اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980207363307898

10 توصیه کاربردی برای بازیدکنندگان کارشناسی ارشد و دکتری از نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب تهران و 10 توصیه کاربردی از سنجش امیرکبیر

کد: 13980207363307898

http://bit.ly/2IMABZn

، تهران , (اخبار رسمی): داوطلبان آزمون دکتری و کارشناسی ارشد که قصد دارند منابع مرجع را تهیه کنند می‌توانند از سایت سنجش امیرکبیر منابع را کسب کنند سپس از سایت نمایشگاه کتاب، از قسمت جستجو ناشر و فروشنده و شماره غرفه را پیدا و به آنها مراجعه کنند.

نمایشگاه کتاب تهران و 10 توصیه کاربردی از سنجش امیرکبیر
منابع کارشناسی ارشد

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری برای دسترسی به اخبار ثبت نام، امتحان، انتخاب رشته و مصاحبه می‌توانند به قسمت اخبار سایت سنجش تکمیلی دات آی آر مراجعه کنند

با برگزاری نمایشگاه کتاب رعایت توصیه‌های زیر می‌تواند کمک کند تا کتاب‌های مورد نیاز خود را به سهولت پ‍یدا کرد.

سنجش امیرکبیر سایتی است در زمینه مشاوره آموزشی است که فروشگاهی جامع برای محصولات دانشگاهی، آموزشی و استخدامی را نیز ارائه می‌دهد.

سنجش امیرکبیر امسال در سالن دانشگاهی F6 غرفه 62 نمایشگاه کتاب 98، آماده ارائه خدمات به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری با تخفیف ویژه است.

سنجش امیرکبیر در ادامه توصیه‌هایی کاربردی برای بهره‌برداری و حضور بهتر از نمایشگاه کتاب را بیان کرده است.

1- برای رفتن به نمایشگاه بهتر است از خطوط مترو استفاده شود.

2- برای بازدید از نمایشگاه، باید از پوشیدن کفش‌های رسمی و پاشنه‌دار خودداری کرد و یک کفش راحت و سبک که مناسب یک پیاده‌روی طولانی در گرما است پوشید.

3- اگر شخصی بازدیدکننده حرفه‌ای است، حتی الامکان روزهای پنجشنبه و جمعه را برای بازدید از نمایشگاه انتخاب نکند. بیشترین زمان شلوغی و ازدحام هر نمایشگاه در آخر هفته‌ها رخ می‌دهد.

4- همراه داشتن یک کوله پشتی سبک می‌تواند به شخص را از حمل کیسه‌های نایلونی متعدد با دست‌ها نجات دهد. البته اگر وسایل همراه سنگین است بهتر است آنها را به باجه‌های امانات در سطح نمایشگاه سپرد.

5- باجه‌های پست در محوطه نمایشگاه کتاب‌ها را بسته‌بندی کرده و به آدرس مورد نظر در سراسر کشور ارسال می‌کند.

6- حتی الامکان از طریق کارت‌های اعتباری و عابربانک باید خرید کرد. اما بهتر است حتما پول نقد به میزان لازم به همراه داشت که در صورت لزوم بتوان به صورت جایگزین استفاده کرد و مجبور به ایستادن در صف طولانی خودپردازها نبود.

7- دفترچه داشته باشید

شاید یکی از موثرترین کارها داشتن یک دفترچه برای لیست کردن کتاب‌های مورد علاقه است. باید دفترچه‌ای تهیه کرد و به محض این که کتابی به نظر جالب آمد و یا اینکه کسی آن را توصیه کرد. آن را با اسم نویسنده و مترجم یاداشت کرد. ضمنا قرار نیست تمام کتاب‌هایی که لیست شده را بخرید. کافی است فقط آنها را یاداشت کنید.

8- حتما قبل از خرید در مورد کتاب جستجو کنید

بعد از این که لیستی از کتاب‌ها در دفترچه‌ یاداشت شد، حالا نوبت آن است که در مورد آنها جستجو شود و از موضوع، قیمت، ناشر و … با خبر شد. بد نیست خلاصه‌ای از آنها را هم خواند و آنها را برای خود اولویت‌بندی کرد.

9- مترجم بسیار مهم است

اگر می‌خواهید کتاب ترجمه شده بخوانید و از آن ترجمه‌های مختلفی وجود دارد. حتما در مورد مترجم باید تحقیق کرد و مترجم را دست کم نگرفت.

10- لطفا حجم کتاب را در نظر نگیرید

بعضی از دوستان وقتی می‌خواهند کتابی بخرند اول تعداد صفحات را نگاه می‌کنند و بعد می‌گویند این که سنگین است! اگر کتابی مورد علاقه باشد و هزار صفحه داشته باشد کمتر وقت می‌گیرد تا کتابی که ۳۰ صفحه دارد، ولی مورد علاقه نیست.

سنجش امیرکبیر به علاقه‌مندان کتاب کمک می‌کند آگاهانه انتخاب کنند

داوطلبان آزمون دکتری و کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد که قصد دارند منابع مرجع را تهیه کنند می‌توانند از سایت سنجش امیرکبیر به آدرس اینترنتی  www.sanjeshetakmili.ir  منابع را کسب کنند سپس از سایت www.tibf.ir، سایت نمایشگاه کتاب، از قسمت جستجو ناشر و فروشنده و شماره غرفه را پیدا و بدون علافی و سردرگمی به آنها مراجعه کنند.

دانشجویان و داوطلبان آزمون دکتری بعد از نمایشگاه کتاب می‌توانند جهت استفاده از مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر 02144031690 تماس حاصل کنند. مشاوران سنجش امیرکبیر مشتاقانه آماده هستند تا پاسخگوی علاقه‌مندان باشند.

داوطلبان جهت رویت کیفیت و کمیت کتاب‌های ارسالی می‌توانند از موسسه درخواست نمونه جزوه رایگان کنند. همکاران موسسه سنجش امیرکبیر در موسسه آماده ارایه خدمات به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری برای دسترسی به اخبار ثبت نام، امتحان، انتخاب رشته و مصاحبه می‌توانند به قسمت اخبار سایت سنجش تکمیلی دات آی آر مراجعه کنند.

داوطلبان کنکورکارشناسی ارشد و دکتری برای دسترسی به سوالات متداول کارشناسی ارشد  و دکتری (در زمینه برنامه ریزی،کنترل استرس، روش‌های تند خوانی، روش‌های تست زنی، مدیریت زمان سرجلسه کنکور و ...) می‌توانند به قسمت سوالات متداول سایت سنجش تکمیلی دات آی آر مراجعه کنند.

داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان در رابطه با ثبت‌ نام دکتری و کارشناسی ارشد از طریق مراجعه به وب سایت سنجش امیرکبیر www.sanjeshetakmili.ir و یا تماس با تلفن ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰، با مشاوران سنجش امیرکبیر ارتباط برقرار کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات سنجش امیرکبیر می‌توانند به وب‌سایت سنجش امیرکبیر به نشانی  www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کنند همچنین جهت دریافت رایگان منابع کارشناسی ارشد  و منابع دکتری و هدایای موسسه داوطلبان می‌توانند با ارسال عدد 101 به شماره 02144031690 برای آزمون کارشناسی ارشد و ارسال عدد 102 به شماره 02144031690 برای آزمون دکتری از خدمات مجموعه استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر در یک نگاه ۱- سال ۷۸: چاپ کتب تالیف شده کارشناسی ارشد فنی و مهندسی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) ۲- سال ۷۹: مشاوره و برنامه ریزی برای دانشجویان آزمون کارشناسی ارشد گروه فنی و مهندسی سراسری و آزاد ۳- سال ۸۱: ثبت رسمی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر با شماره ۱۴۶۲۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴- سال ۸۴: ارایه بسته آموزشی تکنیک های برنامه ریزی و مشاوره تحصیلات تکمیلی ۵- سال ۸۵: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ۶- سال ۸۶: شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مشترکا با انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۷- سال ۸۷: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی،ارایه تکنیک تریز در حل تست ها ۸- سال ۸۸: ارایه بسته آموزشی برای دکتری دانشگاه آزاد ،ثبت نام برگزاری کلاس و آزمون با موسسه پوران پژوهش و مهستان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]