اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970913331577898

ثبت‌نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد نزدیک است

ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 98

کد: 13970913331577898

https://goo.gl/kHZxeL

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد سال 98 شروع شده است.

ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 98
ثبت نام کارشناسی ارشد

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 98 (آزمون فوق لیسانس 1398)

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌های سراسری و آزاد تنها راه ورود فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی (لیسانس) تمام دانشگاه‌های کشور برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد است که هر ساله به صورت هماهنگ کشوری توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می‌شود.

دانشگاه‌های پذیرنده‌ی دانشجوی کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) از طریق این آزمون در سال تحصیلی 99 - 98 عبارت‌ هستند از کلیه‌ی موسسات و دانشگاه‌های آموزش عالی از جمله دانشگاه‌های دولتی، پردیس‌های خودگردان، دانشگاه‌های غیرانتفاعی وپیام نور و دانشگاه آزاد.

از آن جایی که از سال گذشته و با ادغام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری، کلیه‌ی داوطلبان شرکت در دوره‌های با آزمون کارشناسی ارشد تنها از طریق ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 98 می‌توانند وارد دانشگاه شوند؛ لذا در این نوشته برای جمعیت حدودا یک میلیونی شرکت‌کنندگان این آزمون به توضیح زمان، نحوه و شرایط ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد 98 به همراه زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج پرداخته خواهد شد.

نکته: آزمون جداگانه توسط دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی ارشد برگزار نخواهد شد.

نکته: آزمون جداگانه توسط دانشگاه‌های وزارت بهداشت برای رشته‌های وابسته به وزارت بهداشت برای مقطع کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) برگزار خواهد شد.

زمان و نحوه‌ی ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 98 برای دانشگاه سراسری و آزاد

ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد 98 دانشگاه‌های آزاد و سراسری طبق اعلام سازمان سنجش، از 16 آذر آغاز خواهد شد.

با توجه به این که ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا سایت www.sanjeshetakmili.ir و دریافت دفترچه ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد  و سراسری 98 اقدام به ثبت‌نام کنند.

در این مرحله باید اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را به همراه گروه آزمایشی موردنظرشان در فرم ثبت‌نام وارد کنند. هر داوطلب براساس علاقه‌مندی می‌تواند حداکثر در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور (رشته‌های ستاره دار) ثبت‌نام و در آزمون مربوط به آن شرکت کند و لازم است برای هر کد رشته نیز یک کارت اعتباری خریداری کرده و هزینه‌ی ثبت‌نام کارشناسی ارشد را پرداخت کند.

متقاضیان شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی باید برای اعلام علاقه‌مندی خود، نسبت به پرداخت هزینه و دریافت سریال اعتباری جداگانه اقدام کنند. ذکر این نکته ضروری است، کلیه‌ی داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ثبت‌نام می‌کنند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی‌نیز تلقی می‌شوند. به عبارت دیگر ثبت‌نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 98 بصورت جداگانه برگزار نخواهد شد و کلیه‌ی داوطلبان شرکت کننده در ثبت‌نام کارشناسی ارشد 98 در صورت مجاز شدن حق شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 را نیز خواهند داشت.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در مرحله‌ی ثبت‌نام باید اطلاعات خود را با دقت وارد کرده و در صورت اشتباه در ثبت اطلاعات نسبت به ویرایش ثبت‌نام کارشناسی ارشد اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر در یک نگاه ۱- سال ۷۸: چاپ کتب تالیف شده کارشناسی ارشد فنی و مهندسی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) ۲- سال ۷۹: مشاوره و برنامه ریزی برای دانشجویان آزمون کارشناسی ارشد گروه فنی و مهندسی سراسری و آزاد ۳- سال ۸۱: ثبت رسمی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر با شماره ۱۴۶۲۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴- سال ۸۴: ارایه بسته آموزشی تکنیک های برنامه ریزی و مشاوره تحصیلات تکمیلی ۵- سال ۸۵: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ۶- سال ۸۶: شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مشترکا با انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۷- سال ۸۷: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی،ارایه تکنیک تریز در حل تست ها ۸- سال ۸۸: ارایه بسته آموزشی برای دکتری دانشگاه آزاد ،ثبت نام برگزاری کلاس و آزمون با موسسه پوران پژوهش و مهستان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش