب را با حال و هوای دانشگاه‌های معتبر کشور آشنا می‌سازد.

دکتر لطف زمان ادامه داد: «در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر، سعی شده است از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی استفاده شود. همچنین سعی شده به عنوان یک مزیت رقابتی که سایر موسسات انجام نمی‌دهند علاوه بر دروس مربوط به کنکور، از کتاب‌های جانبی مثل برنامه ریزی تحصیلات تکمیلی به روش سنجش امیرکبیر، قانون جذب و راز قبولی در کنکور تحصیلات تکمیلی، تکنیک‌های انتخاب رشته و مصاحبه دکتری، قبولی به روش پارتیزانی در آزمون دکتری، جزوات و اسلایدهای دانشگاهی، دی وی دی‌های صوتی ساختن باورهای صحیح به داوطلب داده می‌شود.»

بعد از یادگیری و استفاده از کتب و منابع آموزشی و تماشای دی وی دی‌های صوتی و تصویری زبان عمومی و تافل به هیچ کلاس دیگری جهت آموزش دروس کارشناسی ارشد و دکتری و هیچ کتاب مرجعی احتیاج نیست و می‌توانید همچون نفرات برتر رشته خود فکر کنید ، تست‌ها را تحلیل کنید و در زمان مناسب سرجلسه کنکور تست‌ها را زده و بهترین نتیجه قبولی را زمان اعلام اسامی دریافت کنید.

ایشان اعلام کرد: «منابع آموزشی و همچنین آزمون‌های آزمایشی سنجش امیرکبیر به گونه‌ای تدوین و تنظیم شده‌اند که دانشجویان با استفاده از آنها دیگر نیازی به حضور در هیچ کلاسی و استفاده منبع آموزشی دیگری نداشته باشند.»

نکته1: برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری فقط کلاس فقط کتاب‌های درسی و کنکوری هر رشته کافی نیست و ۷۰ درصد موفقیت، نهفته در مدیریت زمان سر جلسه کنکور، روش‌های تست زنی، کنترل استرس و داشتن مشاورو پشتیبان تحصیلی است. در بسته‌های آموزشی سنجش امیرکبیر که به جرات کامل ترین منبع آموزش مکاتبه‌ای در ایران است همه این موارد به صورت کامل و جامع به داوطلب داده می‌شود.

نکته2: با خرید این محصول آموزشی شما این امکان را دارید که در صورت تغییر منابع و مطالب از طرف سازمان سنجش و سازمان سنجش و آموزش پزشکی، در اسرع زمان به روز رسانی و تولید کتب و جزوات جدید، فقط با پرداخت هزینه اندک کتاب اضافه شده انجام پذیر باشد.

نکته3: تمامی سر فصل‌ها و مطالب ارائه شده در پکیج دقیقا مطابق با سرفصل‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت و اموزش پزشکی است.

آیا خواندن تمام منابع و کتب معرفی شده در سایت سنجش تکمیلی دات آی آر الزامی است؟

منابع معرفی شده برای کنکور ارشد در هر رشته بین ۴۵ الی ۶۰ جلد و برای آزمون دکتری در هر رشته حدود ۶۰ الی ۹۵ جلد اعلام می‌شود (برای ارشد و دکتری وزارت بهداشت نیز وضعیت مشابهی وجود دارد) که مطالعه این حجم از منابع مستلزم زمان کافی است به طوری که اگر یک داوطلب کنکور ارشد بخواهد تمام منابع را در یک سال مطالعه کند، در هر روز نیاز به حدود ۸ ساعت مطالعه دارد. برای داوطلب کنکور دکتری در هر روز نیاز به حدود ۸ ساعت مطالعه است. لذا با توجه به دغدغه‌های فوق ،سنجش امیرکبیر پیشنهاد می‌کند که از جزوات و کتب کنکوری که برای این مهم آماده شده است استفاده شود تا صرفه جویی در زمان و هزینه باشد.

شاغلین خود را چگونه برای آزمون ارشد و دکتری 1400 آماده کنند؟

۱- برنامه ریزی مطالعه برای کنکور دکتری و ارشد ضروری و واجب است. این برنامه ریزی به داوطلب کمک می‌کند تا زمان قابل توجهی برای مطالعه نکات کلیدی و سرفصل‌های پرتکرار ذخیره شود.

۲- مطالعه تمام منابع اعلام شده توسط سازمان سنجش برای آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد در یک سال عملا غیر ممکن است بنابراین باید از خلاصه منابع کنکور استفاده کرد. مهمترین مبحث در گردآوری خلاصه منابع کنکور دکتری و کارشناسی ارشد، بهره گیری از تیم مولفان برجسته است که سال‌ها به آنالیز منابع کنکور ارشد و منابع کنکور دکتری و آزمون‌های سال‌های گذشته پرداخته باشند. در تمام کتب خلاصه منابع، اشاره به سرفصل‌های کلیدی و نکات پر تکرار از ملزومات است.

۳- تجربه اکثر داوطلبین کنکور که برای دومین بار در این آزمون شرکت کرده‌اند نشان داده که شانس قبولی کنکور داوطلبین درصورت داشتن تجربه شرکت در آزمون دکتری تا ۳۴٪ و در کنکور کارشناسی ارشد تا ۵۷٪ افزایش می‌یابد. اصلی ترین دلایل این اتفاق، آشنایی با نحوه تست زنی کنکور، کاهش استرس در مواجهه با فضای کنکور، و دریافت کارنامه نهایی پس از کنکور است که هر داوطلب می‌تواند از طریق آن، میزان آمادگی خود را بسنجد. در اینجا ضرورت استفاده از خدماتی مانند آزمون آزمایشی مطرح می‌شود که شبیه سازی کامل فضای کنکور را امکانپذیر می‌سازد.

نکته: رقابت در کنکور دکتری و آزمون کارشناسی ارشد بین دو گروه انجام می‌شود:

گروه اول: کسانی که زمان کافی را برای مطالعه دارند، به تازگی فارغ‌التحصیل شده و با منابع آشنایی نسبی دارند، در پایه تحصیلی قوی هستند، و دغدغه پذیرفته شدن در دانشگاه‌های مطرح دولتی را ندارند.

گروه دوم: کسانی که شاغل و پرمشغله هستند، بیش از یک سال از فارغ‌التحصیلی ایشان گذشته و منابع جدید را نمی‌شناسند، برایشان مهم است که در کدام دانشگاه پذیرفته شوند. این دسته از داوطلبین باید بدانند که قرار است در کنکور دکتری و کارشناسی ارشد با دسته‌ی اول رقابت کنند و مشخصا شانس قبولی پایین‌تری دارند. این گروه برای آنکه بتوانند در آزمون‌های ذکر شده شانس قبولی خود را افزایش داده و توان رقابت کافی را بدست آورند، لازم است از خدماتی مانند مشاوره و پشتیبانی تحصیلی، کتب خلاصه منابع کنکور، آزمون‌های آزمایشی، دی وی دی‌های صوتی و تصویری و جزوات و اسلایدهای دانشگاهی استفاده کنند

موسسه فرهنگی انتشاراتی سنجش امیرکبیر چگونه مرکزی است؟

روند تکامل سنجش امیرکبیر :

  • سال ۷۸: ارائه بسته‌های آموزشی آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد سال ۸۱: ثبت رسمی‌موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر سال ۸۷: ارائه بسته‌های آموزشی کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۸۸: ارائه بسته آموزشی دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال ۸۹: ارائه بسته‌های آموزشی دکتری و کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۹۰: ارائه بسته آموزشی دکتری و کارشناسی ارشد سراسری در تمامی‌گروه‌ها سال ۹۲: ارائه تمام خدمات آموزشی با برند سنجش امیرکبیر

نکته: هم اکنون سنجش امیرکبیر به عنوان مجری آماده سازی منابع آزمون کارشناسی ارشد و دکتری بزرگترین مرکز ارائه کنکور مکاتبه‌ای (غیر حضوری) در ایران است.

چگونه پکیج آموزشی سنجش امیرکبیر را تهیه کنم؟

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت رایگان منابع کارشناسی ارشد و منابع دکتری به وب‌سایت سنجش امیرکبیر به نشانی www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کنند یا با شماره 02144031690 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر در یک نگاه ۱- سال ۷۸: چاپ کتب تالیف شده کارشناسی ارشد فنی و مهندسی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) ۲- سال ۷۹: مشاوره و برنامه ریزی برای دانشجویان آزمون کارشناسی ارشد گروه فنی و مهندسی سراسری و آزاد ۳- سال ۸۱: ثبت رسمی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر با شماره ۱۴۶۲۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴- سال ۸۴: ارایه بسته آموزشی تکنیک های برنامه ریزی و مشاوره تحصیلات تکمیلی ۵- سال ۸۵: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ۶- سال ۸۶: شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مشترکا با انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۷- سال ۸۷: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی،ارایه تکنیک تریز در حل تست ها ۸- سال ۸۸: ارایه بسته آموزشی برای دکتری دانشگاه آزاد ،ثبت نام برگزاری کلاس و آزمون با موسسه پوران پژوهش و مهستان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب